Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Ik denk dat ik ook voor een gewone ps5 versie ga. Als ik naar al m'n CE's kijk denk ik van, was dit al het geld waard? Toch lokken die statues mij altijd... Beetje fomo.
 
Ik denk dat ik ook voor een gewone ps5 versie ga. Als ik naar al m'n CE's kijk denk ik van, was dit al het geld waard? Toch lokken die statues mij altijd... Beetje fomo.

Same, sucker voor figurines :help::help:

Waar blijft de bol.com pre-order toch ... kmoet subiet gaan werken en tegen dak thuis ben alle Regala editions weg zeker :headshake:
 
Ik neem zoals gewoonlijk de 'wacht een paar maanden tot het minstens onder de €50 zit' edition.

Normaal ook hoor. Dat kunnen dikwijls zelfs enorm veel maanden worden :D Maar Horizon II (en verdere sequels) is (op GTA VI) na de enige game de komende jaren die ik echt bij release wil spelen. Het was alweer even geleden dat ik ZO weggeblazen was door een game als bij HZD.
 
Heb me de SE besteld net zoals de eerste game.
Voor deze game meer dan genoeg, ben niet de grootste fan van deze franchise, maar als "collector" en voornamelijk PS fanboy, geef ik standaard toch altijd net iets meer voor dit soort exclusives. Also ik koop bijna niks meer op realease dus als er dan keer een SE is die €10 meer kost is da de beste momenten om keer volle pot te betalen.
 
hopelijk is dit een directe vertaling van hoe ze de game hebben gemaakt, i.e. aparte software builds en optimizations voor PS5 en PS4, enkel hergebruik waar het geen impact heeft op redering etc.
Ook zie ik niet echt in waarom je PS4+PS5 zou kopen.
 
Ook zie ik niet echt in waarom je PS4+PS5 zou kopen.
Omdat je nu een PS4 hebt en de game daarop wil spelen.
Eenmaal je dankzij Gods goede wil aan een PS5 raakt wil je deze hierop verder spelen.

Gezien je geen afzonderlijke upgrade hebt zijn er maar 2 mogelijkheden: je koopt de PS5 versie (en zo zit je aan 60+70 EUR) of je kocht al vanaf het begin de 80 EUR versie en zo zit je veilig om op beide systemen te kunnen spelen.
 
het spijtige is van de collecter edition is dat dat de game digital code is en natuurlijk ook de prijs.
voor mij gaat het de gewone ps5 versie worden day one
 
Die first party games van Sony zelf zijn meestal wel redelijk kwalitatief ze. Niet gelijk daje ne first4figures koop uiteraard, maar ook niet daje zegt van oei als ik het aanraak breekt he.
 
Die first party games van Sony zelf zijn meestal wel redelijk kwalitatief ze. Niet gelijk daje ne first4figures koop uiteraard, maar ook niet daje zegt van oei als ik het aanraak breekt he.
Nja heb in een vroeger leven ook nog echte statue's gehad Sideshow etc en ook redelijk wat CE van games je kan die nooit met elkaar vergelijken + de meerwaarde van de game mag je er al meteen aftrekken gezien die prijzen zo zakken.
 
Nja heb in een vroeger leven ook nog echte statue's gehad Sideshow etc en ook redelijk wat CE van games je kan die nooit met elkaar vergelijken + de meerwaarde van de game mag je er al meteen aftrekken gezien die prijzen zo zakken.
Ik koop ze enkel voor mijn favoriete franchises. Waarde boeit me zo niet ook dan. Ik wil ze gewoon hebben omdat ik de games zo goed vind. Bv dark Souls en Bloodborne etc. Zijn gewoon mijn all time fav games. Voor de rest hier en daar eens een SE van de sony first party games voor de collectie wat extra flair te geven
 
Terug
Bovenaan