"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Automatisch bij een ongeval (20s voor en 20s na ongeval). Voor dit soort dingen moet je manueel starten (maar dus ook vanaf 20s voordat je de knop induwt). Je kan jammer genoeg geen shortcut maken op die genummerde knoppen, dus enkel op het "home screen".
Rommel nu pas nog eens door deze thread.

Op de iX3 heb je net onder het knopje om de DSC uit te zetten toch een camera knopje (links naast de versnellingspook)?

Wanneer ik in mijn G20 daar 3 seconden op duw start hij bij mij de opname (starten van 20s voordat je erop duwde).
Moet ik niet voor in het Home screen zijn!

Ik heb hem trouwens ook ingesteld op enkel voorste en achterste camera op te nemen, dan heb je een betere resolutie, kan je bijvoorbeeld beter nummerplaten lezen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Rommel nu pas nog eens door deze thread.

Op de iX3 heb je net onder het knopje om de DSC uit te zetten toch een camera knopje (links naast de versnellingspook)?

Wanneer ik in mijn G20 daar 3 seconden op duw start hij bij mij de opname (starten van 20s voordat je erop duwde).
Moet ik niet voor in het Home screen zijn!
Ah tiens, morgen eens testen! Zou wel handig zijn.

Edit: en dat werkt dus inderdaad gewoon. Merci! Lang geleden dat iemand me nog eens iets nieuws rond infotainment van auto geleerd heeft!
 
Laatst bewerkt:
2 verschillende Alpine A110 wagens op 1 dag.
Beiden met de geweldige blauw/paarse kleur.

Gisteren een model Y gezien in Hoeilaart. Beetje zoals een model 3 maar dan nog een stuk lelijker :eek:
Dan moeten we al elektrisch gaan rijden en dan nog met zo'n gedrochten.
En dat geldt eigenlijk voor zowat elke elektrische wagen totnutoe. Veel moois heb ik nog niet gezien.
We are doomed!
 
Dan moeten we al elektrisch gaan rijden en dan nog met zo'n gedrochten.
En dat geldt eigenlijk voor zowat elke elektrische wagen totnutoe. Veel moois heb ik nog niet gezien.
We are doomed!
Daar wordt wel enorm in overdreven imo. Oké, je kan geen fan zijn van SUV's etc, maar de Mach E, EQC, e-tron, iX3, Enyaq, ... vallen allemaal toch niet onder de term "gedrochten" hoor. Allé, je kan vinden van wel, maar dan vind je evengoed dat er van de ICE's vooral veel gedrochten rondrijden :p
 
Daar wordt wel enorm in overdreven imo. Oké, je kan geen fan zijn van SUV's etc, maar de Mach E, EQC, e-tron, iX3, Enyaq, ... vallen allemaal toch niet onder de term "gedrochten" hoor. Allé, je kan vinden van wel, maar dan vind je evengoed dat er van de ICE's vooral veel gedrochten rondrijden :p
Gedrochten is inderdaad misschien wat overdreven.
Maar die voertuigen die ge nu opsomt. Dat zijn wat mij betreft echt allemaal dezelfde blokken met een andere voorkant.
Door de batterij zijn ze genoodzaakt om die auto's precies allemaal nogal hoog te maken heb ik de indruk.
Een mooie gestroomlijnde en vooral betaalbare wagen heb ik totnutoe toch nog niet gezien.
 
Gedrochten is inderdaad misschien wat overdreven.
Maar die voertuigen die ge nu opsomt. Dat zijn wat mij betreft echt allemaal dezelfde blokken met een andere voorkant.
Door de batterij zijn ze genoodzaakt om die auto's precies allemaal nogal hoog te maken heb ik de indruk.
Een mooie gestroomlijnde en vooral betaalbare wagen heb ik totnutoe toch nog niet gezien.
De i4 vind ik tot nu toe de mooiste van de 'betaalbare' EV's. (de neus, hate it or love it)

Van de duurdere EV's vind ik een E-tron GT en Taycan echt wel mooie wagens.
 
Gedrochten is inderdaad misschien wat overdreven.
Maar die voertuigen die ge nu opsomt. Dat zijn wat mij betreft echt allemaal dezelfde blokken met een andere voorkant.
Door de batterij zijn ze genoodzaakt om die auto's precies allemaal nogal hoog te maken heb ik de indruk.
Een mooie gestroomlijnde en vooral betaalbare wagen heb ik totnutoe toch nog niet gezien.
Dat is niet gewoon uw indruk, dat hebben al die merken ook al aangegeven. Dat is ook de reden dat een Polestar 2 zo'n rare vorm tussen coupé en SUV heeft.
Maar nu vind je dat raar, maar uiteindelijk is de uitvinding van de motorkap exact hetzelfde he. Een auto ziet er zo uit, puur omdat ze een plek nodig hadden om een motor te steken.
 
De i4 vind ik tot nu toe de mooiste van de 'betaalbare' EV's. (de neus, hate it or love it)

Van de duurdere EV's vind ik een E-tron GT en Taycan echt wel mooie wagens.
Qua vorm is de i4 idd wel nice, maar de voorkant vind ik iets té.
De Taycan is idd een mooie wagen, maar al een hele andere klasse :) en gelukkig ook een bewijs dat het niet allemaal wagens op stelten gaan worden :)

Dat is niet gewoon uw indruk, dat hebben al die merken ook al aangegeven. Dat is ook de reden dat een Polestar 2 zo'n rare vorm tussen coupé en SUV heeft.
Maar nu vind je dat raar, maar uiteindelijk is de uitvinding van de motorkap exact hetzelfde he. Een auto ziet er zo uit, puur omdat ze een plek nodig hadden om een motor te steken.
Kennis van mij heeft een Polestar en dat is idd een vreemd ding qua vorm. Heel neutraal dus niet echt wow, maar ook niet echt lelijk.
Ik hoop toch dat het allemaal terug wat gestroomlijnder kan, maar dat zal wel eenmaal de technologie eindelijk wat vooruit gaat qua batterijen.
 
Qua vorm is de i4 idd wel nice, maar de voorkant vind ik iets té.
De Taycan is idd een mooie wagen, maar al een hele andere klasse :) en gelukkig ook een bewijs dat het niet allemaal wagens op stelten gaan worden :)


Kennis van mij heeft een Polestar en dat is idd een vreemd ding qua vorm. Heel neutraal dus niet echt wow, maar ook niet echt lelijk.
Ik hoop toch dat het allemaal terug wat gestroomlijnder kan, maar dat zal wel eenmaal de technologie eindelijk wat vooruit gaat qua batterijen.
Niet onderschatten wat een vooruitang daar al is geboekt hoor ;-)
 
Mmmm Lotus daar doe je me beetje twijfelen maar ik vind de Emira misschien iets te over the top ontworpen maar het blijft een Lotus natuurlijk :drool:
Er zit in dat segment wel een enorm verschil tussen nieuw en tweedehands markt. A110 is belachelijk waardevast. 718 is redelijk waardevast. 4C is duurder dan nieuw. En dan heb je dingen als de F-Type die wél enorm zakt in waarde. Dat is echt een lastig segment om een goeie keuze in te maken.
 
Als ik echt geld op overschot had zou ik wel zo een dikke Cayman willen voor in het weekend. Dat moet toch fantastisch rijden.
 
Als ik echt geld op overschot had zou ik wel zo een dikke Cayman willen voor in het weekend. Dat moet toch fantastisch rijden.
Hier staat een Boxster al een tijdje op het verlanglijstje, maar die zitten nu rond 50k€. Dat is relatief weinig waardedaling tov nieuwprijs, en het is moeilijk te gokken wat dat de komende jaren gaat geven.
 
Terug
Bovenaan