Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Ik vind die collectors edition wel heel ferm, maar zoveel geld kan ik er niet aan geven. Ik heb er thuis een heleboel, allemaal in promo of 2dehands gekocht. Enkel tlou2 heb ik nieuw op launch dag gekocht, omdat de eerste game in mijn top 3 all time favorite staat. Voor die serie wil ik wel iets meer uitgeven, omdat naughty dog echt durft om moeilijke beslissingen te maken, en niet zomaar de easy weg kiezen als ze een vervolg maken. Zo'n dingen wil ik sowieso steunen. Maar ik kan er niet teveel geld aangeven, aan die collectors editions... Heb er wel een paar zeer coole, zoals gears 3, Halo 5, die van de dark souls games zijn ook mooi, hitman, ...
 

Players who purchase Horizon Forbidden West on PlayStation 4 will be able to upgrade to the PlayStation 5 version for free.

I also want to confirm today that moving forward, PlayStation first-party exclusive cross-gen titles (newly releasing on PS4 & PS5)–both digital and physical*–will offer a $10 USD digital upgrade option from PS4 to PS5. This will apply to the next God of War and Gran Turismo 7, and any other exclusive cross-gen PS4 & PS5 title published by Sony Interactive Entertainment.
 
05GzAMv.png
 
Ik moet den eersten nog beginnen spelen, ligt al een jaar in 't plastiekske. Met wat kan je Horizon vergelijken? De moeite?

Geweldig spel, ik stond er heel skeptisch tegenover, maar uiteindelijk aan begonnen (gratis met PS+). Leuke gameplay en toffe characters.
De worldbuilding is ook goed gedaan
 
Ik heb die van mij indertijd halverwege gestopt. Om 1 of andere reden was ik het al beu gespeeld toen.
Ik ook, heb het sinds vrijdag terug met korting in GM nog 2.5€ betaald, proberen om eens te hervatten tegen dat de tweede er is. Save game heb ik nog maar ja die controls etc weet ik ni veel meer van natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan