iamhollywood
Well-known member
Hier zag ik vanmorgen iemand haar hond gewoon laten loslopen op het kerkhof. Oud vrouwtje met haar hond. Ten eerste mogen er al helemaal geen honden het kerkhof betreden, ten tweede is het verdomd onbeschoft om uwen hond uit te laten op een kerkhof en daar even vrij zijn behoeften te laten doen. Vermoedelijk dacht die haar weekendgroet aan overleden familielid te combineren met het uitlaten van de hond, maar hou hem dan toch op zijn minst aan de leiband (in principe mag dat zelf al niet maar
kom ik snap het nog wel). Kerkhof grenst aan onze tuin, onze hond zat buiten en natuurlijk was’t spel aan den draad. Had den onze gebeten, ik zou deze keer niet vriendelijk meegegaan zijn naar de dierenarts ze, integendeel, ik zou een klacht ingediend hebben. Ik ga hem geen muilkorf aandoen in zijn eigen tuin voor mensen die de regels overtreden.
kom ik snap het nog wel). Kerkhof grenst aan onze tuin, onze hond zat buiten en natuurlijk was’t spel aan den draad. Had den onze gebeten, ik zou deze keer niet vriendelijk meegegaan zijn naar de dierenarts ze, integendeel, ik zou een klacht ingediend hebben. Ik ga hem geen muilkorf aandoen in zijn eigen tuin voor mensen die de regels overtreden.

geweldig ook van jullie om ze nog een liefdevolle thuis te geven!
En ik weet nu al dat er traantjes in ons gezin zal vloeien als ze ooit heengaat. Vooral ook omdat we nu weten dat ze dat 4j geleden al 1 jaar in het asiel gezeten heeft. Hadden we het toen geweten...Maar nu heeft ze haar mandje tot(hopelijk nog lang) haar kaarsje uitdooft. Zal nooit begrijpen waarom ze reeds 2x in het asiel terecht gekomen was. Zeker niet met dat in huis plassen excuus. Ze is perfect zindelijk en heeft geen urine problemen als je haar normale uren alleen laat. Als ze mij 5x/week 13u in een kamer opsluiten zal ik ook binnen pissen.

Wel mooie honden hoor.
Spannend!