Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Grafisch zeer indrukwekkend. Benieuwd hoe dat runt op PS4. Vond wel dat de gameplay nogal veel onderbroken werd door cutscenes, maar is natuurlijk maar een kort fragment.
 
Ziet er toch gewoon meer van hetzelfde uit. De eerste nooit op het einde geraakt dus denk niet dat het enorm voor mij zal zijn. Ziet er grafisch wel enorm goed uit!
 
Onder de indruk van de gfx benieuwd of het 60fps runt, er werd niets gezegd over release date klopt dat?
 
Eindelijk iets dat er echt impressionant uitziet voor PS5! Door mijn backlog (deels door aan te kopen, deels door PS+) ben ik enorm selectief in games die ik full price betaal maar deze moet ik gewoon hebben op release.
 
Ziet er toch gewoon meer van hetzelfde uit. De eerste nooit op het einde geraakt dus denk niet dat het enorm voor mij zal zijn. Ziet er grafisch wel enorm goed uit!
Toch veel nieuwe mechanics en monsters.
Ik kan me vaag voorstellen wat je bedoeld, maar ik heb enorm genoten van zero dawn (platinum behaald). Dus ik kijk er echt naar uit
 
Eindelijk iets dat er echt impressionant uitziet voor PS5!
Ik vond Demon Souls en Miles Morales op PS5 er anders ook wel fantastisch uitzien. Maar deze was inderdaad 👌.
Jammer dat de release date niet vermeld werd.

EDIT: ik zie nu dat ik de livestream in HD gekeken heb, terwijl de upload in 4K bestaat. Sebiet nog eens kijken dan voor de extra pixels 😎.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er toch gewoon meer van hetzelfde uit. De eerste nooit op het einde geraakt dus denk niet dat het enorm voor mij zal zijn. Ziet er grafisch wel enorm goed uit!
Dat vind ik nu net niet. Ik vond de eerste game licht overrated vanwege soms te kale wereld en veel side story dat echt zwak was en als filler aanvoelde. Heb met toen door het spel moeten sleuren op het einde voor de platinum en 100% te halen. Deze ziet er zo veel levendiger uit dan de eerste, veel sfeervoller meer van alles, combat ziet er ook vlotter en smoother uit. Kijk nu terug wat meer uit naar deel 2 dan toen ik deel 1 net uit had.
 
Ik vond Demon Souls en Miles Morales op PS5 er anders ook wel fantastisch uitzien. Maar deze was inderdaad 👌.
Jammer dat de release date niet vermeld werd.

EDIT: ik zie nu dat ik de livestream in HD gekeken heb, terwijl de upload in 4K bestaat. Sebiet nog eens kijken dan voor de extra pixels 😎.
Inderdaad, Demon's was echt al een vrij prachtige weergave van de PS5, net zoals R&C dit binnenkort ook al zal doen.

Also Returnal... wordt beetje onderschat denk ik.
 
Jammer genoeg geen releasedatum ;(

Dus vrees 2022
Ik zie eerder deze opschuiven naar eind 2021, bv: november/december en GoW die eind 2021 ging uitkomen, mee verschuiven naar 2022.

Dat of ze verlaten beide 2021, maar dat denk ik niet eerlijk gezegd, zou nen te zware klap zijn. Nog maanden genoeg om HZW te teasen en datum te droppen, kan nog tot in sep/okt.
 
Grafisch ziet het er goed uit maar dat haar stoort me enorm...
De haar physics zijn echt indrukwekkend, vooral als ze onder water zwemt maar dat haar ligt constant te clippen door haar schouder/wapen...
Kan misschien zijn dat ik muggenzift maar dat breekt voor mij wel een beetje de immersie.
Hopelijk lossen ze dat nog op tegen de release.
 
Samen met Final Fantasy XVI tot nu toe het enige spel waarvoor ik een PS5 zou overwegen.
Zag er mooi uit
 
Grafisch ziet het er goed uit maar dat haar stoort me enorm...
De haar physics zijn echt indrukwekkend, vooral als ze onder water zwemt maar dat haar ligt constant te clippen door haar schouder/wapen...
Kan misschien zijn dat ik muggenzift maar dat breekt voor mij wel een beetje de immersie.
Hopelijk lossen ze dat nog op tegen de release.
Jep, was in vorige game ook zo en dat stoorde me ook :p
 
Meer van hetzelfde maar ziet er proper uit.

Zolang de beesten niet meer in die dwaze looplijnen lopen, haal ik hem zeker ook in huis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan