Iemand parkeert zich op mijn ondergrondse staanplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind online enkel dat je niet veel kan doen maar de wagen wel op eigen kosten kan laten takelen, mijn grote vraag is dus "naar waar mag ik die wagen laten takelen?" ik heb daar wel wat geld voor over om dit soort persoon wat payback te geven (binnen grenzen van de wet). Idealiter dat hij zijn auto mag gaan halen ergens op een takeldienst in oost europa
 
AUB een serieuze reactie want ik meen dit wel: kan ik (op eigen kosten) een poolse takeldienst de wagen laten takelen tot op hun parkeerterrein in Polen bijvoorbeeld? Ik wil echt dat die persoon zo zwaar mogelijk boet voor op MIJN parkeerplaats te staan.
Is een wielklem kopen niet goedkoper? Of zo'n sticker op zijn ruit plakken die je er enkel met héél veel moeite af krijgt.
 
Je mag takelen op jouw kosten maar 99,99% zeker dat je dan een proces aan je been hebt dat je verliest.

Al is aan gedacht om de eigenaar op te zoeken, papier te schrijven,...
 
De vraag is, geraakt een takelwagen wel in die ondergrondse parking?
Garagist zoeken waar ge zoiets kunt lenen:
En dan die auto ergens te midden nen doorgang zetten, en dan politie bellen dat ie de baan verspert. Of ergens in een plaats em der van de zijkant in rijden dat em der onmogelijk nog uit kan manoeuvreren ofzo.
 
Kan hij eigenlijk wel bewijzen dat zijn auto daar stond?

papier? er nog wat eieren onder leggen ook? lijkt me toch niet ideaal
Ik had hier op de oprit nekeer een vreemde wagen staan, politie gebeld en het enigste dat die konden zeggen was, auto is van een bedrijf dus we hebben geen naam en gegevens om te bellen (behalve bedrijf).
Hun voorstel was, zet ne band plat dan heeft hij er meer miserieee dan gij en weg waren ze.

Dan kennis gebeld die takelbedrijf heeft en die heeft me afgeraden te takelen want kosten + gerecht + vergoeding was 100% zeker door mij te betalen.
 
Ge kunt de auto natuurlijk op blokken zetten en de wielen er vanonder halen... wel zorgen dat de camera's afgedekt zijn...
 
Ik had hier op de oprit nekeer een vreemde wagen staan, politie gebeld en het enigste dat die konden zeggen was, auto is van een bedrijf dus we hebben geen naam en gegevens om te bellen (behalve bedrijf).
Hun voorstel was, zet ne band plat dan heeft hij er meer miserieee dan gij en weg waren ze.

Dan kennis gebeld die takelbedrijf heeft en die heeft me afgeraden te takelen want kosten + gerecht + vergoeding was 100% zeker door mij te betalen.


banden plat zetten? als je daarmee begint, waar eindig je dan, daarna wraakacties op mijn auto
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan