Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het einde van GoT vond ik ijzersterk, en zou zelf geen beter einde scenario kunnen bedacht hebben.Ik vind het nu al zo een doodzonde dat GoT nooit zo positief kan herinnerd worden owv de dip(in een ravijn) in kwaliteit met de laatste seizoenen. Niet dat het simpel is hé, maar begin en eindig uw verhaal sterk. GoT start fenomenaal en eindigt miserabel.![]()
Het einde van GoT is qua idee uitstekend, maar het was heel slecht uitgewerkt in de serie. Ik ben zeker dat het in de boeken wel tot zijn recht zal komen.Het einde van GoT vond ik ijzersterk, en zou zelf geen beter einde scenario kunnen bedacht hebben.
Ik ben dan ook nogal verwonderd dat de reacties online 50% negatief waren.
Voor zover ik het wat kan lezen is de build-up van characters in het boek ook niet fantastisch. Ik verwacht dus niet dat dit er in de tv-show ook gaat komen.Ze wilden vermoedelijk toewerken naar Daemon en Rhaenyra die trouwen om vanaf nu dan hun "verhaal" te tonen, maar al het voorgaande heeft zo weinig emotionele lading meegegeven omdat het allemaal zo snel ging, dat ik maar weinig meeleef met hen en ik eigenlijk niet warm of koud wordt bij hun characters. Ze hadden elk hun situatie en hun emoties voor hun trouw imo veel dieper moeten uitwerken.

Aegon en Aemond wel.Ik vond de scène met de kinderen net zeer sterk gespeeld tbh
LotR heeft meer extreem-rechtse fans die de blanken tov anderskleurige orcs zetten. Velaryons zouden niet zwart moeten zijn maar de boekenfans zijn veel meer bezig met intriges en de wijzigingen daaraan dan huidskleur. Het is een ander soort kritiek. De schrijver zelf werkt mee aan de reeks dus je kan moeilijk zeggen dat het niet zijn visie is.Ligt het aan mij of is er zeer weinig backlash van 'the right'?
Normaal gezien zijn we de kinderen kwijt in de volgende aflevering, hoewel tieners niet altijd beter zijn.Het enige nadeel is dat de kinderen nogal veel screentime kregen in de laatste ep en slechts twee van hen kunnen acteren.![]()
Het boek is ook een verslag geschreven door een Maester. En geen roman dusVoor zover ik het wat kan lezen is de build-up van characters in het boek ook niet fantastisch. Ik verwacht dus niet dat dit er in de tv-show ook gaat komen.

LotR heeft meer extreem-rechtse fans die de blanken tov anderskleurige orcs zetten. Velaryons zouden niet zwart moeten zijn maar de boekenfans zijn veel meer bezig met intriges en de wijzigingen daaraan dan huidskleur. Het is een ander soort kritiek. De schrijver zelf werkt mee aan de reeks dus je kan moeilijk zeggen dat het niet zijn visie is.
Normaal gezien zijn we de kinderen kwijt in de volgende aflevering, hoewel tieners niet altijd beter zijn.
Gast stop toch met kijken.Wow, dit was het dieptepunt van HotD denk ik. De eerste 35 minuten waren niet om aan te zien. Die nachtfilter, ik dacht dat mijn tv het plots begeven had met een aantal kleuren
Er gebeurde ook werkelijk niks en sommige acteurs kunnen mimiekgewijs ook echt niet overbrengen wat er overgebracht moet worden als er niet gesproken wordt. Sommige scènes duurden ook veel te lang voor wat het maar was. En dan in't laatste kwartier moet alles zo wat gerushed worden om er toch ineens de spanning in te krijgen?
Nu, de nieuwe machtsverhoudingen boeien me wel na het einde, maar de manier waarop dit allemaal opgebouwd werd/wordt is toch gewoon beneden alle niveau? Qua storystelling is deze serie echt zwaar gebuisd. Vhagar zag er wel cool uit. Maar dat is het dan ook.