Ja ik kan het ook omdraaien hé: wanneer is het niet problematisch? Als ze altijd laatste komt? Of is de oplossing dat deze vrouw gewoon geen competities meer mag doen (want ga je ze bij de mannen laten meedoen ..? )
Wanneer ze (en ik wil haar gerust nog met de vrouwelijke voornaamwoorden aanspreken en als vrouw behandelen) deelneemt aan de mannencompetitie. Het geslacht waarin ze niet alleen geboren werd, maar waarin ze ook het merendeel van haar leven heeft doorgemaakt.
In plaats van absurde definities als testosteronklassen te gaan invoeren omwille van politieke correctheid en zo bepaalde sporten kapot te maken, hanteer je gewoon de definitie van geslacht bij de geboorte als kwalificatiecriterium voor de mannen- of vrouwencompetitie. Buiten een aantal onfortuinlijke zielen die met interseks geboren worden, is dit probleem van transseksuele competitievervalsing dan alvast opgelost.
Qua technische vergelijking kan ik het alvast niet beter zeggen dan Sylverscythe, dus lees zijn post nog maar een keertje.

.