Gast stop toch met kijken.

Doe eens normaal, sorry dat ik het zeg maar als jij iedere week tijd vrij maakt om u te gaan iriseren en van dieptepunt naar dieptepunt te gaan…

Dan moet jij toch zeeen van tijd hebben?

Ik vind de serie super en vind het al moeilijk om tijd vrij te maken.

Je bent precies een triestig karikatuur van een oude verzuurde vent
Gast je zit juist in een andere topic juist het zelfde te doen.

Iedereen mag zijn mening geven eh maar dan moet je niet kakken wanneer je juist het zelfde doet in een ander topic.
 
Gast je zit juist in een andere topic juist het zelfde te doen.

Iedereen mag zijn mening geven eh maar dan moet je niet kakken wanneer je juist het zelfde doet in een ander topic.
Ja dat was om eens te tonen hoe stom het is.

Ik dacht dat de “waarom doe ik mezelf dit aan 😂” en dit minder dan 10 min na mijn post hier duidelijk genoeg was maar blijkbaar niet lol.
 
Aemond zijn mimiek is al even sterk of die van Daemon ☺️
Hij is Osferth van The Last Kingdom, daar speelde hij een vrolijker iemand.

Dat de nieuwe acteur van Aemond ouder uit ziet dan zijn broer Aegon vind ik wat verwarrend, mss komt dat uiteindelijk goed maar bij de vorige acteurs zag je duidelijk dat Aemond de kleine was en er praktisch 3-5 jaar tussen zat tov zijn broer.
 
Jawadde, dit was goed. Het kan zelfs bijna tippen aan de beste afleveringen van GoT. Echt top gewoon.
 
Ik vond het ook top. Sfeer was perfect gezet, top acteerprestaties van iedereen en de tafelscene was gewoon een perfecte samenvatting/illustratie van de huidige verhoudingen. Paddy doet een gooi naar een standbeeldje denk ik.

De nachtfilter was inderdaad wel wat minder.

Om in te pikken op het huidskleur debat : Dat de Velaryons donker zijn is op zich nog steeds raar, maar het is wel ‘mogelijk’ op zich. Ok, bepaalde elementen worden wel héél duidelijk, maar dat ging sowieso wel het geval zijn. En Corlys wordt wel top vertolkt, terwijl dat het belangrijkste is.
 
Tafelscene was top. Scene in de troonkamer was ook heel sterk. Daemon voor mij is ook een waanzinnig complex personage en ik wissel constant tussen sympathie en afschuw. Jammer dat de opbouw naar de liefde tussen hem en Rhaenys niet langer screentime heeft gekregen.

Bon. Nu ben ik echt mee op de trein. Een heel goede serie.
 
Hij is Osferth van The Last Kingdom, daar speelde hij een vrolijker iemand.

Dat de nieuwe acteur van Aemond ouder uit ziet dan zijn broer Aegon vind ik wat verwarrend, mss komt dat uiteindelijk goed maar bij de vorige acteurs zag je duidelijk dat Aemond de kleine was en er praktisch 3-5 jaar tussen zat tov zijn broer.

Mensen die jonger zijn zien er ook niet altijd jonger (en dus beter) uit eh.
De acteur die Aegon speelt is 27, degene die Aemond speelt is 20. Het verschil is dat Tom Glynn-Carney (Aegon) een model is, en Ewan Mitchell (Aemond) nu niet echt bepaald. 😂
 
Tafelscene was top. Scene in de troonkamer was ook heel sterk. Daemon voor mij is ook een waanzinnig complex personage en ik wissel constant tussen sympathie en afschuw. Jammer dat de opbouw naar de liefde tussen hem en Rhaenys Rhaenyra niet langer screentime heeft gekregen.

Ik begrijp dat je de twee namen door elkaar haalt, qua naamgeving zijn de Targaryans niet bijster origineel :laugh:.
 
  • Leuk
Waarderingen: toru
Mijn mond viel open tijdens sommige scènes. En wat een acteerprestatie door Viserys zijn acteur. :bow:

Die serie is alles wat GoT gebaseerde serie moet zijn imo.
 
Vond eerlijk gezegd initieel het personage van Viserys wat platjes, een ééndimensionale goody two-shoes in een wereld die zich beroept op personages die moreel eerder grijs van aard zijn.
Tot deze aflevering dus. Alhoewel bij voorsprong nog steeds het meest "nobele" personage, was de vertolking van Paddy Considine zo straf en gelaagd dat ik gewoon de aflevering vandaag nog eens herbekeken heb (wat ik zelden of nooit doe).
 
Terug
Bovenaan