Hoeveel BG'ers ken je in real life?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

Hoeveel ken je er?

• 0

Stemmen: 115 54,5%
  • 1

Stemmen: 36 17,1%
  • 2

Stemmen: 16 7,6%
  • 3

Stemmen: 6 2,8%
  • 4

Stemmen: 5 2,4%
  • 5

Stemmen: 3 1,4%
  • meer dan vijf

Stemmen: 30 14,2%

• Totaal aantal stemmers
    211
Op 9lives was er één persoon en als hij ook hier zit is dat met een ander account want ik heb hem opgezocht #stalkerbelike :frown:

Maar hoezo zijn hier zoveel koppeltjes ontstaan? Zo leuk hé.🤗
Van @Non wist ik het wel, van @Guazala ook dacht ik maar @FuseTea niet denk ik.
Weet niet meer maar zijn er nog koppeltjes ontstaan hiero?

Wie is KayGell om Tiktok?👀

:unsure:
Kom dan eens naar Desertfest, da's uw ding wel!

Spijtig dat het binnen te doen is. We kunnen ook beiden heel slecht tegen rook (Ik vooral door mijn astma.) Voor de rest is het idd wel ons ding.

Ik vraag me soms af, of er eigenlijk al in het "hiernamaals" zitten.
Want als er iemand hier sterft, is de kans groot dat we het nooit gaan weten, gezien de overgrote meerderheid hier blijkbaar niemand in real life kent...

De enige waarvan ik zeker weet is Spade, maar dat was al op 9lives. Ik had er niet veel interactie mee, maar het was toch pakkend om hem die laatste maanden te zien posten terwijl iedereen wist dat hij terminaal was.

Als dit forum nog heel lang gaat bestaan, zullen er wel seniorentopics worden geopend. Shitposting terwijl je op palliatieve zit ...

De enige waarvan ik zeker weet is Spade, maar dat was al op 9lives. Ik had er niet veel interactie mee, maar het was toch pakkend om hem die laatste maanden te zien posten terwijl iedereen wist dat hij terminaal was.

Als dit forum nog heel lang gaat bestaan, zullen er wel seniorentopics worden geopend. Shitposting terwijl je op palliatieve zit ...
Als BG het jaren blijft volhouden zal van alle vaste forumgebruikers er één iemand zijn die alle anderen zal weten sterven. :shutup:
Stel je voor dat wanneer eenmaal het bijna zo ver is, je aan iemand zal vragen om hier te komen posten dat je overleden bent.

Nochtans zou je nu toch wel denken dat sommigen al redelijk ontlastingsincontinent zijn als je ze ziet shitposten.

1 iemand van 9L die ook naar Polen verhuisd was voor een Erasmus-jaar. Die daar dan leren kennen.
1 iemand nu op BG, leren kennen voor we wisten dat we beiden op 9L/BG zaten.

Wat is er eigenlijk met @ugar gebeurd?

edit: niet specifiek naar u gericht deze vraag maar vond het hier wel bij passen

Terug
Bovenaan