"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ander type wagen natuurlijk. :p

Wat vinden jullie trouwens van de 2GC? In het begin niet zo een fan van. Maar ik parkeer mij bijna dagelijks naast 1, mineralgrau en M-pack. Begint mij meer en meer te bevallen in feite.
 
Ander type wagen natuurlijk. :p

Wat vinden jullie trouwens van de 2GC? In het begin niet zo een fan van. Maar ik parkeer mij bijna dagelijks naast 1, mineralgrau en M-pack. Begint mij meer en meer te bevallen in feite.
Ik vind die achterkant echt heel mislukt. Wannabe 4GC imo. :p

Gisteren vertrokken naar weekendje Ardennen. Stond een Ferrari 458 naast me aan de lichten. Uiteraard gehoopt dat die mee ging doortrekken en hij deed het ook wel, maar na 50 meter begon die te sputteren, 4 pinkers op en aan de kant moeten gaan staan. Italiaanse kwaliteit :cool:
 
Al die GC's moesten ze dumpen op het autokerkhof en pletten tot een kubieke meter.
Eej jonge paljaske!
Met uwen optimus prime otto!
Snulleke!
:angry:

Een GC verenigd de lijnen van een coupé met het gemak van een hatchback en het gemak van deuren achteraan. Alleen gaat dat tweede niet op bij 2GC omdat deze een sedan koffer heeft...
 
Ander type wagen natuurlijk. :p

Wat vinden jullie trouwens van de 2GC? In het begin niet zo een fan van. Maar ik parkeer mij bijna dagelijks naast 1, mineralgrau en M-pack. Begint mij meer en meer te bevallen in feite.
Ik vind die meevallen binnen zijn genre. Dus in vergelijking met de cla en A3 sedan. Maar ook niet meer dan dat...

Maar ik vind de nieuwe 1 ook geen ramp zolang je niet nadenkt over de vorige generatie...
 
Ander type wagen natuurlijk. :p

Wat vinden jullie trouwens van de 2GC? In het begin niet zo een fan van. Maar ik parkeer mij bijna dagelijks naast 1, mineralgrau en M-pack. Begint mij meer en meer te bevallen in feite.
Aan het nadenken over een M240i?
 
Eej jonge paljaske!
Met uwen optimus prime otto!
Snulleke!
:angry:

Een GC verenigd de lijnen van een coupé met het gemak van een hatchback en het gemak van deuren achteraan. Alleen gaat dat tweede niet op bij 2GC omdat deze een sedan koffer heeft...
't Is meneer Paljas met zijn Optimus VTEC Prime voor u!!

Nee, ik heb het gewoon niet voor al die onnozele crossovers en SUV's. Geef mij maar de klassieke hatchback, coupe, sedan en station wagon. Al de rest mogen ze dumpen in de diepste diepte van de Marianentrog!!
 
Mijn 4GC is gewoon een esthetisch meesterwerk, vuile ketter!
Er is maar 1 Gran coupé die er toe doet!
0009AA9OB4LR0RTU-C122-F4.jpg


En laat die nu net geen liftback zijn!
 
440l kofferinhoud. Zeeën van kofferruimte.
Ook de grapjas op familiefeesten zeker! :p

Dat is een stadswagentje.
Ik heb nog nooit zo een ruime koffer gehad als de zetels platgaan. Ik kan daar enorm veel in kwijt. 18 bakken bier bijvoorbeeld!

De manier waarop die koffer opengaat is ook gewoon enorm handig. Half dat dak buigt gewoon open.

't zal serieus inboeten worden met de 545e op dat gebied.
 
Gisteren mijn eerste Audi rs e-Tron GT gespot, toch wel een opvallende verschijning.
Zouden ze nu pas geleverd worden eigenlijk? Buiten de dealer heb ik deze wagen nog nooit gespot.
Terwijl ik toch wel in een omgeving woon waar de nieuwste dure speeltjes toch regelmatig rondrijden.
 
Gisterenvoormiddag even in Durbuy geweest.

Aventador SVJ
McLaren 720s
Porsche 992 Turbo S cabrio

Alledrie langs mekaar, netjes.
 
Gisterenvoormiddag even in Durbuy geweest.

Aventador SVJ
McLaren 720s
Porsche 992 Turbo S cabrio

Alledrie langs mekaar, netjes.
Niet slecht om met dat gezelschap te gaan toeren daar :D.
Wel grappig hoe 3 wagen in +- hetzelfde segment wel een totaal ander doelpubliek kunnen hebben :D
 
Niet slecht om met dat gezelschap te gaan toeren daar :D.
Wel grappig hoe 3 wagen in +- hetzelfde segment wel een totaal ander doelpubliek kunnen hebben :D
Mijn GTI stond er ook langs, voelde me een echte proletariër :D
 
Terug
Bovenaan