StevenFM
Well-known member
Dat klopt volledig en zo moeilijk is het niet om op een normale manier met andere mensen om te gaan.Stel je niet aan. Het enige wat je "moet" onthouden is dat er mensen zijn die zich niet noodzakelijk hetzelfde identificeren als jij of zich aangetrokken tot hetzelfde als jij; en verder leven en laten leven. Klaar. Niet door de strot rammen, niemand verwacht dat je het begrijpt of er akkoord mee bent. Voor zover je met iemand anders identiteit niet akkoord kan zijn.
Er verwacht niemand dat je alle termen exact kent, die ken ik zelf ook totaal niet. Gewoon een beetje basisbeleefdheid, da's alles.
Jammer genoeg ontbreekt die basisbeleefdheid in deze thread en krijg je de eeuwenoude reactie om zaken die je niet begrijpt in het belachelijke te trekken. En plots gaat het over frigoseksuelen, een bacheloropleiding LGBT moeten volgen en identificeren als een ander sterrenbeeld... . Om nog maar te zwijgen over het calimerogedrag waar 'de normale mens' deze termen door de strot geduwd zou krijgen door linkse agenda's.
Dan maak je mij ook niet wijs dat er hier te goeder trouw wordt gediscussieerd. Ik vind het alleszins erg triestige lectuur.