Carrion

Well-known member
Crowdfunder FE
Schermafbeelding-2022-07-20-204530.png


The prequel series finds the Targaryen dynasty at the absolute apex of its power, with more than 15 dragons under their yoke. Most empires—real and imagined—crumble from such heights. In the case of the Targaryens, their slow fall begins almost 193 years before the events of Game of Thrones, when King Viserys Targaryen breaks with a century of tradition by naming his daughter Rhaenyra heir to the Iron Throne. But when Viserys later fathers a son, the court is shocked when Rhaenyra retains her status as his heir, and seeds of division sow friction across the realm.

 
De trailer ziet er alvast veelbelovend uit. Ik hoop dat deze toch de bittere nasmaak van GoT seizoen 8 kan wegspoelen. Hopelijk zien we de draken niet enkel sporadisch enkele scenes om ze volledig voor de seizoensfinale achter de hand te houden.

Die scene in de trailer op 1:48 vind ik er wel cool uitzien. Is maar een vrij simpele scene, maar ik ben wel fan op dergelijke scenes waar je echt de schaal en macht voelt van de draken. Ik hoop dat ze dat wat aanhouden en ze niet te lief maken of te klein.
 
Als dit de kwaliteit heeft van de eerste seizoenen van GoT kan dit wel eens een succes worden. Als ik het goed heb is het verhaal ook volledig afgewerkt door GRRM.
 
Ik ben precies de enige die niet warm loopt van de trailer?
Hier ook gemengde gevoelens.
Tzal wennen worden die nieuwe namen, gezichten.
De originele GOT had dan ook een uitzonderlijke cast. Ga dat sowieso een kans geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Is het een vereiste dat je alles van GOT moet hebben gezien om dit te kunnen volgen ?
 
Als dit de kwaliteit heeft van de eerste seizoenen van GoT kan dit wel eens een succes worden. Als ik het goed heb is het verhaal ook volledig afgewerkt door GRRM.
De eerste seizoenen van GoT waren ook top, daarom heb ik er ook een beter oog in dat deze prequel series ook goed kan worden. Gebaseerd op het feit dat het basismateriaal er is, en het verhaal dus min of meer 'vastligt'. Net zoals in het begin van GoT. In de latere seizoenen begonnen ze meer te freewheelen omdat ze zich niet meer konden vastklampen aan het boekmateriaal en dus enkele zaken moesten 'verzinnen'. (ondanks dat het verhaal min of meer besproken is met GRR Martin)

Ik heb trouwens nog nooit een boek gelezen van de GoT reeks, maar ik hoop toch dat die er in de nabije toekomst gaan komen.. mss dat ik het dan een kans geef om de boeken te lezen
 
Heb de trailer ook gezien afgelopen week. Ik heb tot hiertoe bewust niets van de roddels/hype gevolgd. Zo geraakt je minder snel teleurgesteld.
Hopelijk een stevig verhaal dat het laatste deel van GOT kan laten vergeten.
 
In alle eerlijkheid is alleen het eerste boek echt goed, en wordt het met elke nieuwe uitgave wat minder goed.

Mss daarom dat hij het verhaal maar niet afgeschreven krijgt 🤷🏻‍♂️

De eerste is fantastisch, boek 2 en 3 zijn ook wel heel goed maar daarna is het alleen maar bergaf gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mini
Terug
Bovenaan