"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ideaal om je deuren goed open te krijgen, als je op 2 vakken staat.
Ik heb zo lang geleden eens mijn oude rammelbak die ik destijds had op enkele cm van zo'n gelijkaardig geval geparkeerd.
Het was geweldig om die er langs rechts te zien inkruipen 😀
 
Voor de eerste keer een Audi e-tron gt tegengekomen. Stond langs de weg geparkeerd. Oogt wel groot, maar wel mooi.
Porsche taycans kom je hier om elke hoek tegen.

Ook nog een M4 (F82), niet zo speciaal. Maar we hadden een lege oprit en lege autosnelweg, dus konden we wat spelen. :D
 
Voor de eerste keer een Audi e-tron gt tegengekomen. Stond langs de weg geparkeerd. Oogt wel groot, maar wel mooi.
Porsche taycans kom je hier om elke hoek tegen.

Ook nog een M4 (F82), niet zo speciaal. Maar we hadden een lege oprit en lege autosnelweg, dus konden we wat spelen. :D
Die e-tron GT's zijn idd wel nice. Heb er al een 3-tal gespot met 's morgens naar't werk te rijden, 2 GT's en 1 GT RS.
 
E-step aan 25km/u op het rechtse vak van de Van Praetlaan in Brussel, op het verlengde van A12 waar de snelheidslimiet 70km/u is 🤡. Daar ligt een afgescheiden fietspad naast de baan...
Beetje verder diezelfde E-step aan de lichten aan de Van Praet brug verschillende wagens gehinderd door van het meest linkse vak richting Dockx af te slaan want hij mag de tunnel niet in. :wtf: Ook daar is een veel veiliger fietspad aanwezig...
 
renault-arkana-rs-line-60-6568a0.jpg
Heb de Renault Arkana gezien. Onder het moto beter goed gestolen dan slecht bedacht zegt Renault! :p


Of er markt is voor zo een Renault SUV is maar de vraag
 
renault-arkana-rs-line-60-6568a0.jpg
Heb de Renault Arkana gezien. Onder het moto beter goed gestolen dan slecht bedacht zegt Renault! :p


Of er markt is voor zo een Renault SUV is maar de vraag
Ik denk dat ik er vorige week ook 1 gezien heb. Ik wist echt niet naar welk model ik nu aan het kijken was. Ik vond het eigenlijk wel maar op niks trekken, ook al is het een gelukte glc coupé
 
Stevig dagje gehad. Teamevent in de Ardennen en onderweg al i20N tegengekomen.
's avonds feestje naast ons. Huracan, R8 V10, gt-r, 718 spyder, 718 GT4, Yaris gr, focus RS
 
Zo een spectaculaire wagen vind ik dat nu niet hoor.
Waarom ga je dan niet gewoon voor de I30n vraag ik me dan af.
Goh, op circuit scheelt het quasi niks qua snelheid. En 7500€ prijsverschil kan wel tellen.

Om dezelfde reden waarom mensen dus voor een fiesta ST, polo gti of 208gti gaan zeker?
 
Terug
Bovenaan