MiniJeffrey
Well-known member
Verschrikkelijk kut.
Doorgegeven aan de product owner app. Geen idee of het een bug is of niet, maar tis gemeld.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschrikkelijk kut.

Doorgegeven aan de product owner app. Geen idee of het een bug is of niet, maar tis gemeld.![]()
Gebouw en spoor vallen wellicht onder verschillende vennootschappen en dus wordt het waarschijnlijk geklasseerd als externe overmacht. Kop in ‘t zand olé oléTerwijl de vertragingen oplopen en het aantal geschrapte treinen piekt, moest de NMBS deze week opnieuw treinen schrappen omdat een brokstuk van een NMBS-gebouw op de sporen in Brussel was gevallen.
![]()

Storing aan de seinen in Kwatrecht, las ik vanochtend, en ik wist genoeg.Vanochtend 2x op rij geen IC trein naar Gent vanuit Tongeren , of toch wel ??
Vanochtend 2x op rij geen IC trein naar Gent vanuit Tongeren , of toch wel ??
Anyway ik was te laat voor die trein maar zag wel dat er op spoor 2 eentje stond, maar de NMBS app gaf die aan als afgelast en tegen dat ik effectief dichterbij was was die trein weg maar het TV scherm zei "aan perron" met eronder "rijdt vandaag niet"
Maak het anders nog wat duidelijker ?
Anyway ik vond het een vreemd gezicht want de trein die op dat perron stond sprak de app tegen die zei dat die niet rijd en 5 min later is die trein weg en zegt het scherm in het station "aan perron" terwijl die al weg was en eronder "rijd vandaag niet" ja mannekes wat was het nu?
Op het schem of in de app ook geen letter uitleg hoe of waarom die niet reed, je moest het maar doen met "vandaag niet op dit uur"
Fair enough, snap niet dat ge dat dan niet ff kunt vermelden in uwe app of op het scherm.Storing aan de seinen in Kwatrecht, las ik vanochtend, en ik wist genoeg.
Dat gebouw staat gepland voor een grondige renovatie (moet het nieuw hoofdkantoor van NMBS worden), maar helaas is er door buurtprotest voorlopig nog niet veel arbeid waar te nemen... Het moest in 2025 klaar zijn, niemand die nog over nieuwe timings spreekt voorlopig. Hopelijk kunnen ze rap starten zodat die onveilige situatie aangepakt wordt en de buurt zijn nodige opfrissing krijgt.Terwijl de vertragingen oplopen en het aantal geschrapte treinen piekt, moest de NMBS deze week opnieuw treinen schrappen omdat een brokstuk van een NMBS-gebouw op de sporen in Brussel was gevallen.
![]()

Vanochtend 2x op rij geen IC trein naar Gent vanuit Tongeren , of toch wel ??
Anyway ik was te laat voor die trein maar zag wel dat er op spoor 2 eentje stond, maar de NMBS app gaf die aan als afgelast en tegen dat ik effectief dichterbij was was die trein weg maar het TV scherm zei "aan perron" met eronder "rijdt vandaag niet"
Maak het anders nog wat duidelijker ?
Anyway ik vond het een vreemd gezicht want de trein die op dat perron stond sprak de app tegen die zei dat die niet rijd en 5 min later is die trein weg en zegt het scherm in het station "aan perron" terwijl die al weg was en eronder "rijd vandaag niet" ja mannekes wat was het nu?
Op het schem of in de app ook geen letter uitleg hoe of waarom die niet reed, je moest het maar doen met "vandaag niet op dit uur"
Daar vegen die vierkant hun voeten aan, ik heb zo al vaak mijn trein gemist bij overstap.Deze week terug na 5 weken verlof gepakt te hebben, tot nu toe drie keer de trein genomen, en telkens een uur vertraging per treinrit. Na de eerste trein vandaag stap ik uit met 5 minuten vertraging (overstap verzekerd bij vertragingen van max 6 minuten), wordt er effectief nog in het station afgeroepen dat onze tweede trein ook 6 minuten vertraging heeft. We komen aan bij de trein, en net zoals altijd zijn de deuren dicht en kan niemand nog opstappen. Terwijl de overstap verzekerd is, en die trein daar vanaf dat moment nog 7 minuten op het perron heeft stilgestaan... met gesloten deuren.
Als de trein vol zit, is de kans groot dat de eerste klasse gedeclasseerd is. Normaal moet de treinbegeleider dat afroepen, maar dat doet hij bij ons meestal niet.Trein alweer afgeschaft, extra betaald om op de volgende op mijn gemak in eerste te zitten. Vertrekt natuurlijk ook meer dan 15 minuten te laat en de hele wagon is gevuld met luide zwartrijders. Geen controle natuurlijk, conducteur zit wss weer opgesloten in zijn/haar kotje. Fuck de NMBS, echt. En die vuile niet-betalers ook.
Als de trein vol zit, is de kans groot dat de eerste klasse gedeclasseerd is. Normaal moet de treinbegeleider dat afroepen, maar dat doet hij bij ons meestal niet.
Ik zet me ook altijd in eerste als de ic716 (Antwerpen-Poperinge) in Gent maar 6 rijtuigen telt ipv 9. Omdat ik weet dat de treinbegeleider dat dan normaal ok vindt.