Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Akkoord met jouw spoiler, er zijn al zoveel doden gevallen die eigenlijk een veel diepere uitwerking zouden moeten hebben gekregen.Het blijft goed maar toch jammer van de rotvaart imo.
Laena Valeryion en Ser Harwin... We hardly knew ye! Die zijn 10 jaar alles betekenend geweest in het leven van Daemon en Rhaenyra. Het zijn de ouders van een legertje potentiële troon opvolgers. En toch. Voor ons niet meer dan een voetnoet die amper in beeld kwamen. Ik heb dat gevoel jammer genoeg bij alle kills tot nu, Daemons ex, die krabben koning, het lief van rhaenyra hare vent, ... die hun dood maakt niet echt veel indruk want ze sterven al nog voor je ze leert kennen. Ik hoop dat ze niet gewoon blijven timejumpen naar het volgende grote event en de karakters nu wat meer laten ademen.
3 of 4 seizoenen begreep ik. Het eerste seizoen moet die 30 jaar "achtergrond" door nemen dus ze nemen hier en daar een shortcut.Hoeveel seizoenen zijn er gepland?
Ah ok interessant. Ja het is iets dat niet veel series durven langs de andere kant, 1 seizoen lang 'voorspel', dus gewaagd maar misschien is de pay off wel des te beter!3 of 4 seizoenen begreep ik. Het eerste seizoen moet die 30 jaar "achtergrond" door nemen dus ze nemen hier en daar een shortcut.
Het is moeilijk om character development goed uit de doeken te doen als je die decennia in 10 afleveringen perst.
Volgens een aantal boekenlezers moet je je evenwel geen zorgen maken, alles wat je nu ziet is maar een voorspel. Alles wat nu rushed lijkt is in het grotere plaatje onbelangrijk. Ik vind dat makkelijker te zeggen als je de paragrafen naast je kan leggen en zo mee volgen, voor niet-boekenlezers zijn er onduidelijke sprongen in het huidige verhaal.
Je hebt mensen met goeie genen hé.Wat mij vooral stoorde is dat Rhaenyra precies van 14 jaar naar 40 gegaan is, Viserys van 60 naar 90, Ser Criston en Daemon zijn allebei exact hetzelfde gebleven en Alicent is precies ook ineens 45.
Terwijl er maar 10 jaar tussen zit.

.
3 of 4 seizoenen begreep ik. Het eerste seizoen moet die 30 jaar "achtergrond" door nemen dus ze nemen hier en daar een shortcut.
Het is moeilijk om character development goed uit de doeken te doen als je die decennia in 10 afleveringen perst.
Volgens een aantal boekenlezers moet je je evenwel geen zorgen maken, alles wat je nu ziet is maar een voorspel. Alles wat nu rushed lijkt is in het grotere plaatje onbelangrijk. Ik vind dat makkelijker te zeggen als je de paragrafen naast je kan leggen en zo mee volgen, voor niet-boekenlezers zijn er onduidelijke sprongen in het huidige verhaal.

Volledig eens met dit. Je mocht deze aflevering (zeker het laatste deel) niet teveel met je ogen knipperen... Goed dat er wat gebeurt, maar je krijgt plots als kijker weinig tijd om het op je neer te laten komen.Ik krijg hier zowaar een beetje backflashes naar de laatste seizoenen van GoT. Veel te gerushed en bij momenten veel te donker.
Kidding, zo erg is het zeker niet maar het begint er echt wel over te gaan hoe snel ze over alles heen gaan.
De moment dat Rhaenyra daar begint te vrijen met Daemon begin je al te denken wat voor gevolgen dat kan hebben maar dat is echt van cut naar cut; plotting, kill husband, marriage to daemon. Het voelt echt alsof ze oppervlakkig vakjes aan het afvinken zijn van gebeurtenissen waar dan alles van karakter ontwikkeling voor moet wijken.
Dat dat voorspel maar snel gedaan is dat we aan de main course kunnen beginnen.
Ik vind dat veel mensen er nogal licht over gaan hoe extreem cheap / slecht die "nachtfilter" eruit zag. Online leest ge dan dat het een "artistieke keuze is" en dat ze bij HBO geleerd hebben om efficiënter deze show te produceren.