VTM Huis Gemaakt 2022

Anderzijds is die Gert zo makkelijk te pleasen hé. Maak het wat funky/raar/extravagant en het is goed voor meneer.
Hebben we hier ook nog gezegd. "ge maakt uw maquette, en ge kiest he lelijkste inpakpapier dat ge kunt vinden en pakt dat als behangpapier. En eens ge dat huis wint, schildert ge die muur terug he.
 
Hebben we hier ook nog gezegd. "ge maakt uw maquette, en ge kiest he lelijkste inpakpapier dat ge kunt vinden en pakt dat als behangpapier. En eens ge dat huis wint, schildert ge die muur terug he.
Je moet het idd niet afwerken hoe jij wilt maar hoe de jury dat wilt :D
 
Ik vond het verschil in panden heel groot.
Dat in Antwerpen is een mogelijke goudmijn. Zo'n huis met authentieke elementen, zélfs al is het niet fantastisch gelegen, is echt belachelijk veel waard.
De andere 2 huizen zijn gewoon de typische verbouwingen he. Ik vind het wel héél raar dat er een koppel doorgaat dat gewoon zegt "ahja, we zetten een achterbouw he". Volgend jaar zal er een koppel aankomen met een compleet andere maquette "ja, we hebben beslist dat we het gaan slopen en een nieuwbouw gaan zetten"
Ja dat vond ik dus ook.
Al was de aankoopprijs van alle huizen wel min of meer dezelfde. Ik zou dan toch vermoeden dat er tijdens de verbouwing misschien nog wel iets uit te kast komt vallen uit Antwerpen?
 
@Niklas Ik was de wijk aan het bekijken waar het zich bevond en het is de Seefhoek in Antwerpen, die staat bekend als budgetvriendelijker. Het huis is niet instapklaar dus dat drukt de prijs nog verder.

Ik dacht eerst dat het mss een straat was waar wateroverlast zou zijn, maar dat is niet die buurt. In Merksem en Deurne zijn er wel zulke straten en wat eerst een deal lijkt is dan miserie na zware regenval met natte kelders en een sofa die begint te schimmelen.
 
@Niklas Ik was de wijk aan het bekijken waar het zich bevond en het is de Seefhoek in Antwerpen, die staat bekend als budgetvriendelijker. Het huis is niet instapklaar dus dat drukt de prijs nog verder.

Ik dacht eerst dat het mss een straat was waar wateroverlast zou zijn, maar dat is niet die buurt. In Merksem en Deurne zijn er wel zulke straten en wat eerst een deal lijkt is dan miserie na zware regenval met natte kelders en een sofa die begint te schimmelen.
Ja, toen ze "Noorden van Antwerpen" zeiden, kon je al wel gokken dat het daar ergens ging zijn. Maar zelfs al is het daar iéts goedkoper, de maximale waarde van die 2 andere huizen ligt echt enkele 100k onder de maximale waarde van dat pand in Antwerpen he.


Als er daar nu 1 van die koppels afkomt met dat ze die vloer weg willen, dan mogen ze ze ineens buiten smijten.
 
Ja, toen ze "Noorden van Antwerpen" zeiden, kon je al wel gokken dat het daar ergens ging zijn. Maar zelfs al is het daar iéts goedkoper, de maximale waarde van die 2 andere huizen ligt echt enkele 100k onder de maximale waarde van dat pand in Antwerpen he.


Als er daar nu 1 van die koppels afkomt met dat ze die vloer weg willen, dan mogen ze ze ineens buiten smijten.
Die op gelijkvloers? Moet er uit anders kan je niet isoleren.
Ffs die hipster met zijn oversized cowboyhoed. Bobbejaan heeft gebeld, hij wilt zijn gerief terug.
De hoeden waren in reclame bij VTM, bij boer zoekt vrouw loopt er nog ene rond.

Doe mij maar dat jongste koppel in Antwerpen, het gaat om huis gemaakt en niet kantoor gemaakt.

In Boortmeerbeek die dat niet naar verjaardagsfeestje moesten

Beringen mag beide van mij :p
 
Da huis waar den ene keuken boven wilt en de andere volledig kantoor beneden. Da's nu toch express gedaan zodat er drama is ale? Hoe kunt ge nu twee compleet verschillende ideeën goedkeuren? Da is tegenstrijdig met hoe ze hun maquette voorgesteld hebben en waarop het goedgekeurd is 🤡
 
& Dan mag degene die zelf een keuken heeft opt bovenste verdiep beslissen welke indeling ze moeten nemen :')
 
Discussie tussen Youness & Cowboy Henk over het verplaatsen van die trap: dat was echt een klassieke bouwvakker vs architect discussie lol.
"In mijn ogen is dat zeker haalbaar"
 
Da huis waar den ene keuken boven wilt en de andere volledig kantoor beneden. Da's nu toch express gedaan zodat er drama is ale? Hoe kunt ge nu twee compleet verschillende ideeën goedkeuren? Da is tegenstrijdig met hoe ze hun maquette voorgesteld hebben en waarop het goedgekeurd is 🤡
Los van het feit dat het verschillende ideeën zijn, het feit dat er iemand een kantoorgebouw van wilt maken kan met geen enkel idee compatibel zijn he. Zelfs al wou iemand een "klassiek" huis, dan had daar beneden de keuken en het salon gestaan he, geen volledige verdieping bureau...
 
Heb precies de indruk dat ze dit seizoen meer zelf de handen uit de mouwen zullen moeten steken. En ze hebben zelfs een Vlaamse "Sanchez" geïntroduceerd. Goeie Block vibes.
 
Die fase waarin ze samen moeten verbouwen gaat in Antwerpen nog voor discussie zorgen, los van de keuken. De eerste proef houdt normaal in dat beide duos een ruimte als slaapkamer renoveren. Anais en Cedric willen die beneden, waar de kantoorruimte is.

Ik hoop dat Cerina ze beiden evenveel kloot en gewoon zegt dat beneden living en keuken komt. :D

Het is ook wel weer duidelijk welk duo in ieder pand als het bitchy koppel werd gecast en ik wist nog voor de maquettes afwaren al dat die sowieso aan de verbouwingen gingen mogen beginnen. Het editeerwerk doet wel zijn ding, want voorlopig heeft het niet-cowboy koppel in Beringen mijn sympathie. Lijken me 2 jonge mensen die vroeg volwassen zijn geworden/moeten worden.
 
Zeer jammer dat het creatieve koppel gekozen is. Pure arrogantie.
Discussie over trap "ik heb jaren genoeg op school gezeten, ik zal het wel weten zeker".
Ja zenne, ga maar wat schilderen.
 
Zeer jammer dat het creatieve koppel gekozen is. Pure arrogantie.
Discussie over trap "ik heb jaren genoeg op school gezeten, ik zal het wel weten zeker".
Ja zenne, ga maar wat schilderen.
Die discussie bij hen ging over de keuken, het is daarop dat Melvin reageerde dat hij het wel beter wist omdat hij interieur vormgeving of zoiets had gestudeerd. :p
 
Terug
Bovenaan