"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Deze week nog een huracan op garageplaten tegengekomen. Zonder persoonlijke combinatie, gewoon Z-AAA-XXX combinatie.
En daarachter reed een Gallardo op gewone platen.
Beiden knalgeel, met vrij jonge gastjes in :p
 
Gisterenavond een Morgan 3-Wheeler tegengekomen op de N6 in Halle. Stuur rechts en met een M-nummerplaat. Dit wordt dus in België niet aanzien als een auto. Het zag er een beetje uit zoals op de foto maar het groen was donkerder.

morgan-3-wheeler-07-3500-3500.jpg
 
  • Wow
Waarderingen: Lint
Gisterenavond een Morgan 3-Wheeler tegengekomen op de N6 in Halle. Stuur rechts en met een M-nummerplaat. Dit wordt dus in België niet aanzien als een auto. Het zag er een beetje uit zoals op de foto maar het groen was donkerder.

morgan-3-wheeler-07-3500-3500.jpg
Die 3-wielers zijn inderdaad geen auto's maar moto's. Vandaar ook bvb de uitlaat langs de zijkant.
Toffe dingen, zeker om mee te rijden, maar het praktisch nut in België is wel heel laag...
 
Ha, ik heb er vorige week ook zo ene gezien, hier in Merelbeke. Een rode. En motards staken hun hand er naar op, dus moet het idd wel een moto zijn é.
 
Gisterenavond een Morgan 3-Wheeler tegengekomen op de N6 in Halle. Stuur rechts en met een M-nummerplaat. Dit wordt dus in België niet aanzien als een auto. Het zag er een beetje uit zoals op de foto maar het groen was donkerder.

morgan-3-wheeler-07-3500-3500.jpg
Zeker dat het geen Vanderhall was?
Lijken er heel fel op en worden als motorfiets ingeschreven.
 
Zeker dat het geen Vanderhall was?
Lijken er heel fel op en worden als motorfiets ingeschreven.
Beide worden ingeschreven als motorfiets he.
De Vanderhalls zien er wel een stuk moderner uit en hebben de motor aan de binnenkant steken... Er rijden ook meer Morgan three-wheelers rond in België dan Vanderhalls, gok ik.
 
Beide worden ingeschreven als motorfiets he.
De Vanderhalls zien er wel een stuk moderner uit en hebben de motor aan de binnenkant steken... Er rijden ook meer Morgan three-wheelers rond in België dan Vanderhalls, gok ik.

De Vanderhall verdeler voor België is een klant van mij en is relatief nieuw maar die motos kom je nu toch wel 'veel' tegen hier in de buurt. Een 3-wielige morgan ben ik eerlijk gezegd nog nooit tegen gekomen.
 
De Vanderhall verdeler voor België is een klant van mij en is relatief nieuw maar die motos kom je nu toch wel 'veel' tegen hier in de buurt. Een 3-wielige morgan ben ik eerlijk gezegd nog nooit tegen gekomen.
Ik vermoed dat je dan die in Kortrijk bedoelt? Want die in Hasselt is er toch zeker al een aantal jaren.
Ik heb destijds de eerste testrit met de Edison (nuja een "prototype" ervan) als niet-journalist gedaan. Heel toffe ervaring, maar de bruikbaarheid is te klein voor België.

De Morgan is destijds in verhouding veel verkocht door heel goeie reviews door onder andere Top Gear. Ze waren ook niet zo extreem duur. Ik ben ze in elk geval al tegengekomen en Vanderhalls nog niet.
 
Zeker dat het geen Vanderhall was?
Lijken er heel fel op en worden als motorfiets ingeschreven.

Neen, nu ik de foto's heb bekeken van die Vanderhalls, kan ik met alle zekerheid zeggen dat het een Morgan was.
Ik reed zelf met de wagen en was alleen, ook is er geen dashcam geïnstalleerd, anders had ik beelden gemaakt.
 
Het was mij ook al opgevallen aan de pomp, stevige prijzen tov 1 jaar geleden
 
nieuwe zwarte BMW M4, moest ik niet beter weten zou ik denken dat het één of andere sjonnie was helaas...
Met die enorme verticale grille hebben ze het toch enorm verkloot imo...
 
nieuwe zwarte BMW M4, moest ik niet beter weten zou ik denken dat het één of andere sjonnie was helaas...
Met die enorme verticale grille hebben ze het toch enorm verkloot imo...
Op een zwarte vindt ik het nog meevallen eerlijk gezegd. Buiten de grille vindt ik het wel een bloedmooie wagen. Mijn stealer heeft er ook eentje binnengekregen in de showroom, waanzinnige machine!
 
Terug
Bovenaan