Hoeveel BG'ers ken je in real life?

Hoeveel ken je er?

  • 0

    Stemmen: 115 54,5%
  • 1

    Stemmen: 36 17,1%
  • 2

    Stemmen: 16 7,6%
  • 3

    Stemmen: 6 2,8%
  • 4

    Stemmen: 5 2,4%
  • 5

    Stemmen: 3 1,4%
  • meer dan vijf

    Stemmen: 30 14,2%

  • Totaal aantal stemmers
    211
Tijd om een paar BG'ers aan dat lijstje toe te voegen, zou ik zeggen! Een soort pre-meet. Of testje.

Waar: Grote Markt Deinze
Wanneer: Zondag 19/3. De lopers (Booka, Loser, Shiftyke en Karry98) zijn er vanaf ongeveer 8u, startschot om 10u, aankomst om 14u.
Wat:
handtekeningensessie vanaf 14u05 na onze eerste pint

Uit goede bron vernomen dat er nog wel enkele crewleden zullen langskomen. En zo veel mogelijk andere leden natuurlijk!
 
Tijd om een paar BG'ers aan dat lijstje toe te voegen, zou ik zeggen! Een soort pre-meet. Of testje.

Waar: Grote Markt Deinze
Wanneer: Zondag 19/3. De lopers (Booka, Loser, Shiftyke en Karry98) zijn er vanaf ongeveer 8u, startschot om 10u, aankomst om 14u.
Wat:
handtekeningensessie vanaf 14u05 na onze eerste pint

Uit goede bron vernomen dat er nog wel enkele crewleden zullen langskomen. En zo veel mogelijk andere leden natuurlijk!
Geef je ook authenticator handtekeningen? Asking for a friend :unsure:
 
Tijd om een paar BG'ers aan dat lijstje toe te voegen, zou ik zeggen! Een soort pre-meet. Of testje.

Waar: Grote Markt Deinze
Wanneer: Zondag 19/3. De lopers (Booka, Loser, Shiftyke en Karry98) zijn er vanaf ongeveer 8u, startschot om 10u, aankomst om 14u.
Wat:
handtekeningensessie vanaf 14u05 na onze eerste pint

Uit goede bron vernomen dat er nog wel enkele crewleden zullen langskomen. En zo veel mogelijk andere leden natuurlijk!
Dit is tevens de gelegenheid bij uitstek om upskirt foto’s te maken van een supermod 👌
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Éénmaal ontmoet/gezien? of ook effectief een irl vriendschapsband mee hebben? Dan zal het met de huidige generatie ergens een 3-4 tal versus 1 zijn.
 
0.

Al zijn er blijkbaar wel die mij kennen voor één of andere reden.
Ik ken u nog van een ander forum, maar niet irl. Of bedoelde je dat niet? 😅 En daar zaten toen wel klasgenoten van u.

Er was toch zo eens een saga met een klasgenoot van u, in 2011, die zijn gegevens van Smartschool (usernaam en vooral: het wachtwoord :laugh: ) online had gezwierd op dat forum om z'n identiteit te bewijzen? Bepaalde leden hadden uit naam van die jongen foute mails gestuurd naar leerkrachten en medeleerlingen. Als klap op de vuurpijl bleek het al de tweede keer te zijn dat die zoiets geflikt had om online z'n identiteit te bewijzen.
 
Ik ken u nog van een ander forum, maar niet irl. Of bedoelde je dat niet? 😅 En daar zaten toen wel klasgenoten van u.

Er was toch zo eens een saga met een klasgenoot van u, in 2011, die zijn gegevens van Smartschool (usernaam en vooral: het wachtwoord :laugh: ) online had gezwierd op dat forum om z'n identiteit te bewijzen? Bepaalde leden hadden uit naam van die jongen foute mails hebben gestuurd naar leerkrachten en medeleerlingen.
Nee, ik bedoelde dat niet. En dat klopt, ik heb ooit nog klasgenoten op andere fora gehad, het football manager en misschien het wielerforum, maar niet lang en kort. Vooral nog voor dat fictief songfestival dat ik daar organiseerde. Maar daar zijn wel wat dingen mee gebeurd inderdaad. Dat verhaal van smartschool klopt. Maar ik denk dat de leerkrachten begrip hadden voor de situatie, dus dat is goed afgelopen. Dat was ik zelfs alweer vergeten dat dat was gebeurd.

Nog een ander verhaal is dat iemand die al lid was van dat football manager forum bleek op mijn school te zitten, en die zat op dat forum te vertellen dat zijn vriendin dood was (wat natuurlijk niet waar was en allemaal gelogen), en dat heb ik dan screenshots van genomen en naar zijn vriendin zitten sturen via skype en dergelijke. Die heeft dat dan omwille van dat uitgemaakt. En hij was ook geband dan van dat forum toen. En hij heeft dat uiteraard samen met een klasgenoot en toen beste vriend dat levenslang kwalijk genomen. Dat is nooit meer goed gekomen.

Een van mijn maten ook die begon in die verhalenboard gewoon een heel echt boek over te schrijven, dat herinner ik mij ook nog. Lang heeft dat niet geduurd maar die begreep niet dat iedereen gewoon de inhoud van die verhalen of die carrières zelf verzonde op baseerde op PCM/FM of iets anders.

Nuja, met hindsight zou ik dat allemaal niet doen, maar als kind denk je daar niet bij na. En wat wij bijvoorbeeld ook deden was online soccer manager, dan begon ik al die uitslagen al s'ochtends op school te zeggen. Op het hoogtepunt was de volledige competitie bezet door klasgenoten en gasten van school.

Vandaag zou het ook niet meer forums zijn, dat is een beetje van de vorige generatie, tegenwoordig is dat discord enzovoort. En op BG heb ik nooit klasgenoten gehad of mensen die ik kende, maar uiteraard ken ik wel gebruikers van andere fora of heb ik er enkele op sociale media gehad. Het internet is soms ook klein, gebeurde soms zelfs eens dat iemand mij online in een game mijn gebruikersnaam kende van een of ander forum of iets dergelijks.
 
Ik ken niemand wiens gebruikersnaam ik associeer met een persoon dat ik IRL ken, maar ik heb wel twee keer iemand voor m'n neus zien scrollen op BG.
Ik denk dat er veel meer mensen op dit forum lurken dan er schrijven.
 
Terug
Bovenaan