Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Hoop op echt momenten zoals de eerste 2 uur van zero dawn . Dat filmke dat ze kind naar groot gaat , dan die beproeving , dan die eerste keer de sawtooth ... kippevel allemaal en beste eerste uren van een game ooit .
 
Eurogamer ( youtube kanaal ) heeft ook 2 videos van 30 minuten over de lore net gemaakt . Zeker voor de mensen die de eerste nooit gespeeld hebben zeker ne must .
 
Tegen dat ik hem 100% heb is de tweede er, denk niet dat day one gaat zijn voor mij.
Hier hetzelfde, nog altijd bezig met het verhaal maar ik ga het wel even gehad hebben denk ik. Maar ben toch verder geraakt dan men eerste 2 pogingen en bevalt me beter nu.

Er is zo een beetje een dip in het spel nadat je bij de grote stad komt vind ik, maar er me toch doorgeslagen en nu gaat het weer beter. Moet zeggen dat ik me wel voornamelijk bezighoud met het verhaal. Heb nu wel de ruins gevonden voor het beste armor in game blijkbaar, dus dat moet ik me toch ff halen 😝.
 
Hier hetzelfde, nog altijd bezig met het verhaal maar ik ga het wel even gehad hebben denk ik. Maar ben toch verder geraakt dan men eerste 2 pogingen en bevalt me beter nu.

Er is zo een beetje een dip in het spel nadat je bij de grote stad komt vind ik, maar er me toch doorgeslagen en nu gaat het weer beter. Moet zeggen dat ik me wel voornamelijk bezighoud met het verhaal. Heb nu wel de ruins gevonden voor het beste armor in game blijkbaar, dus dat moet ik me toch ff halen 😝.
Ik heb hem in 2017 gestart, en pas eind december weer aan begonnen en als je alles onder de knie hebt en goede armor gaan je zelden of nooit nog dood. Maar om nu direct aan die tweede te beginnen voorlopig niet.
 
Ik heb hem in 2017 gestart, en pas eind december weer aan begonnen en als je alles onder de knie hebt en goede armor gaan je zelden of nooit nog dood. Maar om nu direct aan die tweede te beginnen voorlopig niet.
Wacht maar tot Forbidden West er is, ge gaat u niet kunnen bedwingen 😄. Maar door u krijg ik nu wel goesting om de eerste terug te spelen!
 
Kheb ook lang gedacht aan het herspelen (en laatste trophies halen) voor de eerste, maar toen het "te laat" werd er ook van afgezien. Want bij mij zou het ook het geval zijn dat wanneer ik nu pas klaar was met de 1ste ik echt geen zin zou hebben om qua onmiddellijk naar de 2de over te gaan.
 
Zo de 2 games na elkaar spelen, mag ik echt niet doen. Dan riskeer ik om de nieuwe halverwege kotsbeu te zijn.

Ik kwam destijds van The Witcher 3 en had net Tomb Raider gespeeld, net voor Horizon en ik had snel het gevoel van 'meer van dat' en 'beter goed gestolen dan slecht bedacht'.

Deze keer bewust de (vorige maand gratis) Tomb Raider trilogy niet net ervoor aan't spelen zodat ik er deze keer echt goesting in heb.

En recap ga ik ook wel checken, vooral het plot van de vorige ben ik vergeten.
 
Ga het ook bij een recap houden. Heb het altijd een geweldig spel gevonden, maar om er nu weer helemaal door te gaan, en dan meteen het vervolg te spelen... Beetje teveel van het goede denk ik.
 
Ik ga hem niet direct halen, ik moet nog paar trophys halen fwl doen. Tis een top games maar gaat teveel van het goede zijn en ook gewoon te duur om day one te kopen ( tenzij bol eens een actie doet ) aar over 60€ betaal ik niet meer.
 
Terug
Bovenaan