Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huske, we speelden wel in een andere prijsklasse ook hè.![]()
.
Waaaauw, da's er eentje met enorm veel potentieel!@Dexels (of anderen) wat denk je van dit huis?
![]()
Huis te koop in De Pinte € 398.000 (KCWTE) - De Scheldegalm | Zimmo
Aan de rand van De Pinte, op fietsafstand van Gent, vinden we deze verrassend ruime (te renoveren) woning terug.De indeling is als volgt: bij binnenkoms...www.zimmo.be
Met het EPC kan je wel weer aanspraak maken op wat premie's denk ik, maar dus wel meteen investeren in nieuwe isolatie. Voor de rest moet er veel uit, maar ik denk dat er wel veel is dat je zelf kan doen. Ik verschiet wel van het KI.

Fotootjes van de nieuwe stek?Voila wij hebben sinds kort onze droomwoning gekocht, vooral trots omdat we dit kunnen verwezenlijken zonder al te veel hulp van ouders.
Wel heel wat 'chance' gehad met financiële beslissingen al dwing je sommige zaken ook ietwat af:
Vakantiewerk sinds 15j
100% Beleggen in de markt sinds 18j
1e instapwoning gekocht 23j (incl. woonbonus)
1e woning verkocht 28j (45K winst)
Finale woning gekocht via Biddit at 80K onder geschatte waarde

Zou het heel graag tonen maar hou mezelf liever anoniem op dit forumFotootjes van de nieuwe stek?![]()

Voila wij hebben sinds kort onze droomwoning gekocht, vooral trots omdat we dit kunnen verwezenlijken zonder al te veel hulp van ouders.
Wel heel wat 'chance' gehad met financiële beslissingen al dwing je sommige zaken ook ietwat af:
Vakantiewerk sinds 15j
.Chance maar ook hard werken, bewust met geld omgaan. Die laatste 2 zijn niet te onderschatten.Voila wij hebben sinds kort onze droomwoning gekocht, vooral trots omdat we dit kunnen verwezenlijken zonder al te veel hulp van ouders.
Vakantiewerk sinds 15j
@Dexels (of anderen) wat denk je van dit huis?
![]()
Huis te koop in De Pinte € 398.000 (KCWTE) - De Scheldegalm | Zimmo
Aan de rand van De Pinte, op fietsafstand van Gent, vinden we deze verrassend ruime (te renoveren) woning terug.De indeling is als volgt: bij binnenkoms...www.zimmo.be
Met het EPC kan je wel weer aanspraak maken op wat premie's denk ik, maar dus wel meteen investeren in nieuwe isolatie. Voor de rest moet er veel uit, maar ik denk dat er wel veel is dat je zelf kan doen. Ik verschiet wel van het KI.
Woonbonus kunnen meenemen voor het deel van de initiële woning, helaas hadden we daar meer moeten lenen en minder eigen inbreng gebruiken, maar dat is hindsight.Chance maar ook hard werken, bewust met geld omgaan. Die laatste 2 zijn niet te onderschatten.
De woonbonus kunnen mee nemen?
Woonbonus kunnen meenemen voor het deel van de initiële woning, helaas hadden we daar meer moeten lenen en minder eigen inbreng gebruiken, maar dat is hindsight.
En vandaag het bod voor verkoop geaccepteerd. Het bod dat we geaccepteerd hebben is uiteindelijk de prijs waar de immo het op geschat had. Wij zijn dus content. (en moeten geen makelaarscommisie van 3% betalenVandaag ook ons huis te koop gezet. Ben benieuwd hoeveel reactie we gaan krijgen en of het snel verkocht gaat zijn.
We gaan het zelf doen, paar immokantoren laten komen en 3% is toch al een serieuze smak geld waardoor we het toch zelf eerst willen proberen.
)amaai, proficiat, das rap gegaan!En vandaag het bod voor verkoop geaccepteerd. Het bod dat we geaccepteerd hebben is uiteindelijk de prijs waar de immo het op geschat had. Wij zijn dus content. (en moeten geen makelaarscommisie van 3% betalen)
Zo voelde het toch nietamaai, proficiat, das rap gegaan!

2 weken verder, na een bod via mail, is er nog steeds geen compromis getekend.Even bindend als papier![]()
2 weken verder, na een bod via mail, is er nog steeds geen compromis getekend.
Hij deed een bod per mail zonder opschortende voorwaarde.
Zijn/haar notaris had bijkomende vragen over het huis.
een kandidaat koper moet eerst vragen stellen als deze het huis bezoekt. (Toen wij een bod deden op een huis dat we gekocht hebben, stelde ik mijn vragen bij het bezoek en was de compromis binnen de week getekend).
We vinden dit niet echt fijn, omdat we asap de compromis willen en zekerheid willen.
we hebben t gevoel dat ze twijfelt over de aankoop.
Kan de persoon die een bod heeft gedaan, zich terugtrekken (mssn staan een paar antwoorden op zijn vragen hem niet aan). (Je stelt toch vragen bij het bezichtigen van het huis en niet na een bod per mail!).
Kan dit? Zich terugtrekken van een bod? Indien wel, hebben we recht op een schadevergoeding?
Totaal niets of ventilatoren in de natte ruimtes en roosters in de ramen?Vandaag naar een huis gaan kijken dat na een grondige renovatie geen ventilatiesysteem heeft, gaat dat geen problemen geven met kwaliteit van de lucht binnen of met schimmels? Beetje raar om heel het huis te strippen maar dan geen ventilatiesysteem te installeren.