Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

60fps? Ik zou er niet op rekenen tenzij ze een performance-mode optie aanbieden
Er is veel te doen over de nieuwe console generaties hun specs: HDR10+, 4K, 8K
Maar eenmaal ze in die richting gaan vergeten ze er bij te vermelden dat dit ten koste gaat van de fps cap.
 
4K -> 30FPS en 1080P -> 60FPS gaan echt de standaard zijn voor deze gen. Devs en ikzelf eerlijk gezegd ook vinden het belangrijker de extra power in andere zaken te steken dan die FPS te pushen, dit was bij de PS4 ook al. Geef mij maar meer gedetailleerde werelden, met meer inhoud, hoge kwaliteit texturen, goede snelle loadings, vlotte animaties en gameplay tegen over 120FPS. Zal van game tot game afhangen waar ik naartoe ga, 60FPS zonder Ray Tracing of 30FPS met.. zal van de game zelf af hangen door het eerst even te testen. Nuja dat FPS gebitch zal nog wel even blijven bestaan. 60 is super als het kan, maar kheb niks tegen 30... TLOU2 was prachtig en was ook maar 30 ze. Liever zo dan omgekeerd.
 
Ik hoop toch minstens 1440 p en 60fps dat sony die resolutie maar begint te ondersteunen zal nodig zijn .
 
Ik hoop toch minstens 1440 p en 60fps dat sony die resolutie maar begint te ondersteunen zal nodig zijn .
Daar wacht ik op gezien ik haast alles op een monitor speel.
Dat is persoonlijk wel de sweet spot tussen performance & graphics.

Ahja maar iedereen wacht ook nog op de uitbreidbare SSD... :ROFLMAO:
 
Ik hoorde vandaag in een podcast vertellen hoe super mooi die trailer van gisteren wel niet was. Ik ben echt niet meet mee de hype. Ik heb deel 1 ook niet gespeeld (geen idee waarom niet). Ik heb de “trailer” na 2min afgezet. Mo cap trok op ni veel en bv het water enz zag er niet uit. Ik veronderstel dat deze game het moet hebben van zijn verhaal dan?
 
Ben nu bezig met het eerste deel... was van de release geleden dat ik het gespeeld heb (heb nu wel een Pro en een betere TV ook, haha)... zeer hyped naar het 2e deel :D
 
Lol, die comment van Kamperske. Kunt ge toch niet serieus nemen? :ROFLMAO:

iedereen heeft recht op zijn eigen mening denk ik zo. Maar als je een beetje de commentaren leest over het internet heen, dan is het niet dat iedereen met wauw gevoel zit. Ziet er goed uit maar overdrijven en zeggen dat dit ‘het’ is, zeker niet.
 
iedereen heeft recht op zijn eigen mening denk ik zo. Maar als je een beetje de commentaren leest over het internet heen, dan is het niet dat iedereen met wauw gevoel zit. Ziet er goed uit maar overdrijven en zeggen dat dit ‘het’ is, zeker niet.
Nee tuurlijk niet. Maar dat water ziet er gewoon goed uit. Ik heb ook al commentaar gegeven op de game hoor, bijvoorbeeld over het haar dat constant door haar wapen beweegt.
 
Terug
Bovenaan