Iemand parkeert zich op mijn ondergrondse staanplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Parkeerbeugel kopen, voor die auto installeren en ook activeren zodat hij niet meer weg kan?


Kost minder dan laten takelen + je hebt in de toekomst geen problemen meer met mensen die daar willen parkeren.
 
Parkeerbeugel kopen, voor die auto installeren en ook activeren zodat hij niet meer weg kan?


Kost minder dan laten takelen + je hebt in de toekomst geen problemen meer met mensen die daar willen parkeren.
dat was ik daarnet ook aan het denken.... ik vraag me af als ik nu per ongeluk die auto beschadig door achteruit te rijden met een aanhangwagen die ik op mijn plaats wou zetten, zonder gemerkt te hebben dat er zo een klein proletariaatskarretje wildgeparkeerd stond...

heeft die persoon dan niet gewoon brute pech?
 
dit is vandalisme, we gaan hier niet bespreken hoe je het beste illegale stoten kunt uithalen
je ziet soms wel eens bordjes op parkings van bedrijven "schade opgelopen op deze parking is voor uw eigen rekening" (in andere woorden)
hebben die bordjes een wettelijke betekenis?
kan ik zo een bordje tegen de muur achter mijn plaats hangen en dan per ongeluk wildparkeerde rommelkarretjes slopen met een verhuiswagen?
 
Je kan de persoon ook aanspreken maar dat is misschien wat ongemakkelijk.

Edit Crew: opkuis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik maak me vooral wat zorgen voor wraakacties achteraf op mijn auto, langs de andere kant wil ik dat deze persoon echt nog jaren spijt zal hebben van op mijn plaats te staan. deze persoon verdient te lijden en ik verdien zoete wraak
 
ik maak me vooral wat zorgen voor wraakacties achteraf op mijn auto, langs de andere kant wil ik dat deze persoon echt nog jaren spijt zal hebben van op mijn plaats te staan. deze persoon verdient te lijden en ik verdien zoete wraak
Kerel, als je wraak wil uitdelen dan moet je kunnen omgaan met mogelijke weerwraak. Tenzij je een paar andere auto’s ook een tik geeft en het steekt op vandalenstreken.
Maar echt, neem uw wraak en onderga de eventuele gevolgen als een man of let it go.
 
Iets met zoutzuur kopen, en in kleine gaatjes en randen kappen.
Zodat de schade vooral intern vormt.




Met wat geluk komt het in de ventilatie terecht, ademt de persoon het in.
Je sprak over lijden :sneaky:
Jij bent de ideale match voor squid.

Heel leuk topic trouwens. Ik ben fan!
 
Kun je niet zo 4 van die karretjes onder zijn 4 wielen zetten en hem zo ergens anders rijden? Maar dan op een extreme plaats zetten dat hij een walk of shame moet doen naar zijn auto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan