Vriendin was met de witte herder naar de dierenarts geweest voor zijn staart. Op de terugweg naar haar auto komt ze een trut tegen met een klein hondje (merk onbekend) dat niet aangelijnd is en uit het niets in de nek van onze hond bijt. Hij kon zijn kop niet genoeg draaien om die weg te slaan en mijn vriendin was te geschrokken om echt te reageren. Onze hond wat kajiet'en, maar die trut negeert het dus compleet. Een man die passeerde heeft dat schijtbeest een stamp gegeven waarna hij loste en onze hond kon revancheren (ging allemaal te snel om te kunnen reageren toen). Dat mormel is bloederig afgedropen terwijl die trut mijn vriendin, onze hond en vooral die man beschuldigde van vanalles.

Die mag vooral blij zijn dat onze andere niet mee was, of ze had geen hond meer om ruzie over te maken. Echt onvoorstelbaar. Die man is nog even blijven praten met mijn vriendin en bleek dat hij die trut met haar hondje kende, blijkbaar was de onze niet de eerste die plots gebeten werd erdoor en is het telkens de fout van de andere.

Ergens vind ik het jammer dat het niet met de andere was...
De witte is trouwens ongeschonden en zijn staart begint al terug hier en daar donshaar te krijgen na vier dagen kaalheid!