Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Volgens mij wisten ze dat allemaal al vanaf de dag dat die games aangekondigd werden . Alleen stond 2021 vele mooier dan 2022 als je console released in 2020 .
 
Geruchten blijven geruchten maar 2021 wordt weeral gene vette voor de PS5 Exclusives aan dit tempo
 
Geruchten blijven geruchten maar 2021 wordt weeral gene vette voor de PS5 Exclusives aan dit tempo

Ge merkt dat veel mensen niet de extreme behoefte hebben om over te stappen. Jongeren spelen veel service games en ouderen hebben gewoon niet de tijd die jongeren hebben. Maw is de investment in snelle current-gen topgames niet essentieel en steken ze zelfs geld in de ontwikkeling om games nog op previous gen te brengen. Ik verwacht dat we pas eind 2022 ECHT het gevoel gaan hebben dat we in een bloeiende nieuwe generatie zitten.
 
Alleen al mijn PS4 games op de PS5 kunnen spelen met de extra's was de upgrade/aankoop waard.

Uiteraard. Ik zou het zelf ook willen. Maar velen met een gezin moeten afwegingen maken en kunnen het wel betalen, maar doen het niet totdat het ECHT loont om puur een PS5 te halen. In mijn directe omgeving heeft zo niemand een PS5, terwijl niemand zichzelf of zijn gezin moet kwellen om het te betalen.
 
Eerst beloven 2021 pure marketing :S jammer wel maar was te verwachten
Ik denk dat al die studios ook maar gewoon hun uiterste best doen om toch die 2021 release te halen, en dat ze dan las laat in hun schedule beslissen dat het niet meer mogelijk is. Voor mij is dit niet echt een marketing stunt, ik denk dat je de impact van Covid-19 echt niet mag onderschatten.
 
half jaartje cava nog, ik zei vorige week nog da gaat waarschijnlijk februari zijn. met de 60 fps van de eerste ga ik meteen de laatste van de ps4 exclusieven nogmaals uitspelen. combo PS5, grotere en betere OLED sinds 2017 en vooral beter geluidssysteem sinds 2017 gaat vonken geven bij de tyrex en andere grotere dino's
 
Alle edities zijn bekendgemaakt. Kunt kiezen uit vijf dingen. Lekker makkelijk :sarcastic:


regalla-edition-1024x576.jpg
 
Ben na het werk naar GM gegaan voor de Regalla editie. Ze zeiden: we verkopen deze enkel op de webshop. Komt wellicht morgen online. Kijk ik net, staat hij er al maar is al uitverkocht :(
 
  • Horizon Forbidden West SteelBook Display Case
    • Download code for the game will be supplied via voucher in the box.
Dus de Collector's en Regalla Edition komen zonder disc... Snap wel dat ze rekening houden met mensen met een PS5 - Digital Edition, maar voor die prijs (€200-€270) verwacht je op zijn minst toch wel een fysieke game?
 
Ben na het werk naar GM gegaan voor de Regalla editie. Ze zeiden: we verkopen deze enkel op de webshop. Komt wellicht morgen online. Kijk ik net, staat hij er al maar is al uitverkocht :(
Sinds de Brexit durf ik niet meer in de UK te bestellen. Zag ook dat de GM al "uitverkocht" was. Welke sites zouden er nog beschikbaar komen? Mediamarkt en Bol?
 
Sinds de Brexit durf ik niet meer in de UK te bestellen. Zag ook dat de GM al "uitverkocht" was. Welke sites zouden er nog beschikbaar komen? Mediamarkt en Bol?
L'obcede in zelzate eens contacteren hij kan soms nog van die CE editie bestellen, is nu wel al een jaar geleden dat ik daar geweest ben.
 
Wel dom dat er geen deftig upgrade to PS5 systeem is voor PS4... Ze zullen zeggen, PS5 versie vereist hele hoop extra werk, maar toch...
 
Terug
Bovenaan