"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Wellicht... Anderzijds zou ik niet verbaasd zijn dat iemand met véél geld daar naar niet naar omkijkt :)

Da's ook wat ik jammer vond, de wagen zag er té afgelikt uit.
 
Taycans, Taycans, Taycans,... de ene na de andere. Daar gaat de exclusiviteit van met een Porsche te rijden. Al degenen die in het begin van de Tesla S dagen vlot 120k of meer uitgaven voor die S lijken nu allemaal met een Taycan te rijden.
 
Taycans, Taycans, Taycans,... de ene na de andere. Daar gaat de exclusiviteit van met een Porsche te rijden. Al degenen die in het begin van de Tesla S dagen vlot 120k of meer uitgaven voor die S lijken nu allemaal met een Taycan te rijden.
Klopt, je ziet die echt enorm vaak rijden. Nuja, was ook wel te verwachten natuurlijk.
Toen de Panamera nog fiscaal aantrekkelijk was, verkochten die ook enorm goed.
 
Taycans, Taycans, Taycans,... de ene na de andere. Daar gaat de exclusiviteit van met een Porsche te rijden. Al degenen die in het begin van de Tesla S dagen vlot 120k of meer uitgaven voor die S lijken nu allemaal met een Taycan te rijden.
De turbo en turbo S blijven toch nog exclusief, ik zie meestal gewoon de 4s :)
 
Mja, heb toch de indruk dat ge de Taycan een pak meer ziet dan de Panamera destijds. Toen kochten toch vnl liefhebbers dat, nu die Taycan rijden volgens mij ook dokters en apothekers mee rond die eigenlijk gene fuck om auto's geven.

De Turbo's zie je idd wel minder, maar de meeste mensen zien of kennen dat verschil natuurlijk niet.
 
Zou het niet liggen aan het feit dat je niet meer op Panamera let?
Want daar rijden er echt wel relatief veel rond en dat model is pas in 2017 uitgebracht.
Dus die gaan nu wel nog niet in grote getallen afgeschreven zijn en naar het buitenland verkocht zijn (wegens fake hybride).
 
Daarnet een gele stratos in Gullegem. Kwam wss van QM,die heeft altijd zotte shit staan.
 
Aan het werk tijdens de start van de Scheldeprijs. 1 van de UAE mannen bolt met een Murcielago rond 😅


PuGf4c7.jpg

qQwJgrx.jpg
 
Bij het naar huis rijden na m'n werk deze middag een vette blauwe BMW E9.
'70's waren de beste jaren qua autostyling. Punt.
Foto in link was praktisch dezelfde.
 
Terug
Bovenaan