Hoeveel BG'ers ken je in real life?

Hoeveel ken je er?

  • 0

    Stemmen: 115 54,5%
  • 1

    Stemmen: 36 17,1%
  • 2

    Stemmen: 16 7,6%
  • 3

    Stemmen: 6 2,8%
  • 4

    Stemmen: 5 2,4%
  • 5

    Stemmen: 3 1,4%
  • meer dan vijf

    Stemmen: 30 14,2%

  • Totaal aantal stemmers
    211
Holy fuck dat is lang!
Heb je in die 20 jaar dan nooit iemand fysiek ontmoet?
Buiten een ex collega of 2 die op 9lives zaten, maar eigenlijk nooit postten, niemand waarvan ik weet. Ik had daar geen behoefte aan. Ik kende genoeg mensen IRL ivm hobbys uitgaan, werk ...

Tis eigenlijk al 22-23 jaar van 2000 denk ik.
 
Ik ken ook 2 leden, maar zij weten niet wie ik ben, en dat zou ik graag ook zo houden. Toch een beetje privay. Enfin, 1 iemand ken ik vooral van 15 jaar geleden maar recent zie of hoor ik die nooit.

edit: soms wel vreemd dat je bepaalde leden ineens niet meer actief hier ziet. Vandaag kwam ik bvb @Brecht tegen ergens als topicstarter, maar dan blijkt dat die sinds eind september hier gewoon niet meer geweest is terwijl die voorheen erg actief was. Hoewel ik hem nooit gesproken of gezien heb, is hopelijk toch alles ok met hem.
 
edit: soms wel vreemd dat je bepaalde leden ineens niet meer actief hier ziet.
Maar is dat echt vreemd, dat mensen soms gewoon het forum verlaten? Heel die historie met ugar ook: speculaties over zijn gezondheid enzovoorts en dat het echt niet kon zijn dat iemand als hij gewoon weg gaat dus er moest wel iets anders aan de hand zijn, en dan bleek dat hij er gewoon niet echt tijd en zin meer voor had. Het is maar een anoniem internetforum; de meeste mensen gaan echt geen uitgebreide afscheidspost maken als ze plots merken dat ze al enkele weken niet meer online zijn geweest of als ze het beu zijn of weet ik veel.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Maar is dat echt vreemd, dat mensen soms gewoon het forum verlaten? Heel die historie met ugar ook: speculaties over zijn gezondheid enzovoorts en dat het echt niet kon zijn dat iemand als hij gewoon weg gaat dus er moest wel iets anders aan de hand zijn, en dan bleek dat hij er gewoon niet echt tijd en zin meer voor had. Het is maar een anoniem internetforum; de meeste mensen gaan echt geen uitgebreide afscheidspost maken als ze plots merken dat ze al enkele weken niet meer online zijn geweest of als ze het beu zijn of weet ik veel.
Voor short-time members volg ik je wel.

Ikzelf ben hier nu 19 jaar actief. In een domme vlaag van opwelling ook wel eens het idee gehad om het af te bollen, maar toch ingezien dat 1 infraction (mijns inziens was die echt van de pot gerukt maar kom), me dat nu ook niet waard waren.

Na 19 jaar, voel je je toch met bepaalde mensen op een ietwat "geeky" way verbonden vind ik. Er moet toch echt wel een reden zijn voor long-time members om zomaar geen tijd meer te hebben, of de deur toe te trekken? En als je dat dan toch doet, vind ik toch dat je op z'n minst iedereen kan inlichten waarom. Anders kom je met vragen te zitten zoals hier al aangehaald "oei, er zou toch niets gebeurd zijn met xxxx" waar nooit een antwoord op komt.
 
0
Wel al actief van in de 9lives periode maar nooit echt veel gepost. Nu zit ik thuis dankzij een hernia dus wat meer tijd.

Misschien eens een meer ergens organiseren? Inspiratie genoeg te halen uit het ‘leuke dates’ forum 😝
 
Terug
Bovenaan