"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ik hoor die motors ook graag, maar de gedachte dat ik daar sta te kijken naar die optrekkende autos, of zelf als chauffeur daar gaan staan optrekken, vind ik zo tenenkrullend. :unsure:

Ma bon beide partijen kiezen ervoor om daar te gaan staan.
 
Ik hoor die motors ook graag, maar de gedachte dat ik daar sta te kijken naar die optrekkende autos, of zelf als chauffeur daar gaan staan optrekken, vind ik zo tenenkrullend. :unsure:

Ma bon beide partijen kiezen ervoor om daar te gaan staan.
Op zo'n evenement vind ik dit nog kunnen. Ze gaan tenslotte met hun auto naar daar om gezien te worden en het publiek wil ook wel wat spektakel. Maar doe hetzelfde gewoon op de baan in een dagdagelijks situatie dan is het gewoon marginaal.

Zo lang ze het niet voor mijn deur doen doen ze maar wat ze willen :unsure:
 
Ja uiteraard, maar het blijft tenenkrullend voor mij. :p Het zien op Youtube dan weer niet.
 
Wel een beetje een anticlimax hoe je die 90 baan oprijdt.
Ik had meer spektakel verwacht, maar het is een beetje hoe ik elke dag een kruispunt neem :unsure:
Als ik eens gek doe dan zet ik mijn koets in dwars en drift ik terwijl ik zit te trompen :unsure:
 
Van de week de nieuwe Arteon Shooting Break gezie'. Ziet er proper uit, imho.

e5lo7Rn.jpg
 
Ter hoogte van de Mediamarkt in Schoten richting Brasschaat stond er een Carrera GT geparkeerd langs de baan :drool:

Blijft toch imposante verschijning, wel op garageplaten.
 
Vorig weekend nog is naar knokke geweest. Zijn G wagons de nieuwe standaard? Zeker 15 van die G AMG’s tegen gekomen 🙄
 
Zo ziet de mijne er uit, danku ;)

Ik heb nog geen enkele andere gezien..

Je begint ze meer en meer te zien, ondertussen toch al een 5 tal gezien op een goei week tijd, een had wel buitenlandse plakkaat.

Mooie verschijning wel
 
Terug
Bovenaan