VTM Huis Gemaakt 2022

Die discussie bij hen ging over de keuken, het is daarop dat Melvin reageerde dat hij het wel beter wist omdat hij interieur vormgeving of zoiets had gestudeerd. :p
Ah oei, ik ben 2 dingen door elkaar aan het mengen inderdaad :rofl:
Dat van die trap was een goed idee voor optimaal de ruimte te benutten, maar is inderdaad niet haalbaar op zo'n korte tijd.
Mooi gebaar dat cowboy melk bij de wijn heeft gedaan.
 
Die heeft wel een zeer, euh, karikaturaal uiterlijk :unsure:.

En is die cowboy familie van de cowboy uit boer zoekt vrouw, of is cowboy zijn/rodeo rijden gewoon een nieuwe hype geworden in de kempen/ limburg?
Denk het niet, is gewoon een (redelijk beperkte) subcultuur hier. Ik ken persoonlijk 1 koppel dat zich hier in die sferen begeeft, is dus geen trend IMO.
 
Die Emiel in Boortmeerbeek gaat vroeg of laat toch eens een accident krijgen. Wat een hyperactief breekvarken is me dat. Didier in Beringen lijkt me wel een zeer handige kerel te zijn, kan wel in zijn voordeel uitdraaien. Dat Younes en Eline niet zo handig zijn benadrukken ze wel héél vaak. Je doet mee aan Huis Gemaakt hé.
 
Dat afbreken van de panden duurt heel lang, dacht ik bij mezelf. Maar vorig jaar was dat 1x per week op TV, nu wordt alles precies uitgerokken om er 2 afleveringen per week van te kunnen maken. Aan het voorstukje te zien gaan ze pas volgende week donderdag aan de kamers kunnen beginnen wat met de verschillende visies het nodige drama zal geven.
 
Emiel heeft een half huis afgebroken en zijne compagnon heeft een deur gedemonteerd en zijnen bril op en af gezet :D
 
Hopelijk gaat artsy en craftsy eruit, diene vent valt nog een beetje mee, maar die griet wat een arrogante trut is dat. Dus ik hoop dat ze eruit vliegen.

Younes en zijn vriendin zijn echt sympathieke mensen maar die zijn echt way over their head hier. Dat kan gewoon niet goed komen. Ik moet zeggen dat ik mijn mening over Didier wel heb aangepast, ik dacht echt dat die een halve hersenloze redneck zou zijn, maar is best nog sympathiek en weet echt wat hij doet. Er is nen hoek af, maar is niets mis mee. Ik zou wel geld betalen om hem samen te zetten in Boortmeerbeek bij Emiel, die mept Emiel tot moes denk ik met zijn brandweer mentaliteit.

Ik gok op Didier in Beringen, Seb in Boortmeerbeek (al hebben ze nog veel te leren) aangezien dat van Emiel kwa afwerking sowieso op niks gaat trekken en ik hoop oprecht Cedric in Antwerpen.


Ben ik trouwens de enigste die met verbazing stond te kijken naar de "proef"?

45 minuten voor 2 plankjes te vijzen tegen de muur, een lamp tegen vijzen en 3 kabels aansluiten? Dat er maar 2 van de 6 in geslaagd waren in 45 minuten dat is toch waanzin?
Dat zou verdorie een startproef moeten zijn om mee te mogen doen. Sorry maar als je met 2 bent doe je dat gewoon in 20 minuutjes max.
 
Laatst bewerkt:
Als die Cedric niet bij de volgende afvallers is, kijk ik nooit meer. Ik kan die zijn kop echt niet zien.
En in zijn geheel hoop ik tot nu toe op Younes en vriendin, komen tot nu toe toch over als het aangenaamste koppel.
 
Daar liggen weer miraculeus waterleidingen terwijl nog maar net beton gegoten is en ze als eerste werk aan de stroom zouden beginnen.
 
Daar liggen weer miraculeus waterleidingen terwijl nog maar net beton gegoten is en ze als eerste werk aan de stroom zouden beginnen.
Mja 't is nu ook niet de bedoeling dat we heel het proces zien, da zou pokke saai zijn. Vind dat nu al te lang duurt
 
Mja 't is nu ook niet de bedoeling dat we heel het proces zien, da zou pokke saai zijn. Vind dat nu al te lang duurt
Ze hadden nog 2 dagen of weekends om alles van stroom, water en ventilatie te zetten. Hoe gaan ze dat doen ? Heb ze niet veel anders zien doen dan kabels afrollen. Gaan ze die weer wegsteken achter wat gyproc of gaat iemand na de uren muren uitslijpen en de kabels vastzetten ?
 
Terug
Bovenaan