Caracalla
Active member
Ook zalig natuurlijk en naar mijnnmening veel plezanter dan een bmw gs bvb 
Nuja ik heb een weekend een pani v4 mee grhad en het is echt erover op de openbare weg. Op circuit ook in feite.
Heb men s1000rr weggedaan omdat het gewoon te veel was (198pk op achterwiel). Dat ding stond perfect met alle mogelijke opties maar het was een accident waiting to happen en mijn gevoel zei dat het ding buiten moest.
Maar het kriebelt toch... ik mis nog altijd mijn monster 1200
dat ding was perfect met zoveel bruute power maar op zich toch "maar" 135pk.
Dus zon pani v2 of sf v2 lijkt me echt aantrekkelijk. Twin koppel en geluid. Te doen op baan. Fun op een circuitdag, ...

Nuja ik heb een weekend een pani v4 mee grhad en het is echt erover op de openbare weg. Op circuit ook in feite.
Heb men s1000rr weggedaan omdat het gewoon te veel was (198pk op achterwiel). Dat ding stond perfect met alle mogelijke opties maar het was een accident waiting to happen en mijn gevoel zei dat het ding buiten moest.
Maar het kriebelt toch... ik mis nog altijd mijn monster 1200
dat ding was perfect met zoveel bruute power maar op zich toch "maar" 135pk.Dus zon pani v2 of sf v2 lijkt me echt aantrekkelijk. Twin koppel en geluid. Te doen op baan. Fun op een circuitdag, ...

Ik ben voor de zomer de eerste keren op circuit zolder gaan rijden. Eerste keer ineens niv 1+ gedaan en 2e keer vrij rijden. Toen had ik tijdens de 2e sessie toen ik wat vertrouwen begon te krijgen ineens een paar keer brake fading
rode kruis bocht remhendel tot tegen handvat en gewoon rechtdoor. Dan verschiet je wel effe. Daarna wel terug ok maar ik merkte dat ik dus met het remmen niet te hard kon pushen en ook naar vertrouwen toe de rest van de dag doe je het wel rustig aan. Mijn beste tijd was dus in 2e sessie 1.56 maar heb het gevoel dat ik nog veel marge over heb. Kijk al uit naar het voorjaar!