Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indringender?Ik heb er 5 irl ontmoet en 2 wat euhm... Intensiever dan de andere 3.

Alle, weer de serieuze toer die dit topic op gaat verneukt.Misschien kan men nog een afgeleid topic doen: welke BGers ken je op Bijbelse wijze?
Mensen groeien op, hebben een carrière en gezinsleven en niet iedereen wil nog op een forum zitten posten. Anderen dan weer wel. Ongetwijfeld zullen nog een aantal vaste waarden wegvallen, hetzij in een kist, hetzij uit desinteresse, hetzij uit onmin.Alle, weer de serieuze toer die dit topic op gaat verneukt.
Imo vind ik het makkelijker te begrijpen dat mensen hier opeens verdwijnen na enkele aanvaringen of onvrede met bepaalde uitspraken/beslissingen dan iemand die gewoon zonder enige aanleg opeens niets meer post. Hoewel ik toch ook soms nog denk hoe het nu bvb met @puni zou gaan. Die had het mentaal toch ook moeilijk op het moment dat hij dit forum de rug toe keerde.
Sukkelde die met zijn gezondheid?bIj @ugar heb ik zo'n vrees van wat hierboven besproken geweest is. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb.
Dat is een feit maar dat wil niet zeggen dat ik er daarom persoonlijk minder "hoe zou het nog zijn met" ga denken.Mensen groeien op, hebben een carrière en gezinsleven en niet iedereen wil nog op een forum zitten posten. Anderen dan weer wel. Ongetwijfeld zullen nog een aantal vaste waarden wegvallen, hetzij in een kist, hetzij uit desinteresse, hetzij uit onmin.
Nee, niet echt buiten wat normale dingen van een 50 jarige.Sukkelde die met zijn gezondheid?
Jammer genoeg niet.Niemand die hem persoonlijk heeft ontmoet, dus?
Amai, goed geheugen heb jij..Jawel, wij hebben elkaar ooit eens gezien tijdens de selectie voor Infrabel. Allez, als ik het mij nog goed herinner…
Voor de rest een kleine 2 jaar met @Koonut samengewerkt.
bIj @ugar heb ik zo'n vrees van wat hierboven besproken geweest is. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb.

Idem, en zelfs dan sprak iedereen elkaar aan met de forumnaam.
Je kan zelfs kiezen dat het vijf-één-vijf is of vijfhonderdvijftien!Ik zie het zo al voor me! Polle zal niet zo raar overgekomen zijn, maar 515 bekt toch iets minder spontaan.![]()
Anouk Matton?Ahja en ik kende op 9lives een persoon. Nu nog steeds. Is ondertussen een vrij bekende DJ geworden. Alleja heel bekend mss aangezien die al heel de wereld gezien heeft.
ik?Slechts 1 is mee gekomen naar BG voor zover ik weet.

Zijn laatste blogpost dateert van 15 oktober, en zijn laatste forumpost op BG is van 16 oktober. En dat terwijl hij inderdaad altijd heel actief was op dit forum. In september en de eerste helft van oktober heeft hij hier zonder uitzondering elke dag gepost, 45 opeenvolgende dagen dus. En dan opeens niks meer, nu al ruim 100 dagen lang.Die mens heeft een druk leven. De BG tijd zal waarschijnlijk effe moeten inboeten.
Zullen zien of zijn blog herleeft tijdens de lente. Zijn naam alleszins nog niet zien terugkomen in de overlijdensberichten![]()
Er bekruipt mij een slecht gevoelHet hiernamaals zijn die miljoenen volgelingen van me die me blijven vereren en nog bijkomende tempels bouwen ter ere mijn glorie...
Anders gezegd : neen. God bestaat niet, het hiernamaals ook niet.
.Ik denk niet dat jij onder 'goede vrienden' of 'lief' valt? Voor zover ik weet heb ik u nog nooit irl gezien.

)