Het vrouwenpeloton

Vollering vertrekt na dit seizoen bij SD-Worx. Budgettaire kwestie.

Goed voor de sport lijkt me.
Ik kan haar volledig begrijpen. Ik denk dat zij en Lotte op privé vlak best wel goed overeenkomen. (Allé ja vriendinnen zijn het vermoedelijk niet maar je weet wel wat ik bedoel) MAAR in de sport geldt maar één zaak: Winnen én voor eigen sportief succes gaan. (als knecht of als afwerkster)

En de 2 beste rensters van de wereld in 1 ploeg? Dat wringt gewoon. En beiden beseffen dat ook wel (lijkt mij)

Dus volgens mij is dit geen geldkwestie (al zal dat ook mee gespeeld hebben en zal ze volgend jaar zeker meer verdienen dan wat de huidige ploeg voorstelde), en is het ook helemaal geen persoonlijke vete.

Ik noem dit gewoon: "Gezond boerenverstand én goed voor de sport"
 
Ik kan haar volledig begrijpen. Ik denk dat zij en Lotte op privé vlak best wel goed overeenkomen. (Allé ja vriendinnen zijn het vermoedelijk niet maar je weet wel wat ik bedoel) MAAR in de sport geldt maar één zaak: Winnen én voor eigen sportief succes gaan. (als knecht of als afwerkster)

En de 2 beste rensters van de wereld in 1 ploeg? Dat wringt gewoon. En beiden beseffen dat ook wel (lijkt mij)

Dus volgens mij is dit geen geldkwestie (al zal dat ook mee gespeeld hebben en zal ze volgend jaar zeker meer verdienen dan wat de huidige ploeg voorstelde), en is het ook helemaal geen persoonlijke vete.

Ik noem dit gewoon: "Gezond boerenverstand én goed voor de sport"
Zeker sinds Lotte haar klimbenen heeft getoond vorig jaar is de gelijkenis te groot en passen ze imo niet samen in 1 team.
 

Natascha vertrekt en oa Jolien D’hoore neemt haar rol over.
Natascha haar man Servais Knaven is daar ook sportdirecteur en hun dochters koers(t)en daar ook.
Benieuwd of die allemaal aan boord blijven.

Natascha heeft echt wel veel betekend voor die ploeg maar kan zijn dat Nederlands-Belgisch blok af en toe voor wat strubbelingen zorgde…

Jolien levert wel echt top werk en zal nu na bevalling wel meer beschikbaar terug zijn…
 
Kleinere versnellingen bij hebben helpt. Ging beter als bij de mannen!

Kopecky wel ver achter... Als 15e de Koppenberg opdraaien was geen sterk plan.
 
Wat hoop ik dat Van Anrooij dit kan afwerken.

En anders Vos hé.

Longo Borghini alsjeblieft zeg, dikke trut

edit: wauw, hoe triestig is dit :laugh:
 
Zit er eigenlijk iemand in koers die wat van tactiek kent? Hoe rijden die nu allemaal één voor één alleen voor zichzelf, hoewel sommige blokken met duo's vertegenwoordigd zijn?!
Wat denkt bv een Niewiadoma te bereiken met vol op kop te rijden voor die beide Lidls?
 
Niet zeer sympathiek van Longo Borghini. Ik gun Niewiadoma zo hard haar grote overwinning, maar dat wordt een moeilijk verhaal.
 
Zit er eigenlijk iemand in koers die wat van tactiek kent? Hoe rijden die nu allemaal één voor één alleen voor zichzelf, hoewel sommige blokken met duo's vertegenwoordigd zijn?!
Wat denkt bv een Niewiadoma te bereiken met vol op kop te rijden voor die beide Lidls?
Als die Vos laat terugkomen dan wint ze zeker niet natuurlijk. Nu draaien ze met hun drieën rond.
 
Zit er eigenlijk iemand in koers die wat van tactiek kent? Hoe rijden die nu allemaal één voor één alleen voor zichzelf, hoewel sommige blokken met duo's vertegenwoordigd zijn?!
Wat denkt bv een Niewiadoma te bereiken met vol op kop te rijden voor die beide Lidls?
Een podium?

Dat wit doet haar wel geen deugd maar er hangt wel wat vlees aan die billen precies ja… is natuurlijk OS jaar dus zal wel terug wat meer kracht doen voor op de piste ipv enkel duur…
Maar ze wilt wel LBL doen...
Voor PR gaat het mss wel helpen
 
Jammer, maar Niewiadoma gaat natuurlijk nooit een sprint winnen. Maar waarom toch altijd blijven meerijden. Ze gaat toch eens ooit moeten gokken.
 
Allez, hoop dat ze er trots op is.

Niet zeker of Shirin anders wint, hoewel die kans zeer groot is, maar een gat dichtrijden op uw ploeggenote met iemand in uw wiel... Complete dickmove.
 
Ik denk nu wel niet dat van anrooij er nog 15km alleen voor was blijven rijden. Niet vergeten dat die gelost was en dat ze haar dan nog eens 45 seconden cadeau gedaan hebben voor de oude kwaremont.

Op het einde heeft de winnaar gelijk. En dan is met 2 ploegmaats op 3 doorrijden gewoon het beste besluit geweest.
Alternatief was van anrooij laten sudderen en Borghini sprinten tegen Vos en Kopecky.
 
Terug
Bovenaan