"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Op een zwarte vindt ik het nog meevallen eerlijk gezegd. Buiten de grille vindt ik het wel een bloedmooie wagen. Mijn stealer heeft er ook eentje binnengekregen in de showroom, waanzinnige machine!
Jep, toen ik 2 weken geleden bij de dealer kwam werden er net de M3 en M4 van de camion gelost... Ik vind de M3 eigenlijk nog knapper.

Heb eigenlijk nooit een probleem gehad met de nieren, maar daar lijk ik de enige in te zijn :p
 
Jep, toen ik 2 weken geleden bij de dealer kwam werden er net de M3 en M4 van de camion gelost... Ik vind de M3 eigenlijk nog knapper.

Heb eigenlijk nooit een probleem gehad met de nieren, maar daar lijk ik de enige in te zijn :p
Op een M4 akkooord, dat mag al eens wat specialer zijn.
Op een 4er met M-pakket zeg ik ook nog speciaal maar het kan wel. Maar ik hou mijn hand vast voor de eerste basismodellen met die nieren...
 
Die nieren an sich kan ik nog mee leven.
Wat ik vooral niet snap is dat blijkbaar niemand heeft stil gestaan bij het feit dat er nog een nummerplaat op die nieren moet... of ze hebben dat wel gedaan en dan snap ik het nog minder.
 
Die nieren an sich kan ik nog mee leven.
Wat ik vooral niet snap is dat blijkbaar niemand heeft stil gestaan bij het feit dat er nog een nummerplaat op die nieren moet... of ze hebben dat wel gedaan en dan snap ik het nog minder.
Deze mening heb ik ook, maar blijkbaar vinden velen dat die nummerplaat nog die nieren op een positieve manier breekt.
Ik zou de nummerplaat eerder naar een andere plaats verplaatsen, zodat die niet meer voor die nieren komt.
Maar nummerplaten die niet in het midden staan vind ik dan ook weer niet mooi, zoals bij Alfa Romeo bijvoorbeeld.
 
Hopelijk brengt Prior Design snel hun aftermarket bumper uit. Ziet er, imho, een pak beter uit.

jMBGkMl.jpg
 
Zelfs die lichtunits zijn eigenlijk maar lelijk.
Begrijp ook niet waarom ze op de M3 de lichten van de 4 hebben gezet en niet van de gewone 3reeks. Al zal het antwoord wel ook die grill zijn
 
Jep, toen ik 2 weken geleden bij de dealer kwam werden er net de M3 en M4 van de camion gelost... Ik vind de M3 eigenlijk nog knapper.

Heb eigenlijk nooit een probleem gehad met de nieren, maar daar lijk ik de enige in te zijn :p

De M3 is knapper omdat de lijnen veel interessanter zijn dan bij de M4, die is echt saai als je hem van opzij bekijkt.
Ben wel fan van de lanceringskleur van de M3!

Hier op het werkt zijn er al veel M-auto's gepasseerd maar ik vrees dat we hier niet snel een nieuwe M4/M3 gaan zien 🙈
 
allez ik ga niet zeggen dat het saai is eh. Maar laat ons zeggen dat het toch in de uiterst andere hoek van spannend staat :p
Niet alles moet spannend zijn in het leven. Een duo parachutesprong met Maggie De Block zal vast ook spannend zijn, maar daar zou ik precies toch voor passen. :p
 
Gisteren in de showroom ook de nieuwe M4 gezien. Ik vind hem toch echt lelijker dan het vorige model hoor. De neus is gewoon niet mooi, de motorkap mist de typische "M-bult". De velgen lijken te groot voor de wagen. Het is vooral heel schreeuwerig imo.

Er stond ook een 128Ti, als je die in het rood neemt, valt hij eigenlijk echt nog mee qua looks (geen rode accenten...). Alleen, ja, met de opties van de i30N kom ik dan op 49160€, de i30N kostte voor de facelift iets van een 32k€. 17k€ extra voor een wagen die even snel is, en dezelfde uitrusting heeft. Zeker gezien Hyundai de "belangrijke" dingen van BMW gepikt heeft, is dat toch echt een enorme meerprijs.
 
Wat is eigenlijk de restwaarde van uwe i30N? Valt dat mee omdat het een speciale versie is?

Daar zou ik namelijk wel schrik voor hebben als ik een aziaat koop om hem maar voor 3/4 jaar te houden. Dan blijkt uiteindelijk die veel te dure BMW nog wel mee te vallen.

De goedkoopste oplossing is dan om die goedkope 3 jaar oude aziaat te kopen en hem op te rijden.
 
Wat is eigenlijk de restwaarde van uwe i30N? Valt dat mee omdat het een speciale versie is?

Daar zou ik namelijk wel schrik voor hebben als ik een aziaat koop om hem maar voor 3/4 jaar te houden. Dan blijkt uiteindelijk die veel te dure BMW nog wel mee te vallen.

De goedkoopste oplossing is dan om die goedkope 3 jaar oude aziaat te kopen en hem op te rijden.
Dit is momenteel de goeikoopste in België en is quasi identiek aan mijne (deze is 1 maand jonger en heeft panoramadak. Maar zelfde km-stand).
In Duitsland zitten die met +-60k km rond 22k€, en die met 80k km rond 20k€.

Tov die 35k€ dat het catalogusprijs was, is dat dus wel stevige afschrijving, maar tov de prijs die ik effectief betaald heb, is dat de goeikoopste auto die ik ooit zal kunnen hebben...
 
Wat een lelijke bak die BMW man man :D Op facebook als ik BMW reclame zie voorbij komen ook altijd lachen die comments:

"Wow what a nice car....from the back". 1000 likes
 
Rij je dan in uw vergelijkbaar Audi model.

2018_Audi_A4_Sport_TDi_Quattro_S-A_2.0.jpg

allez ik ga niet zeggen dat het saai is eh. Maar laat ons zeggen dat het toch in de uiterst andere hoek van spannend staat :p
Saaie uitvoering ja, maar die BMW 4 Gran Coupe zonder sportpakket en velgen etc ziet er nu ook niet waanzinnig sexy uit. Meer sportief dan deze A4, dat wel, maar dan nog?
 
Terug
Bovenaan