Moto Het Moto praat topic

gisteren een dag verlof genomen en gaan rijden.. 2X 30 euro :)
maar het was leuk

het wordt erg als je uw rijplezier in euro's begint uit te rekenen :laugh:

én leuke toer gedaan?

jaja, om 142 euro naft!
ha, dan zijde niet ver gegaan uit de streek.
 
het wordt erg als je uw rijplezier in euro's begint uit te rekenen :laugh:

én leuke toer gedaan?

jaja, om 142 euro naft!
ha, dan zijde niet ver gegaan uit de streek.
ik merk bij mijn vrienden (ik zit in een club) dat mensen toch 2x nadenken voor we een dagje gaan rijden, 2X 30 benzine, iets eten en drinken en je bent 100€ kwijt. het is een dure hobby aan het worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Buon
The Fuck

Ik moet die hebben!!
Er zou een versie uit komen met meer pk's ook 😉
Sowieso zou ik er toch een spring seat op willen. Eigenlijk op bijna al die retro modellen 😁

Deze week eens een hele week met de Moto gaan werken. Vroeger had ik het gevoel dat ik pk's miste, nu eerder dat het best is dat ik maar zoveel pk heb 😉
Altijd gehoord dat die Himalayan's redelijk wat km's nodig hebben om ingereden te zijn, blijkt nu dat het echt zo is 😁
 
Laatst bewerkt:
Mijn pa is een grote motofanaat, en is momenteel ook bezig met old timers te restaureren.
Ik dacht hem een abbo cadeau te doen op een moto magazine met eerder focus op old timers.
Bestaan er anno 2022 nog moto magazines? If so, enige aanrader met focus op old timers? Mag in het engels zijn.
 
En is het een beetje gelukt?
Wel niet zo een goed weer geweest...
Jammerlijk genoeg niet, op het einde een voorrang van rechts totaal niet gezien. Ergens op een binnenbaantje in een flauwe bocht naar rechts zat er een straatje weg gestoken achter een huis, nog 100m verder en ik zat terug op de steenweg naar het examen centrum :S :(
 
Algemene leek-vraag.

Ik had vroeger een Vespa 125CC en vanaf 90 km/u kreeg die het al lastig, alsof die op zijn limiet zat. Dus reed daar meestal maar comfortabel 70 km/u mee.

Vroeg me af of alle 125CC motorfietsen zo zijn of dat die toch zonder problemen 120 km/u kunnen rijden?

Ik zou in de toekomst misschien nog een 125CC willen kopen voor kleine woon-werk verkeer afstanden en heb daarvoor geen zware motor nodig, maar wel iets dat vlot rijdt.
 
Algemene leek-vraag.

Ik had vroeger een Vespa 125CC en vanaf 90 km/u kreeg die het al lastig, alsof die op zijn limiet zat. Dus reed daar meestal maar comfortabel 70 km/u mee.

Vroeg me af of alle 125CC motorfietsen zo zijn of dat die toch zonder problemen 120 km/u kunnen rijden?

Ik zou in de toekomst misschien nog een 125CC willen kopen voor kleine woon-werk verkeer afstanden en heb daarvoor geen zware motor nodig, maar wel iets dat vlot rijdt.
Ik heb een tijdje een honda 125 gehad voor ww, 105 was daar toch ook de limiet.
 
Algemene leek-vraag.

Ik had vroeger een Vespa 125CC en vanaf 90 km/u kreeg die het al lastig, alsof die op zijn limiet zat. Dus reed daar meestal maar comfortabel 70 km/u mee.

Vroeg me af of alle 125CC motorfietsen zo zijn of dat die toch zonder problemen 120 km/u kunnen rijden?

Ik zou in de toekomst misschien nog een 125CC willen kopen voor kleine woon-werk verkeer afstanden en heb daarvoor geen zware motor nodig, maar wel iets dat vlot rijdt.
De 125cc die tegen de limiet van 11kw aanzitten halen vlot 110-120. Dat zijn meestal de duurdere modellen. De goedkope luchtgekoelde motortjes blijven steken op 6-7 kw en gaan niet sneller dan 90km/h.

Als je een motorrijbewijs hebt en relax 120km/h op de snelweg is een vereiste dan kan je misschien beter kijken naar 250 of 300cc.
 
Terug
Bovenaan