Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

De eerste was zeer origineel en heb ik met plezier geplatinumt ik kijk uit naar het vervolg als ik ooit een ps5 vast krijg. 😅
 
Genoten van deel 1, misschien iets te langdradig.
Eentje voor als ik binnen paar jaar een PS5 koop.
binnen een jaar? so cute :D LOL
Dan heb je toch een andere trailer gezien dan mij 🙈. Heb je in 4K gekeken? Maar zelfs in 1080p zag dat er toch heel goed uit?
4k van IGN. Moet hem mss eens volledig uitkijken. Hoe die dude zich verslikte ik het water, en het “opspattende” water van die waterval gaven mij een gevoel van, ja laat al maar.
 
Ja man, dat ziet er prachtig uit! Laat maar komen. Maar gezien nog niets van datum, zal het wel nog even duren..
 
Met alle respect, maar ik snap toch niet waarom het van 'ja laat maar is' als je zo'n graphics ziet..... Wat verwachten mensen nu eigenlijk...
 
Heb de eerste op PS4 uitgespeeld. Wou die DLC nog spelen voor de tweede uitkomt, dus had juist de gratis complete edition gedownload. Als ik op PS5 mijn saves uit de cloud download zijn dat enkel 12 saves uit de eerste 15 uur van de game. Niet echt veel goesting om die story helemaal terug door te spelen. Kan je de dlc ook spelen zonder een save na het uitspelen van de main story?
 
Je kunt de DLC spelen zonder de main quest te completen. Maar je zal toch minstens lvl30 moeten zijn met wat deftige gear.
 
Idd echt wel mooi. Als Xbox fan toch maar stiekem hopen op een gelijkaardige gale voor de xdoos.
Het enige wat ik wel jammer vind, als ik moet gaan muggenziften, is als he personage door planten loopt, deze gewoon dwars door je lijken te gaan. (In het begin vh filmpje )
 
Ik pin mij nooit vast op grafische kwaliteit in een videogame. Als je puur naar graphics kijkt, mis je zowat 70% van het aanbod.
Het is natuurlijk mooi meegenomen als een spel er prachtig uit ziet zoals deze, maar zolang de sfeer goed is en het zalig speelt ben ik tevreden.
Horizon 1 speelde zich lekker en als ik mag afgaan van de trailer, zal dat hier ook zo zijn.
 
Ik heb deze games nooit gespeeld, ik dacht ook dat het open wereld was. Maar aan deze trailer te zien ziet het er toch vrij linear uit
 
Ik heb deze games nooit gespeeld, ik dacht ook dat het open wereld was. Maar aan deze trailer te zien ziet het er toch vrij linear uit
Het is open wereld, maar de trailer is wel wat "gestaged" om veel actie te kunnen tonen. Hadden ze ook zo met de eerste gedaan geloof ik. Er zaten in de eerste ook wel wat locaties die wat meer als een lineair level aanvoelden, maar algemeen was het een open wereld waar je vrij door kon bewegen.
 
Ik kijk er weer naar uit, hopelijk zijn dit wel een van de laatste grote AAA titles die cross gen zijn samen met GOW en GT7, niks op tegen en volledig begrijpbaar mits covid en de te lage productie van de PS5. Zo kan iedereen mee inspringen op de vervolgen van deze fantastische games (Alhoewel GOW pas in 2022 uitkomt en ik Horizon ook nog wel zie delayen, vraag ik mij af of tegen dan nog geen PS5 consoles gewoon in de winkel liggen. Lijkt mij sterk ?). Alles voor het geld natuurlijk en zoveel mogelijk sales :p.
 
Terug
Bovenaan