"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Saaie uitvoering ja, maar die BMW 4 Gran Coupe zonder sportpakket en velgen etc ziet er nu ook niet waanzinnig sexy uit. Meer sportief dan deze A4, dat wel, maar dan nog?
Het is nu niet alsof een RS4 zo spannend is natuurlijk :p
Dat is de minder saai ogende variant van de A4. Maar nog altijd wel een dul uiterlijk. Allesbehalve gewaagd en zeer safe.
 
Het is nu niet alsof een RS4 zo spannend is natuurlijk :p
Dat is de minder saai ogende variant van de A4. Maar nog altijd wel een dul uiterlijk. Allesbehalve gewaagd en zeer safe.
Dat geldt vrij letterlijk voor alle Duitse wagens he. De meeste mensen vinden een C63 dik, net omdat ze weten dat het een C63 is...
Als je aan een autoleek vraagt wat ze een spannende wagen vinden, dan kom je toch echt vooral op Ferrari, Lamborghini, eventueel Porsche (en ja, ik weet dat dat Duits is), ... uit.
 
Het is nu niet alsof een RS4 zo spannend is natuurlijk :p
Dat is de minder saai ogende variant van de A4. Maar nog altijd wel een dul uiterlijk. Allesbehalve gewaagd en zeer safe.
Vind hem sowieso knapper als break, de Audi 4, berline's zeggen me vrij weinig.
De nummerplaat op die "nieren" van de BMW4 heeft nog enigszins een positief effect in mijn ogen. Smaken verschillen natuurlijk, maar het is wel een auto die zal opvallen. En voor dat geld mag dat ook wel, want die A4 is inderdaad oersaai.
 
Dat geldt vrij letterlijk voor alle Duitse wagens he. De meeste mensen vinden een C63 dik, net omdat ze weten dat het een C63 is...
Als je aan een autoleek vraagt wat ze een spannende wagen vinden, dan kom je toch echt vooral op Ferrari, Lamborghini, eventueel Porsche (en ja, ik weet dat dat Duits is), ... uit.
Nee dat vind ik nu toch niet. Een C63 is nu ook geen groot toonbeeld van gedurfd design. Maar er zitten toch elementen in die wat gewaagder zijn.

In uw optiek zou een Civic het summum zijn, gewaagder kan het niet :p Nee een wagen mag al eens wat gedurfder zijn en toch zeker een super break of sedan. Maar bij Audi is hun designtaal toch echt vrij saai en eentonig. De oude tegen de nieuwe A3, vanuit de optiek if it aint broken don’t fix it geweldig. Maar jongens een facelift is bij andere merken vaak ingrijpender.

Ik heb nog nooit gehad dat ik een audi echt mooi vond. Zit voor mij in hetzelfde straat als heel de VAG-groep. Gewoon over heel de lijn gemiddeld. Waar VW als totaalconcept streeft naar die middelmatigheid is dat bij Audi vooral bij de looks. Je kan niet zeggen dat ze lelijke wagens maken, allesbehalve. Maar echt knap kan je ze toch ook niet noemen. Je hebt niet die love or hate, die zwierige designtaal die BMW en soms Mercedes wel hebben.
 
In uw optiek zou een Civic het summum zijn, gewaagder kan het niet :p
Nen Toyota C-HR? Zeker voor Toyota een heel gewaagd design imo.

On-topic: Vorige week nen Fisker Karma gespot. Duurde wel effe tot ik door had wat ik net had gepasseerd.
 
Nen Toyota C-HR? Zeker voor Toyota een heel gewaagd design imo.

On-topic: Vorige week nen Fisker Karma gespot. Duurde wel effe tot ik door had wat ik net had gepasseerd.
Hier vlakbij staat er nog eentje te koop. Moest dat niet zo'n ramp zijn voor onderhoud, lijkt dat nog wel leuk :D
 
Vind hem sowieso knapper als break, de Audi 4, berline's zeggen me vrij weinig.
De nummerplaat op die "nieren" van de BMW4 heeft nog enigszins een positief effect in mijn ogen. Smaken verschillen natuurlijk, maar het is wel een auto die zal opvallen. En voor dat geld mag dat ook wel, want die A4 is inderdaad oersaai.

Een bmw 4 moet toch eigenlijk helemaal niet vergeleken worden met een A4? Heb die altijd meer gezien als de tegenligger van de A5. Dan is de A5 toch mooier dan deze nieuwe 4 vind ik. Interieur is de bmw wel mooier.
 
Een bmw 4 moet toch eigenlijk helemaal niet vergeleken worden met een A4? Heb die altijd meer gezien als de tegenligger van de A5. Dan is de A5 toch mooier dan deze nieuwe 4 vind ik. Interieur is de bmw wel mooier.
Ik reageerde maar op de foto die MrKend54l had gepost. De A5, en dan vooral de SB, vind ik zelf ook mooier. Interieur is wat vergeleken maar verwacht dat die daar ook wel dat nieuwe infotainmentsysteem zullen inzwieren op termijn.

Blijft wel belachelijk wat je erbij moet pakken om zo'n dure auto er sportief/mooi te doen uitzien (als je carte blanche hebt).
 
On-topic: Vorige week nen Fisker Karma gespot. Duurde wel effe tot ik door had wat ik net had gepasseerd.
Hier vlakbij staat er nog eentje te koop. Moest dat niet zo'n ramp zijn voor onderhoud, lijkt dat nog wel leuk :D
Ik kom er bijna dagelijks eentje tegen, kerel woont hier paar straten verder. Ik wil hem al lang eens feliciteren met zijn moed om er ene te kopen EN er dan nog eens mee te rijden.
Looks nice... dat dan weer wel.
 
Aston Martin DBX op de Brusselse ring

IMchv0D.jpg
 
2 x een AMG G63 op 5 minuten in Jezus-Eik. Eéntje in een rode tint met nummerplaat: "pic o u"...

En dan deze, jammer van de matte kleur vind ik.

i-mCPSK3N-M.jpg
 
2 x een AMG G63 op 5 minuten in Jezus-Eik. Eéntje in een rode tint met nummerplaat: "pic o u"...

En dan deze, jammer van de matte kleur vind ik.

i-mCPSK3N-M.jpg
Zeldzaam geval, al zou het een replica kunnen zijn. Nu ja, een replica is uiteindelijk even mooi dan het origineel. Ik vind ook dat die hoort te blinken.
 
Was in ieder geval heel proper, een echte of een heel oude replica gezien de oldtimer plak :)
Heel veel van die replicas zijn ook oldtimers he. Een zit rond 500.000€ he, no way dat ze die dan mat gaan laten spuiten/wrappen.
Maar, van de 356 zijn gewoon heel veel, heel goede replica's.
 
Terug
Bovenaan