Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht ook aan een leeggespoten drol PUR.Dus als je klaar bent met ramen en deuren op te spuiten met PUR, dan spuit je de rest van uw bus leeg op een plank en dan is dat kunst als je er nog wat verf over laat spatten??
Ik denk dat het nipt Cedric & Anaïs gaat worden, hun afwerking was wel minder maar de look & feel vond ik stukken beter dan de kunstzinnige kamer. Als ze de focus hadden gelegd op de afwerking hadden die ook sowieso commentaar gekregen op de povere aankleding. Ik begrijp Cerina haar opmerkingen wel, maar ik denk dat ze Gert & die makelaar wel mee kregen in hun verhaal.Dus als je klaar bent met ramen en deuren op te spuiten met PUR, dan spuit je de rest van uw bus leeg op een plank en dan is dat kunst als je er nog wat verf over laat spatten??

Het is nochtans wel een schone cadeau om als twenty-something op het einde van deze rit een huis te bezitten dat instapklaar is én volledig afbetaald.Als de 2 creatieve zielen begonnen over 'Yves Klein blauw' had ik het al gehad. Resultaat trekt op geen kloten. Wel een schone kleerkast.
Dan een emotioneel gesprek over hoe ze hun kinderen alles willen geven, startend met een huis. Als dit niet lukt, dan weet hij het allemaal niet meer. Precies of dat programma is de enige manier om een huis te bekomen.
Het is toch ook gewoon niet logisch om op die manier te gaan renoveren. Kamer per kamer.
Het zou mij verbazen moest het niet zo zijn... Gert en die makelaar waren beiden zeer te spreken over de look & feel van de kamer beneden en dan met name over het behouden van de eigenheid van het huis. Je moet moeite doen om de verafschuwing op hun gezicht te missen als ze nadien de kamer boven binnen kwamen. Ik ben misschien een cultuurbarbaar maar dit trok echt op niks, dit leek gewoon op een studentenkot.Ik denk dat het nipt Cedric & Anaïs gaat worden, hun afwerking was wel minder maar de look & feel vond ik stukken beter dan de kunstzinnige kamer. Als ze de focus hadden gelegd op de afwerking hadden die ook sowieso commentaar gekregen op de povere aankleding. Ik begrijp Cerina haar opmerkingen wel, maar ik denk dat ze Gert & die makelaar wel mee kregen in hun verhaal.
Dat is nu eenmaal hoe AL die (ver)bouwprogramma's werken... op die manier krijg je tussentijdse reveals en cliffhangers. Anders is het één lange drag...Als de 2 creatieve zielen begonnen over 'Yves Klein blauw' had ik het al gehad. Resultaat trekt op geen kloten. Wel een schone kleerkast.
Dan een emotioneel gesprek over hoe ze hun kinderen alles willen geven, startend met een huis. Als dit niet lukt, dan weet hij het allemaal niet meer. Precies of dat programma is de enige manier om een huis te bekomen.
Het is toch ook gewoon niet logisch om op die manier te gaan renoveren. Kamer per kamer.
Natuurlijk. Dat zeg ik ook niet.Het is nochtans wel een schone cadeau om als twenty-something op het einde van deze rit een huis te bezitten dat instapklaar is én volledig afbetaald.
Een dakwerker die een steunmuur op zo'n manier afbreekt, wtf? Heeft die dan zelfs geen basis meegekregen? En hoe is dat uiteindelijk gestut geweest, zit daar nu een poutrel in die ze niet hebben laten zien, of steunt de bovenverdieping op het frame van die deur? Dat kan toch onmogelijk zijn dat er daar op die werf niemand van het programma rondloopt die zegt van: "ow gast, wat doede gij nu?" Dat was gewoon levensgevaarlijk. Enfin, ik zou dat huis nu toch in geen geval nog willen, voor 't zelfde geld zakt het plots ineen.
Ik veronderstel dat er wel een team experts de boel wat in de gaten houden, zodat de deelnemers de structuur van het huis niet in gevaar brengen. Dat zou wel een anti-climax zijn: ons Dina'ke die aankondigt dat Huis Gemaakt wordt stopgezet omdat een van de deelnemers is bedolven onder het puin.Een dakwerker die een steunmuur op zo'n manier afbreekt, wtf? Heeft die dan zelfs geen basis meegekregen? En hoe is dat uiteindelijk gestut geweest, zit daar nu een poutrel in die ze niet hebben laten zien, of steunt de bovenverdieping op het frame van die deur? Dat kan toch onmogelijk zijn dat er daar op die werf niemand van het programma rondloopt die zegt van: "ow gast, wat doede gij nu?" Dat was gewoon levensgevaarlijk. Enfin, ik zou dat huis nu toch in geen geval nog willen, voor 't zelfde geld zakt het plots ineen.
Ze zullen waarschijnlijk een latei inmetselen. Het risico leek me klein aangezien ervoor alles rustte op die boog, zal wel gescript geweest zijn om wat dramatisch te doen en naar de Johny te moeten bellen.Een dakwerker die een steunmuur op zo'n manier afbreekt, wtf? Heeft die dan zelfs geen basis meegekregen? En hoe is dat uiteindelijk gestut geweest, zit daar nu een poutrel in die ze niet hebben laten zien, of steunt de bovenverdieping op het frame van die deur? Dat kan toch onmogelijk zijn dat er daar op die werf niemand van het programma rondloopt die zegt van: "ow gast, wat doede gij nu?" Dat was gewoon levensgevaarlijk. Enfin, ik zou dat huis nu toch in geen geval nog willen, voor 't zelfde geld zakt het plots ineen.
Dit. Tis wel jammer dat ze dát dan uiteindelijk niet laten zien... ze maken eerst méga-drama incl. cliffhanger en vervolgens wordt er niet meer overgesproken.Ze zullen waarschijnlijk een latei inmetselen. Het risico leek me klein aangezien ervoor alles rustte op die boog, zal wel gescript geweest zijn om wat dramatisch te doen en naar de Johny te moeten bellen.