Moto Het Moto praat topic


Voila de nieuwe aanwinst.
Ducati Streetfighter 1098S 2009 met een shitload carbon, Rizomashizzles en Evotech performance.
Termignoni uitlaten, quickshifter, ... Alles wat een mens nodig heeft om gelukkig te zijn.

De laatste échte full Ducati experience.
Enkele achterbrug, dikke Testastretta twin met desmodromische kleppen en bakken koppel.
En uiteraard de droge koppeling met open koppelingsdeksel :love:.

Nét genoeg elektronica om het aangenaam te houden.
Nét niet te Spartaans om het op baan toch plezant te houden.
Die heerlijke onhandelbare koppeling. Het bokken in lage toeren.
Hate it or love it, maar dit beestje heeft karakter.

Jaja gasten... she's a keeper!
 
Zalig ook altijd willen kopen, deze is wel een heel mooi exemplaar.
Proficiat met de Italiaanse schone !
 
Laatst bewerkt:

Voila de nieuwe aanwinst.
Ducati Streetfighter 1098S 2009 met een shitload carbon, Rizomashizzles en Evotech performance.
Termignoni uitlaten, quickshifter, ... Alles wat een mens nodig heeft om gelukkig te zijn.

De laatste échte full Ducati experience.
Enkele achterbrug, dikke Testastretta twin met desmodromische kleppen en bakken koppel.
En uiteraard de droge koppeling met open koppelingsdeksel :love:.

Nét genoeg elektronica om het aangenaam te houden.
Nét niet te Spartaans om het op baan toch plezant te houden.
Die heerlijke onhandelbare koppeling. Het bokken in lage toeren.
Hate it or love it, maar dit beestje heeft karakter.

Jaja gasten... she's a keeper!
😍 Proficiat met de aankoop!
De dag dat elektrisch rijden voor hetzelfde sensatie/gevoel zorgt als zoiet ga ik volledig overstag. Zit nog wel effe save vermoed ik.

Edit : gisteren alvast 2 circuitsessies vastgelegd. 1x vrij rijden en 1x niv 2 op zolder.
 
Ieder zijn meug zeker? ;)

Alvast veel fun met de nieuwe aankoop.
Moest ik vandaag iets nieuws mogen kiezen, denk ik dat die Moto Morini X-cape hoog op het verlanglijstje zou staan :love: Maar er is dan ook zoveel moois om uit te kiezen, soms (meestal?) jammerlijk genoeg enkel mooi voor het oog :unsure:

iu
 
Ik zeg altijd dat het m'n laatste moto is, maar voor één of andere reden rij ik zelden meer dan 2 jaar met hetzelfde ding... :biglaugh:

Er is inderdaad zodanig veel met zodanig veel verschillende karakters. En elk heeft z'n eigen charme natuurlijk.

@Leclerc met wat rijd jij wel?
 
Wat denken jullie van een KTM 690 smc r supermoto?
Uw maat had toch een KTM vroeger, maar een superduke was die tevreden daarvan? Caracalla?
 
Was een SuperDuke 1290R idd.
Daar was hij wel heel content van, maar da's een heel ander type moto dan zo'n SMC R natuurlijk.
 
Die motorkeuring na ongeval of indien verkoop, wanneer gaat die juist in ? 2023?
Of gaan ze het wijselijk zo laten
 
Met dit mooie weer begint het ineens heel hard te kriebelen om een toerke te doen. Spijtig dat motor nog op stukken wacht in de winkel.
Heb reeds 3 sessies geboekt voor Zolder waarbij ook een niv 2 cursus. 🏍
Heb er zo veel zin in. Ik geef toe dat ik eigenlijk wel een echte mooi weer rijder ben. Iets frissere temperaturen gaan nog maar bij echte koude of regen kom ik meestal niet buiten.
Dat gevoel dan ook elk jaar bij het eerste lentezonnetje vindt ik dan ook fantasisch!
 
Zin in een BMW F900XR, da mag ne rooie zijn. @zwarten zal me weer verketteren voor het ontbreken van een aantal cilinders :laugh:
 
Terug
Bovenaan