Het onbekende

sniper80

Active member
hetonbekende.png

Axel Daeseleire neemt een groep kandidaten mee op reis die steeds moet kiezen tussen het bekende of het onbekende.
Het spel kan op elk moment een onverwachte wending nemen en de emoties lopen hoog op.

Ik vond de eerste aflevering niet slecht. Wel meteen duidelijk dat ze de groepen in duidelijke types hebben opgesplitst.
Hopelijk komt Axel in de komende afleveringen meer nadrukkelijk in het spel, maar daar ga ik vanuit gezien de trailer voor volgende week.
 
Beetje een mengeling van de Mol en Bestemming X

Eerste afl was aangenaam om te kijken, benieuwd naar volgende week!
 
Het is nu de moment om de sterkste spellers eruit te stemmen, want bij de samensmelting zal het ieder voor zich zijn.
 
Het programma is op zich wel tof, maar de kandidaten niet vind'k...

Van zodra je van die concepten hebt waarbij mensen weggestemd moeten worden komt bij iedereen de kleuter precies naar boven.
Dan is de mol leuker waarbij er ook kandidaten wegvallen, maar niet door die onnozele complot theorieën.
 
Heel zwak programma imo.
De proeven missen originaliteit, ik heb op CM kamp als kind aan spelletjes meegedaan die dubbel zo spannend en vindingrijk waren.

Om nog maar te zwijgen van de eliminatieproeven ... Het onbekende is dus gewoon telkens een strootje trekken in een ander jasje.
 
Heel zwak programma imo.
De proeven missen originaliteit, ik heb op CM kamp als kind aan spelletjes meegedaan die dubbel zo spannend en vindingrijk waren.

Om nog maar te zwijgen van de eliminatieproeven ... Het onbekende is dus gewoon telkens een strootje trekken in een ander jasje.
Was idd wat flauw en oneerlijk, ook dat sommige kandidaten zomaar terug mochten komen na al weggestemd te zijn. Maar al bij al vond ik het programma nog wel vermakelijk.
Lachwekkend bedoel je? Ik vind de militair en de flik een komisch duo, maar dat zal verre van hun bedoeling geweest zijn 😂
Het beste was de montage toen Grieko eruit lag en die wijkagent de hele autorit Grieko zat op te hemelen tegen de rest 🤣 Jo vond ik ook maar een raar mannetje.
 
Was idd wat flauw en oneerlijk, ook dat sommige kandidaten zomaar terug mochten komen na al weggestemd te zijn. Maar al bij al vond ik het programma nog wel vermakelijk.

Het beste was de montage toen Grieko eruit lag en die wijkagent de hele autorit Grieko zat op te hemelen tegen de rest 🤣 Jo vond ik ook maar een raar mannetje.
Goeie vriend Bram ligt er nu ook, werd tijd.

Serieuze dikke nek, onze wijkagent. Zelf als hij eruit lag, kon hij het niet laten om de rest te bekritiseren.
 
Het is licht vertier dat makkelijk weg te kijken valt maar denk dat ze het potentieel wat hebben laten schieten. Er zit nogal veel filler tussen waar de finale stemming al een half uur in beslag neemt en de helft van de tijd zie je talking heads van kandidaten die hetzelfde nog eens overlopen.

Vele proeven zijn idd wat simpel en het was niet elke keer iets als die dragon race track. Hopelijk komen ze bij een tweede seizoen met iets leuker af.
 
Bij sommige stukken spoel ik gewoon door, zoals de voorbereiding van de eliminaties. Het duurt altijd nen tijd voor ze eraan beginnen.
 
Ik vind het wel nog een leuk programma. Ik hoop dat Loïc wint.
Waarom die Jo nu weer zo zuur was en zijn vertrek precies terug persoonlijk nam, snap ik niet zo goed.
 
Loïc is maar een zwak persoon, bij de eliminatie van Jo bij het schietsen "kon hij niet beslissen", dus schoot hij maar op zijn eigen. Ook al wist je dan dat Jo het meest schoten had gekregen, waardoor hij er sowieso uitlag.

Dus indirect wist hij dat Jo er ging uitliggen, maar hij wou de verantwoordelijkheid niet.

Persoonlijk mocht van mij Ine gewonnen hebben, altijd alles gegeven voor de groep en naar mijn mening altijd neutraal gebleven. Maar zoals de ene zei, naar het einde toe moet je best de sterke personen wegstemmen om zelf kans te maken.

Ivm dat Jo zuur was, denk dat het vooral de reactie van Silvana was toen Davy zei dat hij het tegen niemand had gezegd, maar op dat moment zag je Silvana naar beneden naar haar vingers kijken.
 
Terug
Bovenaan