Het vrouwenpeloton

Lotte en Vos is echt wachten tot camphin en carrefour om er dan een bom op te gooien.
Kzie er wel niemand Vos afgooien ergens, tenzij pech
 
Rare wedstrijd van Kopecky idd. Forcing voeren en dan steeds inhouden.

Je gaat Vos toch niet losrijden, dus dan kan je beter enkel sprinten tegen haar dan ook nog eens met Balsamo erbij...
 
Ik hoop dat Vos wint en zegeviert met twee opgestoken middelvingers, wat een grap is dit.

Zien allemaal liever Vos verliezen dan andersom :sarcastic:
 
Wat een tactische klucht alweer... Balsamo hangt daar op 9 seconden en vertikt het om te rijden. Ondertussen geeft Van Dijck er vooraan nog eens een lap op bij het afdraaien van Champin. Zit daar uberhaupt íemand in die volgwagen bij Trek??? Dit kan je gewoon niet bedenken...

Vorig jaar ook al... komen ze daar terug bij de kopgroep op 20meter. Niemand wil die laatste 5 fietslengten dichtrijden, kopgroep rijdt terug weg en blijft weg...
 
Dju dju Voske toch t was u zo gegund na een koers als deze. Zelfs op de piste liet Lotte zich nog ringeloren eigenlijk.
 
Dju dju Voske toch t was u zo gegund na een koers als deze. Zelfs op de piste liet Lotte zich nog ringeloren eigenlijk.
Tsja de enige die nog wou rijden na Carrefour, komt die energie nu te kort wss.

Lotte zal er wel trots op zijn, maar als er een overwinning is die ik haar niet gunde is het deze wel. Als wereldkampioen zo'n koersgedrag vertonen is redelijk beschamend imo. Zie je Mathieu dit al doen morgen als die in zo'n situatie zou komen?
 
Tsja de enige die nog wou rijden na Carrefour, komt die energie nu te kort wss.

Lotte zal er wel trots op zijn, maar als er een overwinning is die ik haar niet gunde is het deze wel. Als wereldkampioen zo'n koersgedrag vertonen is redelijk beschamend imo. Zie je Mathieu dit al doen morgen als die in zo'n situatie zou komen?
Ik ben in feite volledig akkoord... . Dit was hem toch niet Lotte.

Nu goed de kassei is er wel natuurlijk... .
 
Tsja de enige die nog wou rijden na Carrefour, komt die energie nu te kort wss.

Lotte zal er wel trots op zijn, maar als er een overwinning is die ik haar niet gunde is het deze wel. Als wereldkampioen zo'n koersgedrag vertonen is redelijk beschamend imo. Zie je Mathieu dit al doen morgen als die in zo'n situatie zou komen?
Ze had Wiebes als alibi? :unsure:
 
Tsja de enige die nog wou rijden na Carrefour, komt die energie nu te kort wss.

Lotte zal er wel trots op zijn, maar als er een overwinning is die ik haar niet gunde is het deze wel. Als wereldkampioen zo'n koersgedrag vertonen is redelijk beschamend imo. Zie je Mathieu dit al doen morgen als die in zo'n situatie zou komen?
In de hypotetische situatie waar Mathieu morgen richting Roubaix rijdt een groepje met Merlier terwijl Philipsen 20 seconden verderop zit? Dan zou je denken dat hij idd gaat wachten...

Scheve vergelijking gewoon want in realiteit zijn er weinig tot geen scenario's waar Mathieu in een groepje terecht kom waarin hij geen realistische kans heeft in de sprint.

Ik heb maar flarden gezien want eigenlijk meer Baskenland gevolgd maar SD rijdt hier tactisch wel een solide koers imo.
 
Terug
Bovenaan