"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

De eerste 2-XXX-XXX platen duiken op. Toch wel een vreemd zicht. Zal wel wennen zeker 😅
Men collega heeft gisteren zen nieuwe auto af mogen halen, 2-AAY-XXX. Ikzelf mag em ook binnen een paar weken af gaan halen, hij is er al. Zal dus ook 2-AXX-XXX worden :)
 
Dat het nog met een A zal beginnen over enkele weken zal wellicht niet het geval zijn. Het gaat vaak wat sneller in het begin van het jaar.
Paar weken geleden trouwens een van de eerste V platen gezien. V-AAA-00x , ik weet niet meer welk nummer het precies was. Maar niet de eerste, dat zou ik nog onthouden hebben.
 

mm, blijkbaar zijn er ook Y platen :)
 
Zilvergrijze E30 M3 (met van die appelblauw zeegroene nummerplaten) ter hoogte van Destelbergen op de R4.
 
Aston Martin DBX op de parking van den Delhaize. Moest toch wel 2x kijken vooraleer ik doorhad dat het over een Aston Martin ging. Die achterkant is trouwens wat raar imo. Eerste keer datk die zag in het echt.
 
Aston Martin DBX op de parking van den Delhaize. Moest toch wel 2x kijken vooraleer ik doorhad dat het over een Aston Martin ging. Die achterkant is trouwens wat raar imo. Eerste keer datk die zag in het echt.
Heb deze week er ook een zwarte gezien.
Was ook enkel vanwege de ducktail dat me opviel dat het iets specialer was want het was verder nogal een anonieme zwarte wagen...
 
Die rijden mega comfortabel. Voor de prestaties hoef je het niet te doen.
Maar wel tof dat je met zo'n mega zware bak toch wat vlotjes meekan.
 
Is dat 2-aaa-028? Want dan is hij nog recent op plaat gezet.
Kans is inderdaad klein dat je er nog eens 1 spot, in heb 1 Veyron op de weg tegengekomen en 1 Chiron op Knokk-zoute rally, maar ze zijn héél zeldzaam.

Edit: blijkbaar een beroepsplaat, tja, die moeten ook naar de keuring he :D
 
Dat is inderdaad aan het kruispunt aan kinepolis.
De voorsorteerstrook waar hij staat is richting keuring 1 km verderop😁

wel nice om te zien int wild. Raampje open, radio stil en genieten, echt lekkere sound die w16.
 
Is dat 2-aaa-028? Want dan is hij nog recent op plaat gezet.
Kans is inderdaad klein dat je er nog eens 1 spot, in heb 1 Veyron op de weg tegengekomen en 1 Chiron op Knokk-zoute rally, maar ze zijn héél zeldzaam.

Edit: blijkbaar een beroepsplaat, tja, die moeten ook naar de keuring he :D
nr plaat is V-AAA-028 (is blijkbaar een beroepsplaat)

Zal diej waarschijnlijk ergens gaan afleveren zijn.

Ge kunt op die foto tikken op je phone en inzoomen
 
In de week een lamborghini huracan met de nummerplaat "huracan".

Het regende hard dus ik kon hem bijhouden. Reed af ter hoogte van Hasselt.

EDIT

Volgens autogespot hebben alle huracans die nummerplaat. Garageplaten dan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan