Huis Gemaakt 2022

In theorie is Neeroeteren dan ook een gewoon deelgemeente van "het grote" Maaseik met dezelfde postcode enz.

In praktijk en gevoelsmatig ligt dat gewoon net ietsje anders :D
Mij maakt het minder uit, maar de oudere generatie wordt gek als ge dat zegt :D
 
Deze aflevering was het toch Ines ze, wtf zit die nu drama te maken over 10cm dat als ze doorgaan ze gewoon terug kunnen afbreken
En dan nog tijd verschijten door achter haar vent uit te kafferen omdat die niet mee wil gaan in haar dramaverhaal. Maar eerlijk, hiervoor kijken we daar ook wel graag naar. Als je bouwtechnisch interessante TV wil hebben moet je maar naar Dobbit zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: orac
Een dakwerker die een steunmuur op zo'n manier afbreekt, wtf? Heeft die dan zelfs geen basis meegekregen? En hoe is dat uiteindelijk gestut geweest, zit daar nu een poutrel in die ze niet hebben laten zien, of steunt de bovenverdieping op het frame van die deur?
Ik begrijp het ook niet goed waarom ze constant aan het zeggen waren dat het een steunmeur was. Dan had daar toch gewoon een balk moeten zitten net boven de deuropening? Enigste wat enigzins leek op een balk zat helemaal bovenaan tegen het plafond en die spande over de ganse lengte van de muur. Dan zou het weghalen van een paar rijen loshangende stenen in het midden toch geen effect mogen hebben (want die steunden zowiezo nergens op).
 
Ik begrijp het ook niet goed waarom ze constant aan het zeggen waren dat het een steunmeur was. Dan had daar toch gewoon een balk moeten zitten net boven de deuropening? Enigste wat enigzins leek op een balk zat helemaal bovenaan tegen het plafond en die spande over de ganse lengte van de muur. Dan zou het weghalen van een paar rijen loshangende stenen in het midden toch geen effect mogen hebben (want die steunden zowiezo nergens op).
Dat was in een boog gemetst. Vroeger werd dat wel vaker gedaan ipv een poutrel in een draagmuur.
 
I stand corrected. Die Alexia en Emiel. W.T.F is dat...

Ik zit nog aan aflevering 5 nu maar wat een verschrikkelijke mensen.
Is dat die trut met haar beer die ze binnenstebuiten draait als ze met nen toer ligt?

Deze aflevering was het toch Ines ze, wtf zit die nu drama te maken over 10cm dat als ze doorgaan ze gewoon terug kunnen afbreken
Ik zou er ook niet mee kunnen lachen eerlijk gezegd. Dat sommigen niet tot op een mm kunnen werken, ja. Maar 10 cm? Dat wil zeggen, als je doorgaat dat je weer mag beginnen afbreken en opbouwen om toch de structuur te bekomen zoals op de grondplan. Als de plannen goedgekeurd werden door beiden, moet daaraan gehouden worden. Anders wordt het één circus. GODVERDOMME.
 
Younes is leuker op het tv-scherm, mss kunnen ze hem achter de schermen coachen. En ik zie die cowboystijl idd ook niet echt als verkoopbaar. De 2 laatste woningen vielen uiteindelijk nog mee, dus nog geen man overboord.
 
Antwerpen, onterecht koppel dat door is.
Beringen, tja, arrogantie is geen garantie .. en die plinten trokken op niet veel. 3cm eronder en dan zoveel kit erop. Zegt veel over hoe scheef die vloer ligt lijk me. Uiteindelijk blij voor de anderen. Eline power woman 💪
Boortmeerbeek, kansloos. Hoe moeilijk is da om een pvc vloer te leggen.
 
Terug
Bovenaan