"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Of het goede humor is laat ik in het midden (ik zou het ook nooit op mijn auto voorzien), maar of dat nu een triestigen onzekeren deb is daarvoor? :unsure:
Goh ja da's nu ook weer overdreven. Maar lijkt me zo een topic waar mensen op deze manier op reageren omdat ze er angstig en onzeker over zijn. Da's een klassiek verdedigingsmechanisme :D

Nu whatever hé, die mens doet maar hoor. Ik zal vooral eens met m'n ogen draaien als ik langs zo iemand aan de lichten sta :)
 
Goh ja da's nu ook weer overdreven. Maar lijkt me zo een topic waar mensen op deze manier op reageren omdat ze er angstig en onzeker over zijn. Da's een klassiek verdedigingsmechanisme :D

Nu whatever hé, die mens doet maar hoor. Ik zal vooral eens met m'n ogen draaien als ik langs zo iemand aan de lichten sta :)

Nuja, dat was ook eerder mijn reactie hoor, "zie den dezen, meent die da nu...". En mijn schoonbroer, die totaal ongeïnteresseerd is in alles wat ook maar iets met politiek te maken heeft "euh, ik snap het niet, wie zijn da?". 😃
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Gisteren een supra mk4, bmw m4 competition, golf r en amg a45 achter elkaar. Zie bij ons in de buurt steeds meer en meer 'duurdere' auto's rondrijden. Zal wel door het weer komen? Of misschien hebben de mensen wat kunnen sparen door corona :p
 
Elke dag stuk of tien Porsches, lijken wel de nieuwe BMW 3 serie te zijn. :unsure:
 
Zondag ne gele Lamborghini Diablo gezien. Spijtig dak nie kon stoppen om eens te kijken :)
Gisteren ook een vette oldtimer gepasseerd, zo'n klassieke uit de periode van de Mafia games. Cool spel.
Voor de rest vorige week 2x een Lotus Elise. Ook tof om nog eens te zien.
 
Zondag ne gele Lamborghini Diablo gezien. Spijtig dak nie kon stoppen om eens te kijken :)
Gisteren ook een vette oldtimer gepasseerd, zo'n klassieke uit de periode van de Mafia games. Cool spel.
Voor de rest vorige week 2x een Lotus Elise. Ook tof om nog eens te zien.
Toevallig een rode en grijze Elise? :p
 
In merelbeke, want jij woont volgens mij ook in de buurt? Er staat er ene bij die autohandelaar op de hoek van de hundelgemsesteenweg met de Baron A. Verhaegenlaan (tegenover dat bloemenwinkeltje net voor de Delhaize). Er staat ook een 200sx.

edit: zaak heet "portofino classics": http://www.portofinoclassics.be/te koop.html. Bij die foto's van die 911sc zie je de lambo.
 
Toevallig een rode en grijze Elise? :p
Dak het nie meer weet. 't Was op de Hundelgemsesteenweg :)

In merelbeke, want jij woont volgens mij ook in de buurt? Er staat er ene bij die autohandelaar op de hoek van de hundelgemsesteenweg met de Baron A. Verhaegenlaan (tegenover dat bloemenwinkeltje net voor de Delhaize). Er staat ook een 200sx.

edit: zaak heet "portofino classics": http://www.portofinoclassics.be/te koop.html. Bij die foto's van die 911sc zie je de lambo.
Ja 't is daar dat ik de Diablo zag :) Ik woon een paar km verder op de Hundelgemse.
 
Terug
Bovenaan