Hoe gratis wifi boosters van Telenet bestellen?

Vind hier weinig tot geen informatie over terug op de website van Telenet. Iemand die het recent gedaan heeft?

Test je wifi-bereik in huis met de Telenet-app. Is je wifi-bereik op een bepaalde plaats niet optimaal en wil je op die plek wifi? Dan raadt de Telenet-app aan om een Wifi-booster te bestellen. De app toont je de verschillende soorten Wifi-boosters. Zo kies je diegene die het best past bij de situatie bij je thuis. Bovendien kan je je Wifi-booster meteen bestellen in de app zelf.


Belangrijk:

  • Een Wifi-booster is alleen beschikbaar via de Telenet-app of een technicus. Je kan geen Wifi-booster bestellen of afhalen bij een Telenet-winkelpunt.
  • Als internetklant bij Telenet betaal je geen huur voor je eerste Wifi-booster. Per extra Wifi-booster betaal je maandelijks €2 via je aanrekening.

Moet dus via de app tegenwoordig.
 
En oh wee als je een wifi booster te veel hebt omdat de installateur er 2 heeft geplaatst ipv de gevraagde 1

Jaar verkeerde facturen gekregen, iedere maand voor gebeld en ze gingen het iedere maand oplossen omdan op 1 zelfde factuur zowel een credit van maand voordien en nieuwe aanrekening te hebben.
Uiteindelijk buiten gesmeten en naar mediamarkt achter gegaan en zelf gedaan.
 
En oh wee als je een wifi booster te veel hebt omdat de installateur er 2 heeft geplaatst ipv de gevraagde 1

Jaar verkeerde facturen gekregen, iedere maand voor gebeld en ze gingen het iedere maand oplossen omdan op 1 zelfde factuur zowel een credit van maand voordien en nieuwe aanrekening te hebben.
Uiteindelijk buiten gesmeten en naar mediamarkt achter gegaan en zelf gedaan.
Soortgelijk verhaal hier.

In den tijd (jaar of 3 geleden schat ik) kon je ze nog zo in de winkel gaan afhalen (als ze in stock hadden). Heb toen 1 set afgehaald (2 stuks dus), werd ook aangerekend op factuur. Direct voor gebeld "ik dacht dat 1 set gratis was?" "Ahja, maar ge zult er 2 hebben" "Euh, nee?"... ... ... "Ah wacht, ik zie dat er 2 keer een set met hetzelfde serienummer aan u account gekoppeld is" :unsure:. Ze hebben het vervolgens wel direct verwijderd en dat was daarna in orde.

Maar Telenet zijn in het algemeen gewoon klootzakskes, elke keer dat er iets aan die factuur moest wijzigen was het prijs. Je voelt aan alles dat ze daar echt werken onder het motto van "proberen gaat mee". Ik kan mij voorstellen dat er veel klanten zijn die waarschijnlijk gewoon blindelings betalen zonder echt te kijken of het wel allemaal klopt... ik zou eigenlijk graag eens weten hoeveel extra omzet ze jaarlijks draaien door services aan te rekenen die ze in praktijk gewoon niet leveren. Telenet is voor mij de reden dat ik nooit van zen leven een telecom factuur via domiciliëring zal nemen en aangezien ik van mijn schoonvader afgelopen jaren gelijkaardige verhalen hoor van Proximus zal ik mij ook daar nooit domiciliëren.
 
Ook nog miserie gehad met hun gratis wifi booster. Opeens werd die ook aangerekend op mijn factuur. Na zelf wat zitten te zoeken in mijn oude facturen bleek dat toen ik overgestapt was van Scarlet naar Telenet (zo'n 5 jaar geleden denk ik) ze toen een powerline hebben laten aankopen voor de functies van de digibox. Heb er toen voor moeten bellen dat ze mij die 2de niet mochten aanrekenen omdat die eerste aangekocht geweest is en dus mijn eigendom is. Uiteindelijk hebben ze hun fout moeten toegeven en hebben ze alles recht gezet. Chance dat ik mijn eerste facturen nog altijd had.
 
Terug
Bovenaan