"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Deze ochtend in Antwerpen een opvallende continental met een 9 gezien. Ging zoon/dochterlief afzetten aan de schoolpoort 😛

maxresdefault.jpg
s’ middags in Aalst op een kruispunt een overstekende s-klasse Maybach met een duits kenteken. Imposante wagen wel!
 
Paar nieuwe wagens voor het eerst gezien vrijdag:
- iX3, weinig van te zeggen eigenlijk, 90% X3
- Q4 E-Tron, vond ik minder mooi dan ik had gedacht. Nogal een bolletje. De coupe versie zal mooier (maar minder praktisch) zijn.
- Aston Martin DBX, lelijk en banaal imho. Zou beter staan met een Ford of Nissan badge :unsure:

Ben blijkbaar niet de enige die dat denkt:

Aston-Martin-DBX-vs-New-Ford-Kuga-2.jpeg
 
Nieuwe C-klasse break (?), dacht dat het nog te vroeg zou zijn om die in het wild te zien, op een gewone nummerplaat... Strakke wagen.
EQA: lelijk :D
 
Ferrari Monza SP2 in m'n boerendorp. Wtf zeg.
2 weken geleden ofzo is er eentje aangekomen bij de dealer. Heel recente nummerplaat?
Het jammere aan dat soort wagens, ze worden amper gebruikt waarvoor ze gemaakt zijn. Er is in België zo ook een 935 verkocht, en die rijdt af en toe eens een rondje op het gemak rond op Trackdays, maar ze rijden nooit eens door he...

Wel knappe spot trouwens :D
 
2 weken geleden ofzo is er eentje aangekomen bij de dealer. Heel recente nummerplaat?
Het jammere aan dat soort wagens, ze worden amper gebruikt waarvoor ze gemaakt zijn. Er is in België zo ook een 935 verkocht, en die rijdt af en toe eens een rondje op het gemak rond op Trackdays, maar ze rijden nooit eens door he...

Wel knappe spot trouwens :D
Idd begon met een 2- denk ik.

Zat inderdaad een grijze oude vent in met helm op :'-)

Imposante wagen wel.
 
Laatst bewerkt:
1M, RS3, RS6, Alfa 4C, M4,....allemaal in de buurt van Sint Laureins. Denk dat daar iets te doen was want er stonden daar ook een heleboel spotters langs de kant.
 
Vorige week een oude Bugatti in Knokke, geen idee van het exacte model maar was iets in deze aard:



Ik weet dat er zo ook veel replica's bestaan, geen idee of dit een echte was.
 
Ne NSX, kwam helaas vrij vlotjes voorbij en door het kwijlen vergat ik een fotoke te maken!
Wat een prachtmachien!
 
Ne NSX, kwam helaas vrij vlotjes voorbij en door het kwijlen vergat ik een fotoke te maken!
Wat een prachtmachien!
Ne kennis van me heeft er eentje , en een CRX V-tec , en ne Skyline en 4 of 5 moto's.
Geen vrouw,vriendin of kinderen. Dan gaat dat allemaal natuurlijk. :cool:
 
Terug
Bovenaan