Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die komt echt zoooo anders over hé, ik had de acteur zelfs niet herkend!Hij is Osferth van The Last Kingdom, daar speelde hij een vrolijker iemand.
Dat de nieuwe acteur van Aemond ouder uit ziet dan zijn broer Aegon vind ik wat verwarrend, mss komt dat uiteindelijk goed maar bij de vorige acteurs zag je duidelijk dat Aemond de kleine was en er praktisch 3-5 jaar tussen zat tov zijn broer.
Ik had daar eigenlijk constant schrik van.Tot deze aflevering vond ik de acteur van Viserys maar slecht gecast. Zo'n "oude goedzak" hoort niet echt bij een Targaeryen.
Maar wat een aflevering speelt die hier man!
Lang geleden dat ik nog zo met mijn mond open voor de tv heb gezeten.
It is going to take four full seasons of 10 episodes each to do justice to the Dance of the Dragons, from start to finish.
Ze zouden dit ook nooit als eerste van de "franchise" kiezen, daarvoor is het enerzijds veel te traag (een heel lange vertelling van een of andere opvolgingscrisis) en anderzijds te snel (je ziet een heleboel personages passeren en elke aflevering gaat maanden of jaren voorbij).Ik vraag me af indien GOT nooit had bestaan of deze serie goed onthaald zou geweest zijn. Ik heb niets tegen een politiek getinte serie, deze keer in fictieve setting, maar ik heb moeite om te sympathiseren met iemand of een huis en het gaat echt wel bijna uitsluitend over de opvolging.
Ik stoor me wel aan die koets. Die prop wordt nu elke aflevering gebruikt in alle timeskips. En dan op het einde van deze aflevering hebben ze diezelfde koets een andere kleur gegeven en daarmee Daemon en rhaenyra Kings landing laten binnenrijden... Een doorn in mijn oog is die koetsIk vraag me af indien GOT nooit had bestaan of deze serie goed onthaald zou geweest zijn. Ik heb niets tegen een politiek getinte serie, deze keer in fictieve setting, maar ik heb moeite om te sympathiseren met iemand of een huis en het gaat echt wel bijna uitsluitend over de opvolging. Deze aflevering zat wel beter van tempo, dialoog en scenes, de vraag blijft nu wel of ze telkens op dat niveau blijven. Eén zo'n aflevering elke 5-8 zal het niet doen voor mij. Ik zie dat misschien wel nog goed komen met de kinderen die later het voor te zeggen hebben met de huidige 'kinderen' als wijzere raadheren. Je root dan meer voor de Johntjes.
Klein minpunt over cgi, die boten mogen wel echt beter. Soms is het precies een tech-demo ps1 cut-scene van niveau.

Ik heb al eerder de vergelijking met eten gemaakt: sommige mensen eten graag rotzooi van bij de McDo, ik niet. Ik gun andere mensen van harte hun Big Mac, maar geef mij maar minstens ene gewone frituur en verkoop me vooral geen fastfood alsof het toprestaurantvoedsel is door er GOT als naam op te plakken.
Die kerel verdient wel een emmy voor zijn prestatie in de laatste twee afleveringen.Die is net supergecast. Het is net de bedoeling dat hij je als kijker irriteert als push over goedzak.
Stilte voor de storm van volgende aflevering? Beetje een filler deze met wat character building.Ik ben toch teleurgesteld in deze aflevering. Het einde maakte het nog wat, maar te weinig.