Green Mamba
Well-known member
Cool. Waar schrijf ik me in op de gastenlijst of doe jij dat even?Ongeveer 7 lopende meter keuken 10j geleden geïnstalleerd én gasvuur + terras voor een BBQ![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool. Waar schrijf ik me in op de gastenlijst of doe jij dat even?Ongeveer 7 lopende meter keuken 10j geleden geïnstalleerd én gasvuur + terras voor een BBQ![]()
Proficiat!Net een compromis gaan teken
Niet wat ik wou, maar de laatste paar maanden is gebleken dat ik daarvoor ongeveer 30.000 euro te kort kom.
Dus voor een compromis gegaan: rijwoning op 300m2 ipv vrijstaand op minimum 600m2 maar wél gerenoveerd, goed epc, landbouwgrond achter de tuinen, heel goed gelegen want maar 2-3km van waar ik nu woon én gisteren een half uur met de buurvrouw staan babbelen die me een heel positieve indruk gaf over de ligging en de buren.
Hopelijk ga ik over enkele maanden die indruk delen!![]()
Het salon is gedraaid in hun 3D (dit is van belang voor de aansluitingen). Voor de rest is het natuurlijk niet goedkoop, maar daar zit de regio voor iets tussen. Ik mis (zoals in elk appartement) wel bergruimte.Hey allemaal!
Ik lees hier al een hele tijd stilletjes mee... Hopelijk is dit het juiste topic voor mijn vraag.
Ik ben een 28-jarige single en na enkele jaren goed doorsparen bij Hotel mama zou ik graag op zoek gaan naar een eigen stekje.
Mijn oog is gevallen op een project nieuwbouwappartementen bij mij in de buurt (helaas dure regio maar ik woon hier supergraag)...
Het gaat om volgend project: https://www.jennesproject.be/aanbod.php
En dan ben ik voornamelijk geïnteresseerd in appartement 21/0.1.
Iemand bedenkingen/opmerkingen hierover? Ik ben echt een totale leek op vlak van vastgoed (behalve het doorlezen van dit topic dan)...
Indien je geïnteresseerd bent in het lastenboek: Lastenboek
Aangezien er een aantal oudere huizen afgebroken worden om dit complex te zetten is het mogelijk om aan te kopen onder 6% BTW...
Alvast bedankt!
ik gok omdat de "renovaties" die gebeurd zijn, enkel visueel zijn. Dus geen isolatie, nergens![]()
Woning verkocht - Bosstraat 6, 9290 Berlare
Ben je op zoek naar een centraal & rustig gelegen woning met oprit en garage in Berlare? Lees dan snel verder.De uitstekende ligging op wandelafstand van winkels, scholen en openbaar vervoer, de zonnige ruime tuin en de oprit met grote garage omvattewww.woonhoekvastgoed.be
Is er iets wat ik over het hoofd zie? Die prijs lijkt me extreem laag

https://www.google.be/maps/@51.0189...4!1sImOeukJLX001SYsP5P3WIg!2e0!7i13312!8i6656Het was precies teveel moeite om dat dak volledig te vervangen. Vreemd.![]()
Woning verkocht - Bosstraat 6, 9290 Berlare
Ben je op zoek naar een centraal & rustig gelegen woning met oprit en garage in Berlare? Lees dan snel verder.De uitstekende ligging op wandelafstand van winkels, scholen en openbaar vervoer, de zonnige ruime tuin en de oprit met grote garage omvattewww.woonhoekvastgoed.be
Is er iets wat ik over het hoofd zie? Die prijs lijkt me extreem laag
Het ziet er ook allemaal zo troosteloos uit.ze spreken van een renovatie, maar ik zie alleszinds zeer weinig gerenoveerd tbh. Tenzij een nieuw toestel plaatsen ook al renovatie is
Ik denk een nieuwe steen rond gezet, nieuwe ramen (alleen vooraan denk ik), dak wat bijgewerkt, ketel vervangen, een andere keuken gezet en een nieuwe douchecabine. Misschien ook nog een laagske verf.ze spreken van een renovatie, maar ik zie alleszinds zeer weinig gerenoveerd tbh. Tenzij een nieuw toestel plaatsen ook al renovatie is
Nog wat aanvulling:Het was precies teveel moeite om dat dak volledig te vervangen. Vreemd.
Da's volgens mij de gasaansluiting.Nog wat aanvulling:
- foto 7: die gele buis voor de centrale verwarming had nog opvallender gekund?
Is voor de humorIk snap trouwens echt het nut van dat muurtje tussen de zithoek en eetkamer niet.