Het punt is dat er niets wordt ontkend maar dat het gewoon een scheve vergelijking is die op niets slaat, zodat je over iets anders kan beginnen lullen.

Je kan ook op straat beroofd worden, is het dan ok als de overheid een wet stemt zodat 10% van je vermogen kan opgevorderd worden, allezja we zullen nog zien of ze in de praktijk zal gebruikt worden uiteindelijk en mensen leven in de praktijk hé.

Feitenrelativering voor beginners.
En selectieve verontwaardiging voor gevorderden.
 
Niet waar, ik was ook verontwaardigd over wat jij aangeeft. Nog eens proberen, net als zwarten.
De partij waar jij voor stemde is dat blijkbaar totaal niet. Volgende keer toch eens niet-Vivaldi stemmen dan?
Want inderdaad, qua holebi rechten: Stoute Orban! Stoute Ecolo! Stoute PS!
 
De partij waar jij voor stemde is dat blijkbaar totaal niet. Volgende keer toch eens niet-Vivaldi stemmen dan?
Want inderdaad, qua holebi rechten: Stoute Orban! Stoute Ecolo! Stoute PS!
Geen enkele partij waar ik voor stem heeft ooit zoiets willen invoeren. Kromme vergelijking. Dat er overtreders zijn, die zijn er in Hongarije ook. Die moeten aangepakt. Maar het kader om het te legitimiseren moet ook niet gemaakt worden.
 
Welke partij uit de Vivaldi-coalitie is er niet verontwaardigd wanneer er gevallen van homohaat zijn in België? Bij mijn weten is er maar één partij in België die ijvert voor het traditionele gezin, wiens partijleden aan de lopende band homohaat spuien en die ook in deze geen veroordeling van Orban over hun lippen krijgen. En die zit niet bij Vivaldi. Dus let's not go there.

Er is hier niemand die niet erkent dat er een groot probleem is met een deel van de moslimbevolking in België wat betreft het respecteren van lgbtq. Er is hier niemand niet verontwaardigd wanneer lgbtq worden beledigd, gediscrimineerd of fysiek aangevallen worden omwille van hun geaardheid of gender. Maar jij bewijst hier wederom het punt dat extreemrechts in België enkel om de lgbtq-gemeenschap geeft wanneer ze ze als stok kunnen gebruiken waarmee ze moslims en vreemdelingen kunnen slaan. Als je niet kan erkennen dat wat er in Hongarije gebeurt een complete schande is, dan moet je hier echt niet de schijnheilige komen uithangen dat je iets geeft om de rechten van lgbtq in België.
 
Welke partij uit de Vivaldi-coalitie is er niet verontwaardigd wanneer er gevallen van homohaat zijn in België? Bij mijn weten is er maar één partij in België die ijvert voor het traditionele gezin, wiens partijleden aan de lopende band homohaat spuien en die ook in deze geen veroordeling van Orban over hun lippen krijgen. En die zit niet bij Vivaldi. Dus let's not go there.

Er is hier niemand die niet erkent dat er een groot probleem is met een deel van de moslimbevolking in België wat betreft het respecteren van lgbtq. Er is hier niemand niet verontwaardigd wanneer lgbtq worden beledigd, gediscrimineerd of fysiek aangevallen worden omwille van hun geaardheid of gender. Maar jij bewijst hier wederom het punt dat extreemrechts in België enkel om de lgbtq-gemeenschap geeft wanneer ze ze als stok kunnen gebruiken waarmee ze moslims en vreemdelingen kunnen slaan.
Met verontwaardigde politici koop je niets. Niemand voelt dat. Klop voelt ge wel.

De realiteit is dat jouw "heel verontwaardigde politici" in ons land net de architecten zijn van een laissez faire beleid waar niet alleen holebis het slachtoffer van zijn.

En dat is niet nieuw. Daar dan toch op blijven stemmen is gewoon akkoord gaan met holebis als collateral damage van het electoraal opportunisme. En dan de morele vinger bovenhalen tov Orban? Tjah... Niet verbaasd zijn dat iemand je dan op de ironie wijst.
 
Met verontwaardigde politici koop je niets. Niemand voelt dat. Klop voelt ge wel.

De realiteit is dat jouw "heel verontwaardigde politici" in ons land net de architecten zijn van een laissez faire beleid waar niet alleen holebis het slachtoffer van zijn.

En dat is niet nieuw. Daar dan toch op blijven stemmen is gewoon akkoord gaan met holebis als collateral damage van het electoraal opportunisme. En dan de morele vinger bovenhalen tov Orban? Tjah... Niet verbaasd zijn dat iemand je dan op de ironie wijst.
En je denkt de holebi's te helpen door te stemmen op een partij die over hen hetzelfde denkt als de moslims die je viseert? Wie denk je dat holebi's het meest gaat helpen? Politici die verontwaardigd zijn over wat Orban doet, of politici die hem net steunen? Echt, kom niet spreken over ironie of hypocrisie in deze hoor.
 
Met verontwaardigde politici koop je niets. Niemand voelt dat. Klop voelt ge wel.

De realiteit is dat jouw "heel verontwaardigde politici" in ons land net de architecten zijn van een laissez faire beleid waar niet alleen holebis het slachtoffer van zijn.

En dat is niet nieuw. Daar dan toch op blijven stemmen is gewoon akkoord gaan met holebis als collateral damage van het electoraal opportunisme. En dan de morele vinger bovenhalen tov Orban? Tjah... Niet verbaasd zijn dat iemand je dan op de ironie wijst.
België scoort nochtans zeer goed als het op LGBT rechten aankomt in Europa. ILGA geeft België de tweede hoogste score na Malta. Hongarije is er de laatste 10 jaar daarentegen enorm hard op achteruit gegaan. Uw vergelijking en uw "laissez-faire" opmerking slaat dus helemaal nergens op.
 
En je denkt de holebi's te helpen door te stemmen op een partij die over hen hetzelfde denkt als de moslims die je viseert? Echt, kom niet spreken over ironie of hypocrisie in deze hoor. Wie denk je dat holebi's het meest gaat helpen? Politici die verontwaardigd zijn over wat Orban doet, of politici die hem aanmoedigen?
Nu doel je op extreem rechtse partijen, en natuurlijk duw je me totaal in die hoek nu. Is men niet extreem links, dan is men nazi, niet?

Vraag het eens aan holebis zou ik zeggen van wie ze het meest last hebben als ze hand in hand lopen, of voor wie ze moeten verhuizen: dudes met of zonder getatoueerde hakenkruizen. Die laatste groep kom ik persoonlijk heeeeel zelden tegen, dus ik vermoed dat dat voor holebis ook zo zal zijn.
 
Nu doel je op extreem rechtse partijen, en natuurlijk duw je me totaal in die hoek nu. Is men niet extreem links, dan is men nazi, niet?

Vraag het eens aan holebis zou ik zeggen van wie ze het meest last hebben als ze hand in hand lopen, of voor wie ze moeten verhuizen: dudes met of zonder getatoueerde hakenkruizen. Die laatste groep kom ik persoonlijk heeeeel zelden tegen, dus ik vermoed dat dat voor holebis ook zo zal zijn.
Vraag het eens aan de holebi's in Hongarije, van wie ze het meest last hebben. Van een kleine groep radicale en gewelddadige moslims of van een overheid die hun geaardheid gelijkstelt met pedofilie, die hun rechten systematisch aantast en die hen liefst van al wil verbannen uit het straatbeeld. En vergelijk dat eens met het politieke beleid in België, dat een koploper is op vlak van gelijke rechten voor lgbtq. En kom dan nog eens lullen over hypocrisie.

En als je niet wil dat ik je in een bepaalde hoek duw, moet je misschien eens kritisch kijken naar wat je hier neerpent.
 
Vraag het eens aan de holebi's in Hongarije, van wie ze het meest last hebben. Van een kleine groep radicale en gewelddadige moslims of van een overheid die hun geaardheid gelijkstelt met pedofilie, die hun rechten systematisch aantast en die hen liefst van al wil verbannen uit het straatbeeld. En vergelijk dat eens met het politieke beleid in België, dat een koploper is op vlak van gelijke rechten voor lgbtq. En kom dan nog eens lullen over hypocrisie.

En als je niet wil dat ik je in een bepaalde hoek duw, moet je misschien eens kritisch kijken naar wat je hier neerpent.
En beleid en praktijk liggen soms ver uit mekaar. Op papier doen wij het ongetwijfeld zeer goed.
Maar de praktijk is helaas anders. Er is inderdaad nooit een "laissez faire" wet gestemd. Als jij vanuit je ivoren toren zegt dat dat niet bestaat, dan bestaat dat voor jou niet. Het zij zo.

Ik heb ook nergens het beleid van Orban verdedigd, enkel op de selectieve blindheid van Vivaldi stemmers gewezen als ze hun verontwaardiging hierover uitspraken.
 
En beleid en praktijk liggen soms ver uit mekaar.
Natuurlijk kan je dat staalhard ontkennen. Er is inderdaad nooit een "laissez faire" wet gestemd. Als jij vanuit je ivoren toren zegt dat dat niet bestaat, dan bestaat dat voor jou niet. Het zij zo.

Ik heb ook nergens het beleid van Orban verdedigd, enkel op de selectieve blindheid van Vivaldi stemmers gewezen als ze hun verontwaardiging hierover uitspraken.
Nog eens verkeerd. Ook over de discriminatie hier ben ik verontwaardigd. En de volgende keer dat je het schrijft nog altijd.
 
Nog eens verkeerd. Ook over de discriminatie hier ben ik verontwaardigd. En de volgende keer dat je het schrijft nog altijd.
Als je gestemd hebt op een partij die mee de architect is van de teloorgang van vrouwen en holebi rechten in onze hoofdstad, vind ik niet dat je het recht nog hebt om hierover verontwaardigd te zijn.

Want dan heb je je akkoord getekend om ze collateral damage te maken voor het electoraal opportunisme tvv andere prioriteiten.

Dat is je goed recht, maar geen tweezakkerij aub.
 
En beleid en praktijk liggen soms ver uit mekaar.
Natuurlijk kan je dat staalhard ontkennen. Er is inderdaad nooit een "laissez faire" wet gestemd. Als jij vanuit je ivoren toren zegt dat dat niet bestaat, dan bestaat dat voor jou niet. Het zij zo.

Ik heb ook nergens het beleid van Orban verdedigd, enkel op de selectieve blindheid van Vivaldi stemmers gewezen als ze hun verontwaardiging hierover uitspraken.
Welke praktijk in België ontneemt de rechten van lgbtq in België? Is er in België geen homohuwelijk meer? Mogen ze geen kinderen meer adopteren? Mogen homoseksuele relaties hier niet meer uitgebeeld worden in televisieprogramma's of in schoolboeken? Mogen organisaties als Wel jong, niet hetero hier in België geen voorlichting en ondersteuning meer bieden aan jongeren? Mogen in België jongeren die twijfelen over hun gender en geaardheid niet meer ondersteund worden? Mogen lgbtq hier niet in alle vrijheid op straat lopen? Wordt de regenboogvlag hier geweerd uit het straatbeeld?

Er is absoluut nog werk aan een nog bredere acceptatie van lgbtq in België. Dit topic toont dat ten voeten uit aan. En er zijn absoluut problemen met geradicaliseerde moslims die de veilige haven die België zou moeten zijn voor lgbtq verstoren. Je gaat hier, opnieuw, niemand vinden die dat niet erkent noch veroordeelt.

En op wie heb jij in het verleden dan gestemd Gonzo? Dat er problemen zijn met de integratie van bepaalde groepen migranten en afstammelingen van die migranten is een verantwoordelijkheid van élke partij hier in België trouwens. Niet in het minst ook van Vlaams Belang en N-VA. Maar dat is een heel andere discussie. En met name die eerste partij hoeft van radicale moslims al geen lessen te leren over homohaat, er zitten er genoeg in de partij die er net hetzelfde als hen over denken.
 
Als je gestemd hebt op een partij die mee de architect is van de teloorgang van vrouwen en holebi rechten in onze hoofdstad, vind ik niet dat je het recht nog hebt om hierover verontwaardigd te zijn.

Want dan heb je je akkoord getekend om ze collateral damage te maken voor het electoraal opportunisme tvv andere prioriteiten.

Dat is je goed recht, maar geen tweezakkerij aub.
Ah, en onder niet-Vivaldi-partijen was er geen geweld tegen holebi’s natuurlijk. Toen waren er geen overtreders van de wet. Dat staat hier toch los van?
 
En selectieve verontwaardiging voor gevorderden.

De partij waar jij voor stemde is dat blijkbaar totaal niet. Volgende keer toch eens niet-Vivaldi stemmen dan?
Want inderdaad, qua holebi rechten: Stoute Orban! Stoute Ecolo! Stoute PS!
Ook schitterend hoe je na zo'n posts vindt dat men jou in een hoek duwt.
Mensen klagen hier een wettelijke context aan die voor stelselmatige discriminatie kan zorgen (wat waarschijnlijk het doel is) maar ze mogen dat niet want volgens jou stemmen ze voor een Vivaldi-partij en het is niet dat die ooit zo'n wet zouden stemmen of pro iets in die richting zijn maar het uitschot van de maatschappij wèl en dat is hun fout, zoiets?
Ik heb niet op een Vivaldi-partij gestemd, kan je nu terug onder je steen kruipen of met argumenten afkomen?
 
Terug
Bovenaan