"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Als ik echt geld op overschot had zou ik wel zo een dikke Cayman willen voor in het weekend. Dat moet toch fantastisch rijden.
Maat van mij heeft een 718 Boxster S...denk dat dit voor mij de leukste wagen is waar ik al zelf mee gereden heb!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Musk
Gedrochten is inderdaad misschien wat overdreven.
Maar die voertuigen die ge nu opsomt. Dat zijn wat mij betreft echt allemaal dezelfde blokken met een andere voorkant.
Door de batterij zijn ze genoodzaakt om die auto's precies allemaal nogal hoog te maken heb ik de indruk.
Een mooie gestroomlijnde en vooral betaalbare wagen heb ik totnutoe toch nog niet gezien.
Ik heb de indruk dat je weinig EV modellen kent.
De Tesla Model S is toch ook een best mooie wagen? Niet zo spannend, maar qua stroomlijnen toch echt mooi?
En voor de SUV liefhebber is er al superveel aanbod.
 
Cabrio rijden vind ik eindelijk niet zo leuk Voor mij dus geen boxster maar een cayman aub.
De 997 behouden toch ook goed zijn waarde blijkbaar. 😤
 
Cabrio rijden vind ik eindelijk niet zo leuk Voor mij dus geen boxster maar een cayman aub.
De 997 behouden toch ook goed zijn waarde blijkbaar. 😤
997 valt toch al redelijk mee? Is de 2e goedkoopste 911 momenteel he (en ik denk dat dat ook zo gaat blijven).
Rond cabrio rijden, ik vind dat super in het tussenseizoen, maar niet in hoogzomer eigenlijk. Het stomme is dat ik ook content zou zijn met Abarth 124, maar die hun prijs stijgt ipv daalt momenteel ...
 
Die lotus emira is nieuw voor mij eigenlijk.

Is precies wel een leuke combo?
Absoluut. Het wordt alleen meer een GT dan een typisch Lotus (1400kg). Maar wel keuze uit hun V6 of de I4 van de A45S. De ene is een heerlijk klinkend blok, de andere fiscaal interessant. En hij ziet er 100k duurder uit dan hij is...
Als ze de kwaliteit effectief op niveau krijgen, wordt dat een fantastische wagen. Alleen jammer dat er (nog) geen cabrioversie is.
 
Cabrio rijden vind ik eindelijk niet zo leuk Voor mij dus geen boxster maar een cayman aub.
De 997 behouden toch ook goed zijn waarde blijkbaar. 😤
Ik ben eigenlijk ook geen cabrio liefhebber maar de 718 Boxster is anders wel een zalige wagen. Je hoort de motor mooi, geen last van windgeluid en de kap is degelijk genoeg om zelfs in de winter comfortabel te rijden.
 

Een boxter is zeker leuk,en irl veel mooier dan op foto. Een cayman met nog een 6cilinder zal wss ook nog maar weinig dalen in prijs.
 

Een boxter is zeker leuk,en irl veel mooier dan op foto. Een cayman met nog een 6cilinder zal wss ook nog maar weinig dalen in prijs.
Ja, een GT4 en Spyder zijn super waardevast, maar ook gewoon duur in aankoop he. TCO voor die wagens valt eigenlijk mee, maar je moet eerst de centen hebben om ze te leggen he :p. En eigenlijk zijn dat ook veel minder "tour" wagens dan de GTS, maar die verliest dan weer wel waarde.
 
Een dikke audi E-Tron RS op R0 afgelopen week. Wel jammer dat de chauffeur een dikke eikel was (bumperkleven, te snel rijden, gevaarlijk rechts inhalen)…
 
Etron-GT begin in hier veel te zien. Eerder vandaag een RS op de ring van Leuven. De bakker in pellenberg heeft er ook een. Verkopen goed heb ik de indruk.
 
blmUEoI.jpg


Qa8fyKw.jpg
TCUc1mU.jpg
Parking Sint-Pietersplein in Gent. Première No time to die 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan