Hoeveel BG'ers ken je in real life?

Hoeveel ken je er?

  • 0

    Stemmen: 115 54,5%
  • 1

    Stemmen: 36 17,1%
  • 2

    Stemmen: 16 7,6%
  • 3

    Stemmen: 6 2,8%
  • 4

    Stemmen: 5 2,4%
  • 5

    Stemmen: 3 1,4%
  • meer dan vijf

    Stemmen: 30 14,2%

  • Totaal aantal stemmers
    211
Ik denk niet dat jij onder 'goede vrienden' of 'lief' valt? Voor zover ik weet heb ik u nog nooit irl gezien.

Uw filmpje aan het park van Heule over de vluchtheuvel met den auto (of was dat een verhaal zonder beeld, kan ook) blijft me nog steeds bij. Uw avatar was toch een Duvel hé, destijds?
tzit (of zat) ier ene op 9lives dak ken irl ma diene zijn nick ben ik gewoonweg vergeten, kdacht da gij da was :laugh:

en ja twas duvel destijds
 
0.
Maar de KOTK loopwedstrijd passeert quasi langs mijn deur, dus ik zal eens een paar BG'ers komen spotten :smile:
Moest ge echt interesse hebben op de volgende plaatsten kunt ge BGers in het wild spotten:

- In Hasselt op een stepke
- In Aalst in een fastfood restaurant/frituur
- Vroeger in Temse met de pet, op een bankje ergens alleen, geruchten gaan dat men nu naar Gent moet afzakken om dezelfde tegen te komen
- In de trein als conducteur
- In de Vlaamse Ardennen wandelend met een dochter en/of vooruit getrokken door een Mechelaar
-... Andere mogen ook aanvullen
 
Moest ge echt interesse hebben op de volgende plaatsten kunt ge BGers in het wild spotten:

- In Hasselt op een stepke
- In Aalst in een fastfood restaurant/frituur
- Vroeger in Temse met de pet, op een bankje ergens alleen, geruchten gaan dat men nu naar Gent moet afzakken om dezelfde tegen te komen
- In de trein als conducteur
- In de Vlaamse Ardennen wandelend met een dochter en/of vooruit getrokken door een Mechelaar
-... Andere mogen ook aanvullen
.....

In de Limburg bij kijkdagen van hoeves en kastelen. :unsure:
 
Moest ge echt interesse hebben op de volgende plaatsten kunt ge BGers in het wild spotten:

- In Hasselt op een stepke
- In Aalst in een fastfood restaurant/frituur
- Vroeger in Temse met de pet, op een bankje ergens alleen, geruchten gaan dat men nu naar Gent moet afzakken om dezelfde tegen te komen
- In de trein als conducteur
- In de Vlaamse Ardennen wandelend met een dochter en/of vooruit getrokken door een Mechelaar
-... Andere mogen ook aanvullen
Die geruchten bij puntje 3 zijn ondertussen ook al niet meer up-to-date :unsure:
 
BG'ers? 1 denk ik @StarSeeker
Vroeger wel meer games.telenet'ers leren kennen op de Zwam Lan(s), maar de enige die ik daarvan nog herinner was June omdat ik haar later nog eens op een feestje was tegengekomen.
Ik herinner me mss ook nog een beer van een metalhead die op de Lan was en Arifienne(?).
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet 0.
Op 9Lives kende ik wel 1 persoon: die kwam daar info inwinnen over een bedrijf waar ik werkte, mijn uitleg beviel precies en hij heeft daar toch een jaar of 10 gewerkt, halverwege die periode te weten gekomen dat hij achter die nickname zat :)
 
Zijn laatste blogpost dateert van 15 oktober, en zijn laatste forumpost op BG is van 16 oktober. En dat terwijl hij inderdaad altijd heel actief was op dit forum. In september en de eerste helft van oktober heeft hij hier zonder uitzondering elke dag gepost, 45 opeenvolgende dagen dus. En dan opeens niks meer, nu al ruim 100 dagen lang.

Zijn laatste log-in op BG was 2 weken later, op 31 oktober... zonder iets te posten.

Geen idee wat er in zijn leven is gebeurd... Hopelijk gaat het goed met hem en was hij het online leven gewoon beu.

Dit schreef hij nog op 16 oktober, zijn laatste dag op BG:

Er bekruipt mij een slecht gevoel :(.
Ik werd door iemand gecontacteerd rond mijn plots verdwijnen van BG. Ik kwam hier eens even checken, er is geen reden om ongerust te zijn over mij. Ik kan jullie alvast allemaal meedelen dat voor zover ik het weet nog altijd leef.

Ik heb het nog steeds erg druk, ik ben nu wel bezig met het aanwerven van enkele nieuwe medewerkers. Ik doe vandaag eigenlijk het werk van twee mensen en dat moet echt stoppen.
Ik ben ook nog voorzitter geworden van een stedelijke milieuadviesraad, dat vergt ook wat tijd.

Maar de echte reden van mijn vertrek is een ontevredenheid over de toon van een aantal topics (mysogine topics die soms afdaalden tot het niveau van incellpraat, de toon in het transgender topic, nog wat racistische uitlatingen in andere topics en nog enkele andere dingen). Daar heb ik gewoon geen zin in. In mijn beperkte vrije tijd wil ik genieten van de dingen, en niet met de neus op het feit gedrukt worden dat de jongere generatie echt niet meer open-minded is.

Het kan zijn dat ik de draad hier nog wel eens oppik (maar dan zal het zeer selectief zijn in enkele thema's).

Die mens heeft een druk leven. De BG tijd zal waarschijnlijk effe moeten inboeten.

Zullen zien of zijn blog herleeft tijdens de lente. Zijn naam alleszins nog niet zien terugkomen in de overlijdensberichten :unsure:
Dit week-end is er een eerste nieuwe blogpost, ik kan moeilijk dezelfde dingen blijven herhalen.

Sukkelde die met zijn gezondheid?
Nee, niet echt buiten wat normale dingen van een 50 jarige.

Ik had het voorbije jaar 0 ziektedagen, ik denk dus dat mijn gezondheid nog best wel OK is. Ik ben oud, maar nog in redelijk goede staat. Mensen schatten met wel vaak een heel pak jonger in dan ik ben.
Mijn gezondheidsproblemen zijn stress gerelateerd, en ik werk nu echt al heel wat minder (maar nog veel te lang, hoop dat tegen de vakantie op te lossen).

Jammer genoeg niet.
Insgelijks
 
Laatst bewerkt:
Ik werd door iemand gecontacteerd rond mijn plots verdwijnen van BG. Ik kwam hier eens even checken, er is geen reden om ongerust te zijn over mij. Ik kan jullie alvast allemaal meedelen dat voor zover ik het weet nog altijd leef.

Ik heb het nog steeds erg druk, ik ben nu wel bezig met het aanwerven van enkele nieuwe medewerkers. Ik doe vandaag eigenlijk het werk van twee mensen en dat moet echt stoppen.
Ik ben ook nog voorzitter geworden van een stedelijke milieuadviesraad, dat vergt ook wat tijd.

Maar de echte reden van mijn vertrek is een ontevredenheid over de toon van een aantal topics (mysogine topics die soms afdaalden tot het niveau van incellpraat, de toon in het transgender topic, nog wat racistische uitlatingen in andere topics en nog enkele andere dingen). Daar heb ik gewoon geen zin in. In mijn beperkte vrije tijd wil ik genieten van de dingen, en niet met de neus op het feit gedrukt worden dat de jongere generatie echt niet meer open-minded is.

Het kan zijn dat ik de draad hier nog wel eens oppik (maar dan zal het zeer selectief zijn in enkele thema's).


Dit week-end is er een eerste nieuwe blogpost, ik kan moeilijk dezelfde dingen blijven herhalen.




Ik had het voorbije jaar 0 ziektedagen, ik denk dus dat mijn gezondheid nog best wel OK is. Ik ben oud, maar nog in redelijk goede staat. Mensen schatten met wel vaak een heel pak jonger in dan ik ben.
Mijn gezondheidsproblemen zijn stress gerelateerd, en ik werk nu echt al heel wat minder (maar nog veel te lang, hoop dat tegen de vakantie op te lossen).


Insgelijks
Toch leuk om te horen dat alles goed met je gaat. Hopelijk vind je snel enkele medewerkers om toch wat meer vrije tijd te krijgen.
 
@ugar ik dacht het wel. :) Ik word zelf ook 50 dit jaar, jij bent een paar jaartjes ouder dacht ik.... en forums hebben verre van prioriteit hier, waarom zou dat ook (voor mezelf alvast) als je niemand irl kent hier. Voor mij is het passing time nu en dan. Ik post ook eigenlijk altijd vrij selectief, al 20 jaar, en soms ben ik ook maanden weinig actief.

Maar het begon bij gaming.
Soms denk ik aan user Wooha, was 60 toen ik joinde! en Quake 3 met hem speelde. Samen met user Beuzak en nog een paar mensen van hier. En Beuzak was toen ook al 40. Dat was dus op telenet games nog, en zelfs het pril begin, voor het blauw en het grijs geel zelfs. Rood wit forum dacht ik ... maar niet zeker meer.
Hopelijk geniet Wooha nog van z'n oude dag en kan Beuzak op pensioen ergens, hij was kapper dacht ik. :)
 
Ik denk dat er tegenwoordig nog maar 2 mensen op deze fora zit die'k RL ken.

@Pana (RL buddy van vele vele jaren. Volgende zomer nog een festivalleke mee doen :D)
@Tapijt (deel van groepje overwatch/apex/boardgame buddies die regelmatig rl afspreken)
 
Terug
Bovenaan